Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luoja että vihaan menkkoja kun poraan kaikelle

Vierailija

Tänäänkin kaupassa suloinen vanha pappa ruudullinen baskeri päässä jonotti ennen minua, ostoksena hautakynttilä ja papan ilme niin surkea että aloin itkeä. Onnistuin huonosti naamioimaan sen yskimiseksi.

Kohtalotovereita? :(

Kommentit (12)

Vierailija

Tiedän tunteen. Minun oli tarkoitus auttaa keittiööni eksynyt kärpänen lasin ja paperin avulla ulos mutta lasin reuna osuikin kärpäseen ja se kuoli :( Itkin 15 minuuttia.

Vierailija

Mä soitin toissapäivänä yhdelle myyjälle ja kysyin haluamani tuotteen postituskuluja. Ne tekikin yli 15e! Itkin reilun tunnin :)

Vierailija

Täällä sama, tuntuu että menee vuosi vuodelta vaan hullummaksi nää mun oireet. En voi tehdä mitään kun koko ajan joka asia saa itkemään. Mainokset, omat ajatukset, juuri nuo muut ihmiset kaupassa tms, jopa jotkut työasiat. uutisia en ees viitti katsoa. :( Onneksi mies ymmärtää. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Minun oli tarkoitus auttaa keittiööni eksynyt kärpänen lasin ja paperin avulla ulos mutta lasin reuna osuikin kärpäseen ja se kuoli :( Itkin 15 minuuttia.

Minä mietin tämmöseen aikaan, että mahtavatko enää ulkona tarkentua ja kuinka kauan elävät ylipäätään. Vastaus löytyisi varmaan netistä.

Vierailija

4, kiitos, tuo lohdutti vähän, sillä oli ainakin armollinen kuolema :) Voi tosiaan olla että ulkona olisi jäätynyt hengiltä.

T.1

Vierailija

Minä toivon että itkisin. Mutta minusta tulee raivopää, enkä pysty edes töissä hillitsemään itseäni vaan päästelen ihan hirvittäviä julmuuksia työkavereille. Tämä alkaa noin 3 päivää ennen menkkoja, ja siitä ekan vuotopäivän loppuun olen vittuileva, kireä, herkästi räjähtävä ihmishirviö. Työkaverit kyllä tietää jo ilmiön, joskus kun olen räjähtänyt kohtuuttomasti jostain pikkuasiasta, joku on kommentoinut että taitaa olla taas ne päivät. Joo...

Vierailija

Miksi tuota pitäisi vihata. On ihanaa, että tuntee ja välittää (sitä kutsutaaan elämäksi).

Voisit tullla poraamaan, minun olkapäätä vasten, mutta kun olen jo naimisissa, ja lapsiakin on aika liuta.

Onnea sinulle elämään. Älä kovetu. Olet ihana.

Vierailija

Mäki toivoisin että musta tulis vetistelijä, mutta ei. Kaikki ottaa aivoon ja suututtaa aivan suhteettomasti. Siis tyyliin koira seuraa liian lähellä, niin jo alkaa otsasuoni tykyttää. Vieraita ihmisiä tai puolituttuja en kestä yhtään, nytkin lenkitin koiruuden sellaisessa maastossa ettei vain vahingossakaan tule kukaan vastaan. Koiraihmiset kun alkavat aina lätisemään omista pikku kullanmurusistaan ja juuri tänään en kestä sellaista sekuntiakaan.

En halua olla tällainen, mutta ihan kuin PMS vääntäisi jonkun kytkimen aivoissa eri asentoon jolloin normaali minä katoaa ja tilalle tulee joku liekehtiväsilmäinen demoni.

Vierailija

8, no älä, itse olen samanlainen. Ihmisten seurassa pyrin olemaan raivoamatta mutta sitten huudan yksin metsässä jollekin kuuselle :D Kerran kompastuin kiveen ja kirosin sen kiven huutaen alimpaan helvettiin. Vastaan sauvakävellyt mummu-parka teki u-käännöksen...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

8, no älä, itse olen samanlainen. Ihmisten seurassa pyrin olemaan raivoamatta mutta sitten huudan yksin metsässä jollekin kuuselle :D Kerran kompastuin kiveen ja kirosin sen kiven huutaen alimpaan helvettiin. Vastaan sauvakävellyt mummu-parka teki u-käännöksen...

Sulla sentään onni että onnistut olemaan ihmisten seurassa raivoamatta. Minäkin yritän, mutta huonosti onnistun. Esim. eilen tulin töissä keski-ikäiselle kollegalle huutaneeksi, ennen kuin edes tajusin mitä teen, että "lyllerrä sinäkin siitä vaan vittuun häiritsemästä kun ei nämä asiat sulle kuulu pätkääkään". Pyysin toki anteeksi kun tajusin, mutta eihän se asiaa tyhjäksi tee, kun arkaan paikkaan eli lihavuuteen vielä lyllerryskommentillani iskin... 

- 6

Vierailija

Minulla on nyt menkat, alkoivat maanantain ja tiistain välisenä yönä, eikä minua itketä yhtään.Ei minua itketä yleensäkään menkkojen aikaan tai ennen niitä mitenkään erityisesti. Sen sijaan päällä on turvotus ja närästys. Toivoisin voivani ulostaa kunnolla, mutta sitä saa odottaa vielä pari päivää.

Vierailija

11, ota laxoberonia? Tai jos herkempi maha niin Duphalacia 1ml. Itsellä sama tukko-olotila menkkojen aikana ja helpottaa! Kunhan pidät huolen tuon Duphalacin kanssa että 1-2h ottamisesta on wc lähellä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat