Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä akateemisesta 35v miehestä, joka syttyy vain 18-24v naisista?

Vierailija

Olen mies ja sytyn feminiinisistä piirteistä. Eli kun naisen teini-ikä ja kehitys on "huipussaan" n. 18v, joskus jopa 16-17v, on nainen silloin parhaimmillaan.

16-17v nyt on liian nuori, mutta 18v jo täysi-ikäinen aikuinen.

Viisas ja menestynyt 30-50v uranainen kelpaa kaveriksi, jonka kanssa voi keskustella maailman menosta. Usein siihen rooliinkin sopii paremmin mies, joka ei perusta mielipiteitään sen hetkiseen tunnetilaan.

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija

Sitä mieltä, etten sinulle kelpaisi, kun olen jo 25. :) Tosin enpä sinua haluaisikaan, kun minä en syty akateemisista miehistä ollenkaan.

Vierailija

Ei mulla kiinnosta jonkun random ihmisen elämä, tai halut, yhtään.

Miksi luulet, että muilla kiinnostaa sun elämä noin paljon, oletko narsisti, tai kärsitkö jostain muusta pers.häiriöstä?

Vierailija

Haluat siis mielipiteen? Mielipiteeni on, että sääliksi käy. 35-vuotiaana sinulla on vielä joitain mahdollisuuksia mainitsemasi ikäluokan naisiin, mutta hyvin pian enää ei. Lisäksi fetissinomainen suhtautumisesi estää sinua muodostamasta pysyvää, merkityksellistä parisuhdetta, koska jokainen nainen, vaikka kuinka hyvin edustaisi ihannettasi, väistämättä ohittaa asettamasi "parasta ennen" -päivän. Surullista kannaltasi.

Vierailija

Itse olen samaa kastia. Vain lihaksikkaat 2-kymppiset miehet kelpaavat. Kuka jaksaa katsella kaljamahaista kaljuuntuvaa ukkoa. Nuori urheilijapoika jaksaa antaa tälläiselle kolmekymppiselle naiselle sellaiset kyydit joihin vanhat papparaiset eivät enää kykene ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse olen samaa kastia. Vain lihaksikkaat 2-kymppiset miehet kelpaavat. Kuka jaksaa katsella kaljamahaista kaljuuntuvaa ukkoa. Nuori urheilijapoika jaksaa antaa tälläiselle kolmekymppiselle naiselle sellaiset kyydit joihin vanhat papparaiset eivät enää kykene ;)

Uuh, no todellakin! Haluan suorastaan juosta nuoren ja vahvan miehen syliin, puristella miekkosen kiinteitä pakaroita rakastellessa ja nuolla suolaista hikeä urheilijapojan iholta. ;) Papparaiset sen sijaan haisee ja maistuu pahalta.

Vierailija

Ymmärrän kyllä sen pinnallisen puolen, mutta mietin että miten henkinen puoli kohtaa?
Omasta kokemuksesta: monilla kolmekymppisillä miehillä, joita olen tavannut, ei kaikki palikat oo ihan kohillaan ja siksi sekaantuu tälläsii parikymppisii. Ei siinä, vanhemmat miehet itseänikin kiehtoo, mutta voin vaan haaveilla sellaisesta jolla järki luistaa ja tykästyis nuoremmasta naisesta muutenkin, kuin iän takia.
N20

Vierailija

Täällä jo joku sanoikin että säälii, niin minäkin. Joudut vaihtaa naista muutaman vuoden välein ja kohta et saa enää millään ainakaan kaunista.

Joudut käyttämään maksullisia jotka joutuvat teeskentelemään kanssasi.

Jos se on sinulle ok, niin mikäs siinä sitten. Mitään syvempää suhdetta et saa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä sen pinnallisen puolen, mutta mietin että miten henkinen puoli kohtaa?
Omasta kokemuksesta: monilla kolmekymppisillä miehillä, joita olen tavannut, ei kaikki palikat oo ihan kohillaan ja siksi sekaantuu tälläsii parikymppisii. Ei siinä, vanhemmat miehet itseänikin kiehtoo, mutta voin vaan haaveilla sellaisesta jolla järki luistaa ja tykästyis nuoremmasta naisesta muutenkin, kuin iän takia.
N20

Sellaisia on tosi harvassa, varmaan, jos tutustuisit johonkin vanhempaan mieheen jonkun harrastuksen, matkan yms. kautta sattumalta ja ihastuisitte toisiinne ensisijaisesti ihmisinä, se voisi olla muutakin kuin jonkun onnettoman raukan fetissin toteuttamista.

Varsinkin noi, jotka tietoisesti metsästää nuoria tyttöjä, on niitä, joilla hissi ei mene ihan ylös asti.

Tuossa ei kans noilla ole kyse yleensä edes mistään tiukoista perseistä ja nuoresta pimperosta, vaan vallanhalusta, nuorena sitä ei edes tajua miten helppoa sitä on vähän vanhempana manipuloida ja käyttää hyväksi nuorempaa ihmistä, joka on kokematon ja naiivi.

Jos kuvittelet miten itse voit manipuloida pientä lasta tuon ikäisenä, niin ymmärrät mitä tarkoitan.

Mulla on kaikki tutut, jotka oli nuorempina vanhempien miesten seksileluina, kärsineet aikuisena erilaisista mt-ongelmista, ne miehet manipuloi ne sellaiseen mitä ne ei halunneet, mm. anaalit, ryhmäjutut, sitomiset jne.

Vierailija

Ap, oletko törmännyt useinkin sellaisiin 18-24v. tasokkaisiin nuoriin naisiin joita kiinnostaa 35v. mies? Meillä päin nuoret naiset ovat kiinnostuneet lähinnä kutakuinkin ikäisistään miehistä. Mitä mieltä oot naisista jotka suosivat ikäisiään tai itseään nuorempia miehiä? Anna kun arvaan: se on mielestäsi väärin ja luonnotonta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Täällä jo joku sanoikin että säälii, niin minäkin. Joudut vaihtaa naista muutaman vuoden välein ja kohta et saa enää millään ainakaan kaunista.

Joudut käyttämään maksullisia jotka joutuvat teeskentelemään kanssasi.

Jos se on sinulle ok, niin mikäs siinä sitten. Mitään syvempää suhdetta et saa.

Ap. toi jo esille, että sillä on syviä suhteita vain miesten kanssa, ja se saa rakkautta miehiltä, naiset on vain reikiä.

Joten ei tuon suhteen syvällisyyden puuttuminen ole ongelma, koska ap. on miehiä syvällisiä suhteita varten.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat