Tunteeko kukaan muu oloonsa turvallisemmaksi pimeällä jos olet pyörällä?

Vierailija

Itse jos liikun keskellä pimeyttä ja ympäriltä kuuluu rasahduksia ja olen kävellen sielä niin tunnen olon todella turvattomaksi. Mutta jos olenkin pyörällä niin en pelkää yhtään. Jos joku raiskaaja tulee eteeni niin voin ajaa häntä kohti pyörällä niin mitä luultavimmin väistää jos on edes hiukan itsesuojelu vaistoa. Tunnetteko muut olon turvalliseksi jos ootte pyörällä?

Kommentit (4)

Vierailija

Kyllä, paitsi kun pitää ajaa alikulkutunneliin, jossa näen jonkun seisovan. Erehdyin katsomaan jonkun mopopoikien youtube videon, missä tunnellissa seisova mies hyökkää mopoilijan kimppuun ja varastaa tämän mopon.

Älä aja tunneliin, äläkä kävele. Siitä on vaikea paeta.

Itse asiassa, jos ajat pyörällä ja joku hyppää puskasta, voit loukata itsesi pahasti etkä pääse juoksemaan karkuun.

Kannattaa siis pitää itsensä sellaisessa kunnossa, että pystyy lyömään ja juoksemaan kovaa.

Vierailija

En kuvittele ettei vahvempi saisi minua kaadettua pyörältäni (varsinkin jossain ylämäessä jossa en pysty polkemaan kovin nopeasti), mutta pyöräilessä on silti turvallisempi olo, koska pysäyttäminen olisi silti vaikeampaa kuin kävelessä ja koska pääsisin paremmin hyökkääjää pakoon, ellei hän olisi ihan vieressä kun huomaisin uhan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat