Kiroiletko lasten edessä? Entä puoliso?

Vierailija

Ja koulutusasteenne

Kommentit (15)

Vierailija

Kyllä ajoittain, samoin mies. Molemmilla on ylempi korkeakoulututkinto. Mitä, luuletko ap oikeasti, että tämä on koulutuskysymys? ;-DDD

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä matalakoulutetuilla usei huonommat käytöstavat ja mm. tehdastyöntekijät kiroilevat paljon.

Mjaa. Olen toisaalta sitä mieltä, että vähän koulutetut wannabe-paremmat ihmiset kiinnittävät ylettömästi huomiota ihmiskommunikaation kannalta hyvin vähäpätöisiin seikkoihin kuten siihen, sanooko varpaan pöydän jalkaan survaistuaan vittu vai ei sano.

Vierailija

Ei kiroilla kumpikaan. Ei lasten eikä muidenkaan ihmisten edessä. Minulla ihan vaan aikuiskoulutuksessa hankittu ammatti. Mutta vaikka "huonommin" koulutettu olenkin, osaan käytöstavat, lapset osaavat myös ja osaan keskustella ilman kirosanoja eli sanavarasto on ihan riittävä, ettei tarvitse yrittää tehostesanoilla paikkailla puutteita.

Vierailija

Me ollaan yliopistokoulutettuja molemmat. Mies kiroilee pienimmästäkin syystä, ja valitan siitä kyllä hänelle. Itse kiroilen vain jos isken vasaralla peukaloon. 

Vierailija

Ajoittain kyllä. Tehostesana se on muiden joukossa. Huvittavaa, että aikuiset niin kammoavat yksittäisiä sanoja, viis siitä mitä sanotaan muuten.

t. YTM ja dippainssi

Vierailija

Mahdollisesti, jos ympärillä sattuu olemaan lapsia. En sensuroi kieltäni sen perusteella, onko läsnä lapsia. Omia lapsia meillä ei ole. Maistereita ollaan molemmat.

Vierailija

Kiroilen ainoastaan silloin, kun oikein kovasti vituttaa, siis harvoin. Jälkeenpäin tunnen itseni hölmöksi. Kiroileminen on wt-touhua.

Vierailija

Kyllä kiroillaan ja lapsillakin on lupa kiroilla kotona juurikin siksi etteivät mene mitään vittuja viljelemään tuonne kylille. Tiesitkö ap että ne joita varjellaan tältä touhulta kiroilevat sitten innoissaan tuolla julkisilla paikoilla ja me "sivistyneet" joudumme sitä sitten kuuntelemaan? Eli vaikka teillä ei kiroiltaisi niin mm. tv:ssä kiroillaan ja kyllä se teidän kullannuppu kiroilee sitten siellä missä teidän korvat ei ole kuulemassa. Nimimerkillä: kokemusta on. Miehellä on erikoisammattitutkinto ja minulla pian tohtorin paperit.

Vierailija

Kiroilen liian paljon. Mieheni vähemmän. Olemme korkeakoulutettuja. Mikä ei liity asiaan, koska kiroilin kyllä ennen yliopistoon menemistäkin.

Sanoja ne kuitenkin vain on. Kiroilu on typerää mutta ei nyt niin kauhean vakavaa kuitenkaan.

Vierailija

Lasten kuullen (en välttämättä edessä) ehkä muutaman kerran vuodessa, isänsä luultavasti harvemmin. Oma koulutus opistotason tutkinto ja miehellä ammattikoulu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat