raskaana haluton nainen

Alapää vie epätoivoon

Vaimoni on 23. viikolla raskaana ja seksiä ei ole ollut kahteen kuukauteen. Olen räjähtämispisteessä. Saisinko mielipiteen täältä vain kysykseeni, en siis siihen pitäisikö ylipäätään pettää? En ole pettämässä ehkä oikeasti, mutta haluaisin tietää ns. paremman keinon kahden väliltä. Jos kuitenkin pettäisin, niin olisiko vähemmän loukkaava hakea seksiseura esim. a-madisonista vai käydä jonkun maksullisen luona? Itse ajattelen, että tuo maksullinen on siitä hyvä, että ei ainakaan synny vahingossakaan mitään suhdetta. Niiltä myös saa varmasti ja ovat varmasti nättejä ym. niin pienemmällä vaivalla saisi tarpeet tyydytettyä ja aikaa ei kulu turhaan ja olisi enemmän aikaa kotona käytettävissä.

Sivut

Kommentit (20)

Niksu

Puhu sen kanssa, kele. Selvittelette, että mistä se haluttomuus johtuu. Vai mahtaako oikeasti edes kiinnostaa muu kuin tutkia, että minkäväristä on ruoho aidan toisella puolen?

-Niksu

Vierailija

jos 2 kk raskauden aikana on liian kova pala, voi 8kk synnytyksen jälkeen (ei keskiverto, mutta ihan tyypillinen) olla aika jännää. Jos et keksi asian kanssa toimimiseen, mitään muuta tapaa kuin pettämisen, ei voi kuin sääliä sekä sinua, että kumppaniasi. 

Oikeasti monella tuo raskaus ja synnytystä seuraava aika on aika ajoin täysin nollaa seksin suhteen. Ei ole kivaa, mutta oletko mies vai nössö?

Tähän pitäisi valmentaa etukäteen paremmin. Se on monelle meistä aika raju paikka ja monelle ylläri. Ja vaihtelee valtavasti, jotkut naiset ovat halujensa huipulla raskaana.  

Kirjoittajaensin

Ei ole suostunut käsihoitoihin tai ottamaan suihin. Olen kyllä yrittänyt ehdotella paljon. Tässä käy niin kuin pelkäsin. Kukaan ei vastaa kysymykseeni. Kumpi on pahempi maksullinen vai nettituttava?

Joe P

Ei se puhuminen aina auta vaikka kuinka tekee mieli. Jos ei halua ja kokee itsensä vastenmieliseksi tai ajatus seksistä saa pahan olon niin siinä ei auta vaikka kuinka miestä panettaa. Meillä pantiin koko raskauden aikana yhteensä kolme kertaa ja viimeiseen puoleenvuoteen ei kertaakaan. Synnytyksen jälkeen meni vielä puolivuotta ennenkuin ekan kerran pantiin. Ja kyllä, minä yritin kaikkeni. Tiesin että olo on huono joten koitin omilla teoillani helpottaa, halaamalla, hieromalla selkää, mitä vain ei seksuaalista mutta lopulta tilanne oli se että ei saanu koskea ollenkaan. Ehkä tuskaisinta aikaa itselle kun hän oli kuitenkin antamassa mulle sitä mitä olin aina halunnut ja oikeasti olisin halunut osoittaa välittämistä ja rakkautta. Mutta vituiksi meni... Eli itsellä meni vuosi runkkaamalla. Koita kestää. Se helpottaa joskus. Tai sitten ei... 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Keskustele asiasta vaimosi kanssa hyvä mies. Varmasti voi helpottaa oloasi käsin tai suulla, jos ei muuten tee mieli.

älä lupaile toisen puolesta. Ei mitenkään "varmasti"

nimim. kunpa olisikin noin selkeää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vastaa kysymykseeni. Kumpi on pahempi maksullinen vai nettituttava?

tähän ei ole kuin yksi yksiselitteinen vastaus: kysy vaimoltasi. hän tietää kumpi tuhoasi luottamuksen ja itsetunnon vaikeana raskaus ja äitiysaikana pahemmin. 

m38

Vierailija

Minä olen nainen, rv 36, ja seksi on ollut koko raskausajan olematonta, vaikka mulla olisi haluja kuin enemmän koskaan ennen. Siltikään vieraissa käyminen ei ole mikään vaihtoehto.

Kun on aikuinen, niin ymmärtää, että välillä ei vaan kaikki voi mennä omien halujen mukaisesti, on pakko tehdä myös kompromisseja.

Mun miehellä haluttomuuden syy on työstä johtuva väsymys sekä kasvaneen mahan vieroksunta.

Raskaus on kaikin puolin herkkää aikaa, ja pahinta, mitä parisuhteelle voi tehdä on pettää raskausaikana .

pahamies33

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vastaa kysymykseeni. Kumpi on pahempi maksullinen vai nettituttava?

tähän ei ole kuin yksi yksiselitteinen vastaus: kysy vaimoltasi. hän tietää kumpi tuhoasi luottamuksen ja itsetunnon vaikeana raskaus ja äitiysaikana pahemmin. 

m38

Antaisko se paremmin jos tuhoaisi sen itsetunnon?

Avomieli

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen, rv 36, ja seksi on ollut koko raskausajan olematonta, vaikka mulla olisi haluja kuin enemmän koskaan ennen. Siltikään vieraissa käyminen ei ole mikään vaihtoehto.

Kun on aikuinen, niin ymmärtää, että välillä ei vaan kaikki voi mennä omien halujen mukaisesti, on pakko tehdä myös kompromisseja.

Mun miehellä haluttomuuden syy on työstä johtuva väsymys sekä kasvaneen mahan vieroksunta.

Raskaus on kaikin puolin herkkää aikaa, ja pahinta, mitä parisuhteelle voi tehdä on pettää raskausaikana .

Tämä on tätä meidän kulttuurin uskottelua ja seksin fobiointia. Se on vaan seksiä ei muuta, jos mukana ei ole tunteita. Tätä useiden naisten on vaikea ymmärtää ja siksi onkin usein pahempi kun nainen pettää. Keksin monta pahempaa asiaa mitä voi tehdä parisuhteelle kuin pettäminen. Osasta niistä pääsee jopa vankilaan. Aina ei ole pahimpia rikoksia ne joissa mukana sukupuolielimet.

PukkiIukki

Mene huoriin vaan. Se piristää ja osaavat varmasti kaikki temput parhaiten. Itse en ole niin kireetä saanut koskaan siviileiltä. Ilolintujen on pakko treenata ne tärkeät lihakset kuntoon.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat