Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tankkausvinkki

Vierailija

Kokeilepas joskus toisinpäin. Eli kun olet saanut letkun tankkiin, niin käännytkin niin että nokkasi osoittaa mittariin. Ainakin minun mitoillani sujuu paljon mukavammin. 

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepas joskus toisinpäin. Eli kun olet saanut letkun tankkiin, niin käännytkin niin että nokkasi osoittaa mittariin. Ainakin minun mitoillani sujuu paljon mukavammin. 

Miksi tiikereitä tungetaan Esson bensatankkiin? Tule apuun Anja!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Wooooot....?! Onko siis olemassa joku virallinen tankkausasento :'''')

Joo. Letku jalkojen välistä silleen, että näyttää kusevan tankkiin. Sillä tavalla saa oikeasti enemmän bensaa halvemmalla, se paineistaa letkun kumia.

Vierailija

Kuinka pitkä se tankkausletku muuten on... mulle on tullut jostain sellainen mielikuva, että se on sen verran lyhykäinen eli ajan auton aina niiiiin kiinni siihen mittariin, että hyvä kun mahdun väliin - ja joskus vielä kokeilen ennen kortin laittoa, että ylettyyhän se letku :'O

Vierailija

Itseäni ärsyttää, kun ovat poistaneet noista pistooleista ne hakaset monella asemalla, millä sen saa lukittua auki-asentoon, niin ei tarvitse koko ajan puristaa kahvasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Wooooot....?! Onko siis olemassa joku virallinen tankkausasento :'''')

Näyttää olevan, en ole nähnyt kenenkään tankkaavan mukavasti minun uudella tavallani

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä se tankkausletku muuten on... mulle on tullut jostain sellainen mielikuva, että se on sen verran lyhykäinen eli ajan auton aina niiiiin kiinni siihen mittariin, että hyvä kun mahdun väliin - ja joskus vielä kokeilen ennen kortin laittoa, että ylettyyhän se letku :'O

Hyyvin pitkiä, ylettyvät jopa auton väärälle puolelle

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ärsyttää, kun ovat poistaneet noista pistooleista ne hakaset monella asemalla, millä sen saa lukittua auki-asentoon, niin ei tarvitse koko ajan puristaa kahvasta.

Mä en koskaan uskaltanut käyttää sitä ;-)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Muuan huoltoasemayrittäjä sanoi, että letku yltää auton toiselle puolen, eli ei ole väliä mitenpäin tankille ajaa.

En ole asiaa testannut.

Vierailija

Se on kyllä välillä hankalaa, kun sieltä letkusta ei meinaa tulla mitään, vaan pitää etsiä ja hinkata se oikea kohta, jotta alkaa lorisemaan... ja joillakin mittareilla ne viimeiset sentit eivät kulua millään... VIHAAN tankkaamista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sitähän tulee sieltä vaikka kuinka paljon, jotkut tankkaa auton niin, että ajavat auton tankkauspuoli kauemmaksi mittarilta ja letku yltää sinne asti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat