minulla jalka paketissa, mies auttoi silti exänsä ulos autosta eikä minua

Vierailija

Tilanne oli sellainen, että exänsä oli mukanamme autossa kun jouduimme viemään hänet sairaalaan kun hänen nykyinen miehensä oli pahoinpidellyt hänet. Exällä ei kuitenkaan näkynyt mitään murtumia ja hän käveli ihan normaalisti autoon. Kuitenkin kun sairaalalla jäimme niin mies auttoi hänet ulos autosta eikä minua. Vaikka minulla on sentään jalka paketissa. En ymmärrä, ihan kuin olisin hänelle joku "kakkonen"

Kommentit (10)

Vierailija

No voi luoja, pahoinpidelty ihminen todellakin autetaan sairaalaan eikä siinä pitäisi olla mitään epäselvää! Tuskin alkoi siinä analysoimaan onko exältä luita rikki vai ei.

Vierailija

mullakin on jalka paketissa tällä hetkellä ja pääsen kyllä autosta ulos ilman miehen apua. en tiiä kuinka avuton sä sitten olet..

Vierailija

OU MAI GAAD. 

Mun paras kaveri kuoli kuukausi sitten. Mun veljen vaimolla todettiin syöpä. Siskoni sai potkut töistä. Tytärtäni kiusataan koulussa. Naapurini joutuu muuttamaan pois kotoaan, koska sillä (eläkeläisnaisella) ei ole varaa maksaa putkiremonttia. 

Mutta ymmärrän, etteivät nämä ole mitään verrattuna kohtaamaasi pahuuteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

OU MAI GAAD. 

Mun paras kaveri kuoli kuukausi sitten. Mun veljen vaimolla todettiin syöpä. Siskoni sai potkut töistä. Tytärtäni kiusataan koulussa. Naapurini joutuu muuttamaan pois kotoaan, koska sillä (eläkeläisnaisella) ei ole varaa maksaa putkiremonttia. 

No niin saithan sinäkin sitten tilaisuuden avautua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

OU MAI GAAD. 

Ketä kiinnostaa?

Vierailija

Kyllä tuosta voi päätellä että mies rakastaa exäänsä edelleen, palavasti. Miksi sä muuten olit edes mukana, oisit nyt jääny edes autoon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

OU MAI GAAD. 

Ihanan empaattinen ihminen olet.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat