Miksi miehet etsivät minusta aina "virheitä"?

Vierailija

"Virhe", koska subjektiivinen näkemys asiasta, ei mikään faktoilla perusteltava. Usein ulkonäöstä kerrottuja, mutta myös muistakin seikoista kuten persoonasta.

Vai kokevatko muutkin naiset tätä? Ei tule oloa, että olisi hyvä omana itsenään.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä koen samaa! Ja lähes aina kun on baarissa ne tekee niin.

Oletko miettinyt omalla kohdallasi miksi näin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, koska miehet on idiootteja. Ja aivotoiminta kehittymätöntä. Niin siksi.

Vierailija

Kyse on siitä millaisen ihmisen kanssa ja millaista elämää kukin meistä haluaa elää. Joidenkin virheiden kanssa opitaan elämään, mutta on tiettyjä arvoja joista ei tingitä ja ne suljetaan pois virhelistalla. Ethkän sinä autoakaan osta ilman koeajoa. Jos ajossa osoittuu vika, joka hankaloittaa ihan perusarkea niin et sinä sitä autoa osta, vai ostako ihan mitä vaan siksi, että auto on oltava?!

Vierailija

Millaisiin miehiin oikein tutustut? Ei tulisi ikinä mieleen puhua mistään naisen virheistä, koska itsessänikin on aivan varmasti virheitä. Ehkä olenkin siksi sinkku, kun en välitä jostain virheestä.

Vierailija

Kyllä vaan. Se on valtapeliä. Noita miehiä on, ja he etsivät naista, joka hyväksyy vähättelyn ja alistamisen ja yrittää miellyttää maksoi mitä maksoi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, koska miehet on idiootteja. Ja aivotoiminta kehittymätöntä. Niin siksi.

Syy tuokin :D

Ihmettelen vaan esimerkkinä, kun välillä olen miesten mielestä liian painava, joskus liian hoikka etten saa laihduttaa, välillä täydellisen mallinen ja välillä taas voisi treenata. Mutten koskaan "hyvä".

Ja silti miehille yleisesti kelpaa ties minkälaiset naiset! Vai kertovatko niiden miehetkin niille naisille jatkuvia ehdotuksia tai kommentteja vartalosta?

Vierailija

Ilmeisesti näytät jotenkin kovin kiltiltä. Itselleni ei ole kukaan sanonut koskaan mitään tuollaista, eikä kyllä kannata sanoakaan. Luulen olevani sen verran vahvaitsetuntoisen ja vittumaisen näköinen akka, että kaikki ymmärtävät että moisilla virheiden kommentoimisilla ei ole itselleni mitään merkitystä, mutta miehen saantimahdollisuudet laskivat virhekommentin myötä nollaan...

Vierailija

No mä just kirjotin alotuksen että jos haluut parhaat palat miehestä, ota vain yhenillanjuttuja ja nekin VAIN niin että itse pokaat sen jonka haluat. Älä tyydy muuhun. Kun itse pokaa, niin itse on vallassa, ja sillon mies haluaa myös miellyttää sua. Ei niistä muuhun ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan. Se on valtapeliä. Noita miehiä on, ja he etsivät naista, joka hyväksyy vähättelyn ja alistamisen ja yrittää miellyttää maksoi mitä maksoi.

Tuntuu aina, etten koskaan yllä sille tasolle mitä miehet odottavat. Sellainen olo, että on pakko miellyttää kelvatakseen, koska omana itsenään sitä ei miehille tunnu olevan. Onko se silloinkin liikaa kilteyttä vai normaalia halua parantaa itseään kaikilla osa-alueilla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu aina, etten koskaan yllä sille tasolle mitä miehet odottavat. Sellainen olo, että on pakko miellyttää kelvatakseen, koska omana itsenään sitä ei miehille tunnu olevan. Onko se silloinkin liikaa kilteyttä vai normaalia halua parantaa itseään kaikilla osa-alueilla?

No just jos susta tuntuu noin että revitään moneen suuntaan niin mitä sä oikeen sellasista ihmisistä muka haluat? Mitä sä sellasilla teet jotka haluaa aiheuttaa sulle mielipahaa? Tätä mä meinaan, kun sä otat miehistä vaan niiden parhaat puolet. Jotka on siis joko itsepokattu yhenillanjuttu tai sitten toisinaan jonkun varatun kans pientä säätöä, niin ei tuu ongelmia. Näin mun elämä menee, ja hyvin menee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä millaisen ihmisen kanssa ja millaista elämää kukin meistä haluaa elää. Joidenkin virheiden kanssa opitaan elämään, mutta on tiettyjä arvoja joista ei tingitä ja ne suljetaan pois virhelistalla. Ethkän sinä autoakaan osta ilman koeajoa. Jos ajossa osoittuu vika, joka hankaloittaa ihan perusarkea niin et sinä sitä autoa osta, vai ostako ihan mitä vaan siksi, että auto on oltava?!

Miksi ostaa auto, jos tietää jo ostohetkellä siinä olevan ominaisuuden X ja 6 kk jälkeen haluatkin ottaa esille ja palauttaa auton kun se tietämäsi ominaisuuskin onkin kuulemma "paska"? Eihän siinä ole mitään järkeä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eipä täällä ollut paljoa kohtalotovereita. Nice... Mikähän vika mussa sitten pohjimmiltaan on.

Sinussa tuskin on sen kummemmin vikaa, mitä muissakaan naisissa. Enemmän vikaa on niissä idiootti miehissä joita tapailet. Parempiakin on tarjolla :)
Sinkkumies

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat