Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen tärkein tehtävä on huolehtia ulkonäöstään

Vierailija

Kyllä minua miehenä suuresti harmittaa se, kun Suomessa naiset, eivätkä nuoret naisetkaan enää huolehdi ulkonäöstään. Se ulkonäöstä huolehtiminenhan on yksi naisen tärkeimpiä tehtäviä tai jopa naisen tärkein tehtävä. Parinvalinnassa mies kiinnittää erityisen paljon huomiota naisen ulkonäköön. Minua todella harmittaa se, että varsinkin nuorten naisten ulkonäkö on vuosi vuodelta mennyt huonompaan suuntaan. Miksi naiset eivät enää huolehdi ulkonäöstään?

Siinä missä nuoret naiset menevät ulkonäöltään vuosi vuodelta huonompaan suuntaan, menevät nuoret miehet taas vuosi vuodelta ulkonäöltään parempaan suuntaan. Suomalaiset nuoret miehet ja miehet ovat komeita, timmejä, lihaksikkaita, urheilullisia, pitkiä ja vielä luonteeltaankin ahkeria ja kunnollisia. Voidaan sanoa, että erittäin hyviä ja tasokkaita miehiä. Nuoret suomalaiset miehet joutuvat siksi suuntaamaan parinvalintahakunsa nykyään ulkomaalaisiin naisiin, koska suomalaiset naiset eivät enää yllä ulkonäön osalta suomalaisille miehille riittävän korkealle tasolle.

Miten nykyään voi olla näin valtava epätasapaino suomalaisten miesten ja suomalaisten naisten ulkonäön välillä?

Kommentit (11)

Vierailija

Ihastukseni ei meikkaa oikeestaan koskaan. Eikä haittaa, se on maailman kaunein joka tapauksessa. Jää ehkä vähän epäselväksi, mitä ap tarkoitat ulkonäöstä huolehtimisella, mutta väärässä olet joka tapauksessa :)

Vierailija

Sarkasmiahan tuo aloitus taitaa olla.

Mutta jos siis oikeasti objektiivisesti aletaan katsoa suomalaisten ulkonäköä ja verrata muun maalaisiin, niin onhan meillä ihan kauhean huonot geenit, yleisesti ottaen. Ihmisten kasvonpiirteet täällä ovat jotenkin epäsymmetrisiä ikään kuin luoja olisi hahmotellut meidät vähän sinne päin eikä just kohdilleen. Sellainen ei innosta huolehtimaan ulkonäöstään. Siis kun kokee, ettei ulkonäköä ole, niin miksipä siitä huolehtisikaan? Pystynokka, isot sieraimet, pottunenä, ohuet hiirenharmaat hiukset, epämääräisen harmaanvihertävät silmät, epäsymmetrinen leuka, pattipolvet, lyhyet sääret, minikokoiset rinnat ja leveä lantio. Pitääkö jatkaa?

Vierailija

Aloituksen logiikalla miehen tärkein tehtävä taitanee sitten olla se rahan ansaitseminen. Eiväthän naiset teidän mukaanne ulkonäköä katso, vaan tilipussia. Eli hopi hopi rahaa ansaitsemaan sen sijaan, että täällä kirjoittelet, jos meinaat parisuhdemarkkinoilla pärjätä!

Vierailija

Jees, koska ei suinkaan ole yleisesti tiedossa että suomalaisten miesten (oletettavasti myöskin naisten) kuntotaso on nykyään jakautunut kahtia himotreenaajiin ja ei-lainkaan-treenaajiin.  Eli varmasti on suomipoikia, jotka näyttävät paremmilta kuin koskaan ennen, mutta niiden lisäksi suuri osa pojista näyttää myös huonommalta kuin koskaan ennen - objektiivisesti kun pidän enemmän hoikista ja lihaksikkaista kuin läskeistä.

Sama pätee taas myös naisiin. Osa huolehtii ulkonäöstään ja kunnostaan huomattavasti enemmän kuin aiemmin on ollut mahdollista, ja toiset ovat kiinnostuneita vallan muista asioista.

Tosin naisen tärkein tai edes lähellekään tärkein tehtävä ei ole huolehtia ulkonäöstään, joten huono provo.

Vierailija

Ei se maikkaaminen hirveästi auta jos sattuu olemaan sellainen persjalkainen maatiaismalli.

Kauneus on kuitenkin katsojan silmissä.

Luonteeltaan kivat naiset näyttävät luonnossa ihanilta, ja joskus oikein hämmästelee, kuinka niin säihkyvät ihmiset latistuvat valokuvissa, niihin kun ei tartu kaikki se naisen olemuksen ihanuus.

Vierailija

Kyllä se menee niin että miehen pitäs koristautua, niinhän se menee muillakin lajeilla. Naiset valitsee kumppanin. Tätä logiikkaa mä käytän muuten. Mä oon se joka lähestyy miehiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se menee niin että miehen pitäs koristautua, niinhän se menee muillakin lajeilla. Naiset valitsee kumppanin. Tätä logiikkaa mä käytän muuten. Mä oon se joka lähestyy miehiä.

Häh? Mulla on mennyt kaikki jutut pilalle, jossa oon ite lähestynyt miehiä.

Vierailija

Mun mielestä suomalaiset naiset on yksi kauneimmista kansoista. Ne tummat naiset joissain maissa, vaikka intialaiset, on kyllä kauniita joo, mutta aika samannäköisiä kaikki. Venäläisten piirteet on liian kovia mun makuun.

Se persjalkaisuus on vähän harmittava seikka kyllä ja ylipainoisuus ei ole viehättävää. Ois myös ihan kiva, jos mekkoja ja korkoja pidettäis enemmän arjessa mielestäni. Mut oikeasti suomalaiset naiset on musta näteimpiä ja söpöimpiä!

Vierailija

Mahtava provo, ei kai kukaan tähän uppoa.

Jos nainen on kaunis, se haluaa paksun lompakon, kun on varaa valita, että tervemenoa vaan tienaamaan, provoilija, heh!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat