Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini haukkui minut kännissä pikkutytön näköiseksi...

Vierailija

Eikä minusta voisi kukaan aikuinen mies olla kiinnostunut. En ollut tehnyt hänelle mitään pahaa, mutta kuulema laskuhumalassa halusi kerrankin sanoa minulle suorat sanat.

Kyllä, minä näytän nuorelta enkä voi sille mitään. Olen pienikokoinen, 154/46. Pitkät vaaleat hiukset. En ole provo. Nyt vituttaa.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Mitä sinä jonkun kännisanomisista välität? Känniläiset nyt sanoo kaikenlaista, ja sen voi antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. 

Muutenkin, tuo nyt ei ole paha tuo mitä sanoi. Eri asia olisi ollut, jos olisi tullut loukkaavaa vuodatusta luonteestasi ja sinusta ihmisenä ja ystävänä, mutta se että vaan sanoo nuoren näköiseksi, niin ihan sama - eihän siinä edes mitään pahaa ole. Varmasti voivat aikuiset miehet olla kiinnostuneita. Kateellisten panettelua ettei voisi.

Vierailija

Ööö..mää oon 31 ja näytän edelleen pikkutytöltä!!Kamalaa sinänsä..Toivottavasti pätee vielä PITKÄÄN!!

Vierailija

Hyvä nyrkkisääntö on, että vittumaisesta työkaverista ei koskaan tule vähemmän vittumaista vaikka hän olisi kännissä. Siksi työkavereiden kanssa ei varsinaisesti kannata kännäillä tai viettää muutenkaan vapaa-aikaa yhdessä. 

Se juuri työkavereissa on parasta, että niitä ei tarvi nähdä kuin 8 tuntia päivässä ja siitä vielä maksetaankin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hyvä nyrkkisääntö on, että vittumaisesta työkaverista ei koskaan tule vähemmän vittumaista vaikka hän olisi kännissä. Siksi työkavereiden kanssa ei varsinaisesti kannata kännäillä tai viettää muutenkaan vapaa-aikaa yhdessä. 

Se juuri työkavereissa on parasta, että niitä ei tarvi nähdä kuin 8 tuntia päivässä ja siitä vielä maksetaankin.

Ei ollut työkaveri kyseessä!

Vierailija

Tarkoitat siis entinen kaverisi? Inhottavasti sanottu. Varmaan joku oma päähänpinttymä tai trauma taustalla, mutta ei huonoa käytöstä voi mitenkään perustella. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat siis entinen kaverisi? Inhottavasti sanottu. Varmaan joku oma päähänpinttymä tai trauma taustalla, mutta ei huonoa käytöstä voi mitenkään perustella. 

On varmaan entinen kaveri. En usko, että mitään traumoja on taustalla. Kunhan jotain patoutunutta vittuuntuneisuutta mua kohtaan jonka viimein kännissä uskalsi purkaa - vähän epäsuoraan vaan.

Vierailija

Omaa kokemusta myös tuosta, että naispuolisilta kavereilta on tullut kännissä negatiivista kommenttia ulkonäöstäni. Ties mistä sitten johtuu. Ovat nykyisin entisiä, mä en vapaaehtoisesti toisten ulkonäköä tuolla tavalla arvostelevien ihmisten kanssa halua kaveerata.

Vierailija

Kuulostaa aika katkeralta kaverilta. Ehkä joku sen mies tai kaveri on kehunut sinua eikä häntä? Itsekin kyllä lemppaisin moisen ja olisin tyytyväinen itseeni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikä minusta voisi kukaan aikuinen mies olla kiinnostunut. En ollut tehnyt hänelle mitään pahaa, mutta kuulema laskuhumalassa halusi kerrankin sanoa minulle suorat sanat.

Kyllä, minä näytän nuorelta enkä voi sille mitään. Olen pienikokoinen, 154/46. Pitkät vaaleat hiukset. En ole provo. Nyt vituttaa.

Katkera paska, minulle kelpaisi kyllä pieni siro blondi, kuppikoko?
T.m 181cm/85kg

Vierailija

Olen yli kolmekymmentä 160cm/47kg ja lapsenkasvoinen. Silti mulla on ihan aikuinen aviomies, joten älä välitä!

Musta on ainakin tosi kivaa olla nuoren näköinen. Jos yhtään tulen äitiini, niin tiedän meneväni vielä kuusikymppisenäkin alle viiskymppisestä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä jonkun kännisanomisista välität? Känniläiset nyt sanoo kaikenlaista, ja sen voi antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. 

Muutenkin, tuo nyt ei ole paha tuo mitä sanoi. Eri asia olisi ollut, jos olisi tullut loukkaavaa vuodatusta luonteestasi ja sinusta ihmisenä ja ystävänä, mutta se että vaan sanoo nuoren näköiseksi, niin ihan sama - eihän siinä edes mitään pahaa ole. Varmasti voivat aikuiset miehet olla kiinnostuneita. Kateellisten panettelua ettei voisi.

Miksi kenenkään pitäisi sietää ulkonäkönsä haukkumista, oli haukkuja kännissä tai ei?
Itse vastaavassa tilanteessa vaatisin anteeksipyyntöä selvinpäin ja harkitsisi haluaisinko enää olla kovinkaan paljon tekemisissä.
Känni ei ole tekosyy olla ilkeä, kuten ap:n kaveri tässä oli.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat