Onko tämä mies kiinnostunut?

Vierailija

Näinkin perinteinen kysymys. Tuntuu vaan, että ihastuminen sotkee aina mielen ja vaikea ajatella tilannetta mistään muusta kuin omasta näkökulmasta.

Tutustuin erääseen mieheen netissä deittisivuilla. Näin naisena tulee harvemmin otettua kehenkään yhteyttä, kun miehiltä tulee viestejä muutenkin, mutta tuo mies hurmasi minut täysin niin esittelytekstillään kuin kuvallaan. Kirjoitin hänelle viestin, johon hän vastasi mukavasti. Lyhyen viestittelyn jälkeen ehdotin (jälleen siis minä), että voisimme siirtyä johonkin kätevämpään viestintämuotoon, jolloin mies antoi nimensä facebookia varten. Kirjoitin siellä hänelle saamatta koskaan vastausta. Laitoin deittipalvelussa ehkä viikkoa myöhemmin kysymyksen, että tulikohan viesti koskaan perille, jonka jälkeen mies vastasi facebookissa, ettei ollut saanut viestiä.

No, juttelimme siellä muutamaan kertaan. Ehkä yhtä keskustelu lukuunottamatta minä aloitin aina keskustelut, mutta mies kyllä vastaili ja vei sitten keskustelu eteenpäin ja kyseli minulta asioita. Keskutelutapa oli todella miellyttävä ja kohteliaan, kivan ja hauskan tekstin lisäksi käytti paljon hymiöitä. Joka tapauksessa tässä vaiheessa itselläni oli olo, että mies olisi ehkä kiinnostunut sen verran kuin nyt netin kautta tutustuessa voi olla.

Ehdotin reilun viikon jälkeen tapaamista tyyliin "kiinnostaisko joskus lähteä kahville", johon mies totesi että tottakai ja ehdotti itse heti seuraavaa viikonloppua. Sovimme, että palataan asiaan lähempänä viikonloppua, mutta perjantaina töiden jälkeen totesin, ettei mies ollut vielä ottanut yhteyttä, joten kyselin sitten viikonlopun suunnitelmia. Mies käänsi keskustelun heti treffeihin ja kysyi sopisiko paremmin heti silloin perjantaina vai seuraavana päivänä lauantaina. Vähän hämmentyneenä sanoin kumman vaan sopivan, jolloin mies päätti että nähdään sitten parin tunnin päästä.

Tapasimme ja mies oli aivan ihana. Ulkonäöltään vielä paljon parempi kuin olin odottanut ja aivan mielettömän mukava. Muutamia hiljaisia hetkiä lukuun ottamatta tulimme erinomaisesti juttuun, nauroimme molemmat paljon ja keskutelimme mielestäni melko tasaväkisesti menneisyyksistämme, nykyelämästä ja tulevaisuuden näkymistä. Mies vaikutti myös viihtyvän, maksoi ravintolaan mennessämme narikkani ja tarjosi juomat. Treffit kestivät nelisen tuntia, jonka jälkeen saatoin miehen bussipysäkille. Kävellessämme mies omatoimisesti kietoi kätensä ympärilleni ja jotain siinä juteltiin että kivaa oli. Totesimme molemmat, että nähdään vielä uudestaan, jolloin mies mumisi jotain että "niin, ei mulla huomiseksi mitään ihmeempiä oo..." Lähtiessään mies suuteli minua kahteen kertaan, jonka jälkeen huikkasimme molemmat hymyillen heipat ja lähdimme omiin suuntiimme.

Tämä tapahtui siis viime viikon perjantaina ja nyt miehestä ei kuulu. Lauantai-iltana laitoin itse viestiä, joka oli sävyltään tuttavallinen, mutta melko neutraali ja mies vastasi siihen omaan mukavaan tyyliinsä ja kyseli sitten minun menoistani. Totesin, ettei sen kummempia suunnitelmia illalle ole, johon mies vain totesi "jep :)" ja keskustelu jäi siihen. Eilen emmekä tänään ole keskustelleet mitään.

Nyt älyttömän pitkän alustuksen jälkeen, mitä mieltä te olette? Onko mies kiinnostunut? Miksei hän laita viestiä? Jos hän ei ole kiinnostunut, miksi hän suuteli ja puhui myös uudesta näkemisestä? Tekevätkö miehet tuollaista vain, koska eivät osaa sanoa ei tai ovat niin ujoja? Joimme treffien aikana neljät juomat, ei kai mies nyt humalassakaan voinut olla, että se jotenkin vaikuttaisi asiaan? Itse tässä tuskaillessani en näe miehen toiminnassa mitään logiikkaa.

Helpoin tapa olisi tottakai kysyä mieheltä suoraan itseltään, että kiinnostaisiko häntä vielä nähdä. Olen vain tähän mennessä tehnyt joka ikisen aloitteen tässä "suhteessa", joten alan epäillä, ettei se voi olla enää sattumaa. Jos nyt ehdotan taas uutta tapaamista ja mies suostuu vain koska ei osaa sanoa ei, jatkuuko tilanne loputtomiin sellaisena? Vai voiko mies vain olla hyvin aloitekyvytön, mutta kuitenkin kiinnostunut?

Kaikki vertaistuki, mielipiteet ja vastaavat kokemukset otetaan ilomielin vastaan. Tänne saa myös tulla päivittelemään kuinka hölmö olen, ihastuminen laittaa vaan pään ihan pyörälle :)

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näitä aloituksia tulee sellaiset viidestä kymmeneen päivässä. Ette te oikeasti voi olla noin avuttomia.

Tottahan tämä, mutta kun se avuttomuuden tunne sattuu omalle kohdalle niin kauhean yksin sitä on omassa päässään ajatuksia pyöritellessä. Ajattelin, että täältä voisi saada muita näkökulmia ja mahdollisia vastaavia kokemuksia :) - Ap

hhsh

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vertaistuki, mielipiteet ja vastaavat kokemukset otetaan ilomielin vastaan. Tänne saa myös tulla päivittelemään kuinka hölmö olen, ihastuminen laittaa vaan pään ihan pyörälle :)

Et ole hölmö, olet vain ihastunut. Mies sen sijaan pitää sinusta ja olet hänelle mukavaa seuraa, mutta hän ei ole ihastunut sinuun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole hölmö, olet vain ihastunut. Mies sen sijaan pitää sinusta ja olet hänelle mukavaa seuraa, mutta hän ei ole ihastunut sinuun.

Niin vähän kuin tällaista kommenttia haluaisikaan kuulla niin kiitos paljon! Juuri tällaista rehellistä ja puolueetonta näkökulmaa kaipaan. Itsestäni tuntuu vain vieraalta ajatus, että joku vain mukavan seuran takia juttelisi, kun kuitenkin treffipalstalla olemme tavanneet. Voisiko mielestäsi olla mahdollista, että mies ikään kuin odottaisi omien tunteidensa "syttymistä" vai jutteleeko hän vain paremman puutteessa? - Ap

Vierailija

Siis vain sinä olet ollut aloitteellinen, ei mies.

Nainenkin voi olla aloitteellinen, mutta silloin pitää olla vihjaileva ja sensuelli, saada mies kuumaksi. Sinä olet ottanut kontaktia luottaen rehellisyyteen ja avoimiin aikeisiin. Mutta ne eivät toimi sen paremmin naisiin kuin miehiinkään silloin, kun tasoero on selvä. Noita ihmisiä on netti täynnä. Treffimarkkinat on raadolliset.

Jos mies olisi todella kiinnostunut, hän olisi aktiivinen. Nyt ei näin ole.

Vierailija

Mietin vain tuota, että antaa ymmärtää olevansa kiinnostunut ja saatavilla, mutta ei sitten kuitenkaan "halua" olla sitä oma-aloitteisesti. 

Ilmeisesti ei ole seksinkään perässä, muutenhan olisi halunnut sitä jo. 

Veikkaan jonkinlaisia vaikeuksia itsensä kanssa, mutta mistä kenkä tarkalleen ottaen puristaa, on vaikea sanoa, saati mikä sen on synnyttänyt, mutta ihan lapsuutta veikkaisin. Jotenkin niinnvaikean kuuloista tuo hänen toimintansa. 

Haluaa huomiota itselleen, se vaikuttaa selvältä, mutta onko se kaikki, mitä ikinä saat? Antaa miehelle ihailun tunnetta? 

Minulla on tuontapainen mies kiikarissa ja voisi häntä saada itseä lähemmäs mielettömällä pohjatyöllä, mutta johtuen sen miehen ongelmista saan hänestä tuskin koskaan sitä mitä halusin. Itselleni oli kipeää myöntää, että halusin miehestä sellaista mitä en saa. (Näin on ollut aina).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mies varmaan käy treffeillä jotta löytäisi kiinnostavaa seuraa, käytöksen perusteella ei kuitenkaan vaikuta sinuun ihastuneelta.

Mutta odottaa että vielä tulisi jokin muutos? Vai miksi vielä on mukana aloittajan pyynnöstä?

Vierailija

Paljon mielenkiintoisia ajatuksia, kiitos kaikille! En ollut tietenkään tuo äskeinen Ap:ksi esittäytynyt. En osaa montaa viestiä lainata, joten vastaan näihin asiallisiin kommentteihin nyt näin:

8: Kyllä, minä olen ollut joka asiassa aloitteellinen. Ainoita miehen "aloitteita" olivat tuolla tapaamisellamme olleet narikan ja juomien maksu (tämä muuten tapahtui vasta myöhemmin illalla kun olimme jo ehtineet tutustua, ei siis heti tarjoutunut pelkästään herrasmiesmäisyyttään maksamaan - tai näin minä sen ainakin tulkitsin) ja hyvästellessämme suuteleminen ja tulevista treffeistä puhuminen. Kerran hän on tosiaan omatoimisesti kysynyt kuulumisiani, muuten aina minun ottaessa ensin yhteyttä...

9: Todella kummallista minustakin! Jotenkin miehen käyttäytymisessä ei mielestäni ole mitään järkeä. Tai ainakin se sotii niin paljon omia käyttäytymismallejani vastaan, etten osaa samaistua ollenkaan. Hyvin mahdollista tottakai, että tapailee muitakin, en sen tarkemmin kuitenkaan tunne.

12: Mies on jopa kummallisen vähän seksin perään. Missään vaiheessa hän ei ole vihjaillutkaan mitään sinne päin ja hyvästellessämmekään hän ei antanut ymmärtää mitään sellaista, että olisi odottanut meidän lähtevän jonnekin yhdessä jatkoille. Mielenkiintoinen näkemys tuo, että taustalla on jotain paljon syvemmällä. En tosiaan niin hyvin tunne, kaikissa keskusteluissa vaikuttanut harvinaisen jalat maassa -tyypiltä, joka on tyytyväinen elämäänsä, mutta tietenkään mistään sen syvällisemmästä emme ole puhuneet. Tässä nyt on kuitenkin mennyt vasta muutamia viikkoja, joten en hirveän huolissani vielä ole loppuelämän pilaamisesta tässä suhteessa roikkuen, mutta todellakin jo vähän herännyt ajatuksia, että mihin tämä loppuisi, jos mies aina vaan sanoo "joo", muttei itse osaa ehdottaa mitään. Äh, ajatukset ovat niin solmussa.

Melkeinpä toivoisin, että mies sattuisi tämän keskustelun löytämään ja tunnistaisi varmasti itsensä ja tekisi paremmin ajatuksensa sen myötä selviksi :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat