Miksi miehet etsivät minusta aina "virheitä"?
"Virhe", koska subjektiivinen näkemys asiasta, ei mikään faktoilla perusteltava. Usein ulkonäöstä kerrottuja, mutta myös muistakin seikoista kuten persoonasta.
Vai kokevatko muutkin naiset tätä? Ei tule oloa, että olisi hyvä omana itsenään.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä täällä ollut paljoa kohtalotovereita. Nice... Mikähän vika mussa sitten pohjimmiltaan on.
Sinussa tuskin on sen kummemmin vikaa, mitä muissakaan naisissa. Enemmän vikaa on niissä idiootti miehissä joita tapailet. Parempiakin on tarjolla :)
Sinkkumies
Takes two to tango. Siksi pitäisikin pelkän yhden osapuolen vikojen tarkastelun sijaan miettiä olisiko kummassakin vikaa.
Tässä on tilanne esitettynä aloittajan lasien läpi katsottuna. Emme voi mustavalkoisesti tuomita miehiä idiooteiksi tietämättä miten tämä virheiden etsintä esille tulee.
Ei mies ole mikään välttämätön asuste ole joka jokaisella on oltava niin auttamatta tulee tietyt virheet (ylipaino, tupakointi, itsekeskeisyys, jne.) karsittu pois ns. virhehaulla. Kuka tahansa vaan ei kelpaa niin on ihan inhimillistä virheitä hakea.
Kenenkään toisen vikahan se ei ole, jos ei itse omia vikojaan ja puutteitaan hyväksy. Jos joku muu näkee ne samat virheet, eikä niitä hyväksy vain siksi että kaikki menisi tismalleen oikein niin kuin ohjekirjoissa sanotaan niin ei tee kenestäkään idiottia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ainoa vika sussa on se, että annat ihmisten alistaa sua. kun teet tietoisen päätöksen, ettet enää hyväksy ko. käytöstä keneltäkään, alat huomaamaan eron.
Onhan siihen joku syy miksi sitten usein kohtaan noita miehiä?
Kun ei mun naispuolisilla kavereilla ole ollut juuri lainkaan kokemusta tällaisesta.
No mä oon kans samanlainen. Mä en kuulemma näytä naiselliselta kasvoista, niin sen takia mä oon aina kohde pilkalle. Mutta mä oon kääntänyt sen päinvastaseksi ja keksin paljon pahempia palautuksia näille miehille -ap
Et sä ole ap, vaan mä olen ap jolle vastasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä täällä ollut paljoa kohtalotovereita. Nice... Mikähän vika mussa sitten pohjimmiltaan on.
Sinussa tuskin on sen kummemmin vikaa, mitä muissakaan naisissa. Enemmän vikaa on niissä idiootti miehissä joita tapailet. Parempiakin on tarjolla :)
Sinkkumies
Takes two to tango. Siksi pitäisikin pelkän yhden osapuolen vikojen tarkastelun sijaan miettiä olisiko kummassakin vikaa.
Tässä on tilanne esitettynä aloittajan lasien läpi katsottuna. Emme voi mustavalkoisesti tuomita miehiä idiooteiksi tietämättä miten tämä virheiden etsintä esille tulee.
Ei mies ole mikään välttämätön asuste ole joka jokaisella on oltava niin auttamatta tulee tietyt virheet (ylipaino, tupakointi, itsekeskeisyys, jne.) karsittu pois ns. virhehaulla. Kuka tahansa vaan ei kelpaa niin on ihan inhimillistä virheitä hakea.
Kenenkään toisen vikahan se ei ole, jos ei itse omia vikojaan ja puutteitaan hyväksy. Jos joku muu näkee ne samat virheet, eikä niitä hyväksy vain siksi että kaikki menisi tismalleen oikein niin kuin ohjekirjoissa sanotaan niin ei tee kenestäkään idiottia.
Miten minun valitsemani koulutusala on toisen arvioitavissa oleva "väärä valinta" (= ei ole hänelle mielenkiintoinen)? Tai se, millainen ruumiinrakenteeni on?
Tuollaisista seikoista olen saanut palautetta, mielestäni kuitenkin aika eri asia kuin tupakointi tai ylipaino.
Tosin, onhan mun vartalo tosiaan väärä kun S-kokoisenakin olisi pitänyt treenata enemmän ja vaikka muotona on tiimalasi niin eipä sekään ole "hyvä" :D
Että täynnä virheitä ja puutteitahan mä olen.
Vierailija kirjoitti:
Miten minun valitsemani koulutusala on toisen arvioitavissa oleva "väärä valinta" (= ei ole hänelle mielenkiintoinen)? Tai se, millainen ruumiinrakenteeni on?
Tuollaisista seikoista olen saanut palautetta, mielestäni kuitenkin aika eri asia kuin tupakointi tai ylipaino.
Tosin, onhan mun vartalo tosiaan väärä kun S-kokoisenakin olisi pitänyt treenata enemmän ja vaikka muotona on tiimalasi niin eipä sekään ole "hyvä" :D
Koulutus kertoo ihmisen mielekiinnon kohteista. Eikä tiimalasi tai vaatteen koko ole auttamatta hyvä, jos elämän tapojen jäljet näkyy ns. laihana läskisyytenä.
Miksi minun pitäisi valita sinut, jos sinä tutkit jotain merimerkkien vaikutusta silakan sukupuoli elämään, ja joka päivä työpäivän jälkeen kuunnella päiväsi kulkua, kun voin valita jonkun joka puhuu samaa kieltä kanssani?! Etten pahoittaisi mieltäsi?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutus kertoo ihmisen mielekiinnon kohteista. Eikä tiimalasi tai vaatteen koko ole auttamatta hyvä, jos elämän tapojen jäljet näkyy ns. laihana läskisyytenä.
Miksi minun pitäisi valita sinut, jos sinä tutkit jotain merimerkkien vaikutusta silakan sukupuoli elämään, ja joka päivä työpäivän jälkeen kuunnella päiväsi kulkua, kun voin valita jonkun joka puhuu samaa kieltä kanssani?! Etten pahoittaisi mieltäsi?!
Kuten sanoin, mä treenaan jo :)
Kerro miten mä voin mukautua jokaisen tapaamani miehen vaatimuksiin, kun jokaisella on tyystin eri mielipiteet niistä muokkauksista, joita mun tulisi tehdä? Enhän mä lopulta koskaan ehdi olemaan oma itseni...
Vierailija kirjoitti:
Kerro miten mä voin mukautua jokaisen tapaamani miehen vaatimuksiin, kun jokaisella on tyystin eri mielipiteet niistä muokkauksista, joita mun tulisi tehdä? Enhän mä lopulta koskaan ehdi olemaan oma itseni...
Mukaudutko sinä muiden vaatimuksiin sitä mukaan kun niitä tulee?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän riippuu. Jos on kauan ollut yksin ja taas joku juttu, mies kertoo mitkä asiat on pielessä niin voin tarpeen mukaan sopeutua. Mut useimmiten ne asiat on sellaisia, joita en osaa/kykene välttämättä muuttamaan, niin valitsen taas yksin olemisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän riippuu. Jos on kauan ollut yksin ja taas joku juttu, mies kertoo mitkä asiat on pielessä niin voin tarpeen mukaan sopeutua. Mut useimmiten ne asiat on sellaisia, joita en osaa/kykene välttämättä muuttamaan, niin valitsen taas yksin olemisen.
Miksi alapeukku?
Ja hassuahan tuo on, että tuota kommenttia, jossa kyseenalaistetaan mukautuminen yläpeukutetaan, kun yleinen oletus on että sinkkunainen on virheellinen :D Miksi minut sitten tuomitaan siitä kun miehet osoittavat viat ja katson asiakseni voivani muokata itseäni...?
Se johtuu siitä, ettet ole kaunis. Kasvosi ovat omien sanojesi mukaan jykevät. Miehet hakevat silloin muitakin vikoja, kun se tärkein on jo pielessä. Eivät voi arvostaa sinua.
Kunnianhimoiset ja muissakin asioissaan tarkat ihmiset ovat kriittisiä kumppanin suhteen, sukupuolesta riippumatta. Näin olen huomannut. Sellaiset rennolla asenteella elävät taas pystyvät hyväksymään epätäydellisyydet toisessa (mutta harvoin ovat itsekään niin täydellisiä).
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä, ettet ole kaunis. Kasvosi ovat omien sanojesi mukaan jykevät. Miehet hakevat silloin muitakin vikoja, kun se tärkein on jo pielessä. Eivät voi arvostaa sinua.
Jo kerran sanoin täällä että tuo yksi feikkasi olevansa ap, mä en kasvojeni jykevyydestä ole mitään kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
No höpsis nyt. Vain idiootti latelee muille näiden 'virheitä'. Ei siinä ole kyse silloin mistään omien virheidensä hyväksymisestä. Omien virheiden hyväksyminen tarkoittaa niiden virheiden, joita itse näkee itsessään hyväksymistä. Muut voivat kauniisti sanottuna pitää suloiset suunsa supussa ja keskittyä niihin omiin virheisiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Kunnianhimoiset ja muissakin asioissaan tarkat ihmiset ovat kriittisiä kumppanin suhteen, sukupuolesta riippumatta. Näin olen huomannut. Sellaiset rennolla asenteella elävät taas pystyvät hyväksymään epätäydellisyydet toisessa (mutta harvoin ovat itsekään niin täydellisiä).
Kunniahimoisia tai ei, älykäs ja tunneälyinen ihminen ei latele muille tämän virheitä. Ja ymmärtää, että näkemyksensä on subjektiivinen. On minullekin kerrottu päin kasvoja virheistäni. En vastannut samalla mitalla tälle kunnianhimoiselle miehenalulle, että minusta ryhtinsä oli surkea, silmänsä karsastivat enkä pitänyt tavastaan viisastella. Tai toiselle, että voisi käydä useammin suihkussa, pitkät kynnet ovat ällöttävät ja nenäkarvojaan voisi joskus trimmata. Koska ei vain kuulu hyvin käytöstapoihin toitottaa muille näiden virheistä. Kriittinen voi olla ihan siellä omassa mielessäänkin ja kohdella muita armollisesti, ja kunnioittaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan. Se on valtapeliä. Noita miehiä on, ja he etsivät naista, joka hyväksyy vähättelyn ja alistamisen ja yrittää miellyttää maksoi mitä maksoi.
Tuntuu aina, etten koskaan yllä sille tasolle mitä miehet odottavat. Sellainen olo, että on pakko miellyttää kelvatakseen, koska omana itsenään sitä ei miehille tunnu olevan. Onko se silloinkin liikaa kilteyttä vai normaalia halua parantaa itseään kaikilla osa-alueilla?
Niin no, naisillehan mies kelpaa aina sellaisenaan :D :D :D Voihan näistä tehdä ongelmankin jos ongelmia elämäänsä kaipaa.
Just näin! Kun olin nuori ja kaunis, miehent löysivät usein ulkonäöstäni puutteita, ja mitä mä tein?? Sen sijaan että olisin käskenyt tyypin suksia v**uun, tein kaikkeni korjatakseni mainitut puutteet. Kyllä harmittaa nyt vanhempana...
Nythän noita ulkonäöllisiä "vikoja" iän myötä löytyisi oikeastikin, mutta itsevarmuus on ihan toista luokkaa. Jos ei naama tai muut ruumiinosani miellytä niin tervemenoa vaan sitten etsimään parempaa. Ihme kyllä ei niitä moitteita enää ole kuulunutkaan vuosikausiin.