Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salasuhde päättyi - nainen ei halua olla yhteydessä!

M45

Olen surullinen, eilen päättyi salasuhde jota kesti vuoden. Päätös oli naisen jota olen tapaillut. Olen todella hämmentymut sillä luulin että näin ei tule käymään. Eniten olen ihmeissäni siiyä että hän ei halua olla misdään yhteydedsä enää. Mitähän oikeasti hänelle tapahtui?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Suhde paljastui? Suuttui totaalisesti jostakin? Kyllästyi täydellisesti? Uusi suhde? ...

Ei olisi pitänyt olla mitään syytä mistä suuttua..hän kyllä tiesi että minulla oli vain hänet. Kyllästyminen saattaisi pitää paikkansa sillä näimme ja naimme aika harvoin. Jos on uusi suhde niin olisin toivonut että vpi sanoa sen minulle. Ap

Vierailija

Naisella on pillussa paha kutka. Sai sen myöskin pettävältä avokiltaan. Perheen koko tilanne on niin sekava, että ole ap tyytyväinen että pääsit eroon. Sait painaa lautaasi ja nyt on aika edetä rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä.

Neuvon ihmisiä jättämään nämä sala-alkuiset jutut pois elämästään kokonaan. Se sala-sana vie elämästä ihan liikaa energiaa ja on jotenkin häpeällistä elää niin, että joutuu salaamaan. On hienompaa rakentaa elämä niin ettei tarvi salata, peitellä ja noloilla jotain tyhmiä juttuja koko ajan. Varmaan tämä nainenkin saattoi kyllästyä olemaan salailija?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyseessä oli salasuhde jos teillä molemmilla oli vain toisenne?

Koska ap:n vahva mielenterveyslääkitys.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja seksittömät avioliitot. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lain edessä avioliitto on avioliitto ilman yhdyntääkin. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Epäilen että teidän suhteenne paljastui hänen aviopuolisolleen tai hän löysi uuden paremman salasuhteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Epäilen että teidän suhteenne paljastui hänen aviopuolisolleen tai hän löysi uuden paremman salasuhteen.

Tekisi mieli kysyä häneltä, mutta ehkä nyt vaan pitää antaa hänen olla. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Luulen kyllä vähän että se on vähän myöhäistä ja turhaa, jos hän kerran ketoi ettei halua enää pitää yhteyttä.

Onko mahdollista että hän olisi odottanut kysymyksiä ja keskusteluja jo aikaisemmin, ei pelkää seksiä suhteeltanne?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen kyllä vähän että se on vähän myöhäistä ja turhaa, jos hän kerran ketoi ettei halua enää pitää yhteyttä.

Onko mahdollista että hän olisi odottanut kysymyksiä ja keskusteluja jo aikaisemmin, ei pelkää seksiä suhteeltanne?

Kyllä me paljon keskusteltiin, mutta enemmän se oli meilien kautta, kun mulle se pihelimeen pääsy oli vaikeaa. Ap ..ehkä hän sitten tarvitsi enemmän.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat