Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joutuisit seurustelemaan kivikaudella jonkun kanssa seuraavista? (ajatusleikki)

Vierailija

Eli, eletään kivikautta. Sulhasehdokkaat ovat:

1. Ork 180cm/88kg

Pukeutuu puuman nahasta tehtyyn lannevaatteeseen

Syötte kalaa ja marjoja, hän kalastaa ja sinä keräät marjat ja paistat kalan nuotiolla

Sinun tehtäväsi on myös rakentaa luolaanne nukkumapaikka ja saisit käyttää lehtiä

2. Grunt 177cm/77kg

Pukeutuu karhun nahasta tehtyyn olalta kulkevaan turkikseen

Syötte lihaa ja hedelmiä, hän metsästää, sinä keräät hedelmät ja nyljet & paistat lihat

Nukkumapaikan rakentamiseen saisit käyttää heinää (myös luolassa)

3. Urgh 182cm/85kg

Pukeutuu kojootin nahasta tehtyyn ns. kokopukuun joka peittää ylävartalon ja polviin saakka, kädet paljaana

Syötte juuria, vihanneksia ja lintujen munia, hän kerää munat, sinä juuret ja vihannekset

Nukkumapaikan rakentamiseen saisit käyttää lintujen höyheniä, jos hennot nyhtää ne itse linnuista (tai toki voi käyttää kuolleita lintuja) ja sammalta

No niin :D

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Mä taitasin ottaa Urghin. Kalasta en oikein välitä, ja inhoan myös eläinten nylkemistä, jota joutuisi tekemään Gruntin kanssa. 

Vierailija

Kuka vain noista kävisi. Joutuisivat pian huomaamaan, että minulle on turha yrittää pakottaa mitään tehtäviä. Jos eivät suostuisi tehdä eteeni hommia, lähtisin. Olen sen näköinen, että myös Örg ja Knut haluaisivat minut.

Vierailija

Grunt tietysti jos meinaa että ihmiset selviää eikä ihmiskunta kuole sukupuuttoon. Noilla muilla lisääntyessä ihminen jää apinan asteelle.

Vierailija

Ottaisin Gruntin mutta rikkoisin sääntöjä ja nukkuisimme taljoilla, jotka saan nyljetyistä eläimistä. Yhdestä mammutista saa jo hyvän pedin ja vielä verhon luolan suulle.

Vierailija

Olen mieluummin sinkku tai seurustelen 162cm/65kg Bryllen kanssa, joka kalastelee kanssani ja auttaa sängyn rakentamisessa.

Vierailija

No kävisin kaikki läpi jotka huolivat ja sitten kun kyllästyvät eläisin yksin kunnes kuolen nälkään ja kylmään kuten tässäkin ajassa.

Tosin noita urkkeja olen vain saanut, jotka siis käytännössä eivät tuo pöytään mitään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat