Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin tänään suonikohjujen vaahtoruiskutuksessa

Vierailija

Kysyttävää?

Kommentit (6)

Vierailija

Mä olen aina miettinyt että miten voidaan taata se ettei se massa ota ja lähde suonistoon seikkailemaan? En ole lukenut siitä kuin ihan ohimennen jostain, joten epäilemättä halutessani löytäisin tiedon, ei vaan ole itsellä tarpeen tuollaiset. Olenko ihan hakoteillä, vai eikö olekin niin että siihen suoneen jää jotain olemaan toimenpiteen jälkeen?

Vierailija

Miksi päädyttiin leikkauksen sijasta ruiskutukseen? Tehtiinkö yksityisellä vai julkisella? Kuinka kauan operaatio kesti? Onko kipuja? Kuinka kauan vaikutus kestää? Kohjuthan voi tulla uudelleen.

Vierailija

Hoito oli suht lyhyt, n. 30 min. jonka aikana tunsin pistoksia ja vaahdon mennessä suoniin tuntui painetta. Piti kävellä 30 min. hoidon jälkeen, ennen kuin istahti autoon kotimatkalle. Tiukka sukka jalassa 3-4 vkoa. 2 vkon päästä toinen hoitokerta. Kipuja on tullut iltaa kohti lisää. Särkylääke ja reipas kävely auttavat, paikallaan ollessa jalka kangistuu. Tulppaa estävä pistos annettiin. Mulla sukurasite kohjut, lasten odotusaikoina pahenivat. Päädyin yksityiselle, hinta reilu tonni. Kyllä, en voi tietää, uusivatko kohjut. Silti päädyin tähän, koska ajoittain jalka on ollut aivan hirveän hankala suonineen. Menetelmät on kehittyneet hurjasti, myös tulokset parantuneet. Vaahto arpeuttaa suonen, joka mustuu ja kovettuu häviten sitten puolen vuoden sisällä pois. Vaahtoa ei jää suoniin. Kun kirurgi on kokenut ja osaava, ei mene mömmöt vääriin paikkoihin. Liikunta on tärkeää! Olen muutaman pvän saikulla.

Vierailija

En suosittele kenellekkään moista. 2v sitten menin Mehiläiseen näyttämään pientä suonaria että kannattaako hoitaa. Lääkäri suositteli vaahtohoitoa ja löysi toisesta jalasta  myös takaa jonku hoidettavan kohdan. Hoito tehtiin ja tulipa hirveet jalat. Lääkäri sanoi että" hoito ei totutunut odotetulla tavalla". Eli homma tehtiin uusiksi.meni vielä pahemmaksi. Nyt on pysyvät mustelmat,paukamat ,pitkä suonikohju sekä jatkuva särky . Tästä maksoin 2500e.Eli kannattihan se lääkärin bisnestä! Olen valittanut potilasvakuutukseen ja enpä tule mitään saamaan,hoidossa ei muka mitään virhettä ole tapahtunut! Kyllä tuntuu että vähäjärkistä on huijattu! Mielummin olisin pitänyt sen  polven vieressä  olevan pienen suonarin ja  antanut rahani uuteen lastensairaalaan.En usko että missään muussa hommassa voi asian kuitata noin, esim remppamies joka olisi huiskinut maalit ja tapetit miten sattuu ja sanonut" ei menny ihan odotetulla tavalla", tekee kyllä homman jahka maksetaan uudestaan ja tekisi vielä enemmän tuhoa. Voi mua tyhmää!

Vierailija

Vau! Mulla on vain pieniä suonikohjuja, ne ei oo kipeitä, mutta aiheuttaa esteettistä haittaa. Ei kumminkaan ole niin hirveitä, että jaksaisin asialle jotakin tehdä tai maksaa ainakaan siitä.

5, saitko vastausta siitä, MIKSI homma ei mennyt toivotulla tavalla? Senhän sä ansaitset, kyllä siihen joku syy varmaan oli jos lääkäri ei ollut epätaitava.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat