Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nainen seksihalujensa kanssa erillainen kuin mies?

Vierailija

Olen mies ja tämänvuoden puolella olen ollut leikkauspöydällä. Seksiä meillä ei ole ollut puolisoni kanssa vissin 2 kertaa. Olen kysynyt puolisoltani, voinko tyydyttää sinut vaikka kielellä. Vastaus on ollut ei tarvitse kyllä sitten kun olet terve. Kaksi leikkausta on vielä tämänvuoden puolella, olen kysynyt käytkö vieraissa, ei kuulemma käy mutta tässä kerran petaessani löysin dildon hänen tyynyn alta. Mainitsin asiasta että se on ok, näinköhän dildo riittäisi? Voisitteko vastailla minulle ja asiallisesti kiitos.

Kommentit (11)

Vierailija

Vastaan vain omasta puolestani, en kaikkien naisten:

- minulle naisena seksi on tärkeää, mutta mun "pallit" ei mene halki vaikka olisin sekstaamatta jonkin aikaa. Ja aina voi helpottaa itse. Jos puolisoni sairastuisi, ei se minulle olisi syy mennä vieraisiin.Rakkaus, se on ihmeellinen asia- se saa kummasti kunnioittamaan toista ja olemaan uskollinen.

- meillä oli vasta tilanne toisinpäin, itse olin leikkauksessa ja seksi oli mahdotonta 2 kuukautta sen jälkeen, mutta tyytdytin miestäni kadellä ja suulla. Mieheni rakastaa minua ja huomasin että huoli paranemisestani oli hänellä kova, ei häntä edes haluttanut sinä aikana kovin paljoa kun näki kipuni. Mieheni ei käynyt missään pitkiä aikoja pois ja muutenkaan en epäile hänen käyvän vieraissa, hän on sellainen panseksuaali, eli kykenee seksiin vain tunteiden kera.

- usko ja luota vaimoosi, mitä hän sanoo. Helli häntä ja huolehdi läheisyydestä sen minkä voit. Esimerkiksi hieromalla ja hyväilemällä ja sen jälkeen kysy vielä että haluaisiko hierontaa muualta :) 

paranemista!

Vierailija

En tiedä millaisista leikkauksista kyse... Haittaako, jos kiihotut? Haluaisitko itse touhuilla, vaikka homma jääkin toispuoleiseksi? Vaikka sitten se dildo mukaan, mutta jos ei ole pakko yksin masturboida...

-Niksu

Vierailija

Ehkä vaimosi haluaa antaa sulle paranemisrauhan? Ajattelee, että ei voi "vaatia" sulta mitään "palveluksia", kun olet toipilas. Itse voisin toimia juuri samalla tavalla, en haluaisi rasittaa miestäni, pärjäisin omin voimin vaikka vuosia, jos olisi pakko, pettämään en lähtisi. Muuta läheisyyttä sitten kyllä pitäisi olla, suukottelua, halimista, sylikkäin olemista, lusikassa nukkumissa yms. mikä nyt sitten olisi mahdollista.

Vierailija

Kiitoksia vastauksista, olen kyllä hyväillyt ja suukotellut että huomioin puolisoni kyllä. Tillanne nyt vaan on sellainen että niveliä on leikelty ja leikellään vieläkin. Selkää en anna leikata kun ennuste on 50/50%. Joten kärvistellään tässä ehkä tässä jonain kuukautena pääsis sekstailemaan.

Vierailija

Ahaa, nivelleikkauksia. Estävätkö ne sitten seksin kokonaan? Eikö vaimosi hoitele sinua käsillään tai suullaan? Ajattelisin, että puolin ja toisin voisitte tyydyttää toisenne muuten kuin yhdynnässä. Eikö yhdyntä onnistu siis ollenkaan, esim. niin että vaimosi olisi päällä? Oletko vaimollesi kertonut miten paljon haluat häntä ja että todella haluasit nuolla ja hyväillä häntä?

Vierailija

Ensimmäinen vastaaja tarkoittanee demiseksuaalia, panseksuaali tarkoittaa ihan eri asiaa (pan=kaikki, eli panseksuaali voi kiinnostua miehestä, naisesta tai muunsukupuolisesta - sukupuoli ei rajaa kiinnostusta).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, nivelleikkauksia. Estävätkö ne sitten seksin kokonaan? Eikö vaimosi hoitele sinua käsillään tai suullaan? Ajattelisin, että puolin ja toisin voisitte tyydyttää toisenne muuten kuin yhdynnässä. Eikö yhdyntä onnistu siis ollenkaan, esim. niin että vaimosi olisi päällä? Oletko vaimollesi kertonut miten paljon haluat häntä ja että todella haluasit nuolla ja hyväillä häntä?

Olen kehunut ja niinkuin kirjoitinkin pusuttelen häntä, puolisoni sanoo vaan että en anna nuolla kun sinä et saa orgasmia. Totta toinenpuoli en saa orgasmia vaikka puolisoni kuinka runkkais ja ottaisi suuhun. Ratsastus ei käy selkänitakia. Mutta kiitosta vaan taas kommenteistanne :=).

Vierailija

Etkö sinä, ap, pystyisi olemaan vaimollesi uskollinen, mikäli hän olisi leikkauksessa ja tarvitsisi pitkän toipumisajan?

Niksu

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kehunut ja niinkuin kirjoitinkin pusuttelen häntä, puolisoni sanoo vaan että en anna nuolla kun sinä et saa orgasmia. Totta toinenpuoli en saa orgasmia vaikka puolisoni kuinka runkkais ja ottaisi suuhun. Ratsastus ei käy selkänitakia. Mutta kiitosta vaan taas kommenteistanne :=).

Et saa orgasmia käsi- tai poskihoidolla? Ymmärsinkö oikein?

Entäs jos puoliso hoitaa itsensä ja sä ittes ja katselette samalla toisianne? Oletteko kokeilleet?

-Niksu

Vierailija

Moi!

Aika vaikea sanoa, mistä kiikastaa. Sitäkään on vaikea tietää, missä kunnossa suhteenne muuten on, seksiä lukuunottamatta. Ehkä puolisollesi sun nautinto on oikeasti tosi tärkeää, ehkä jopa hänen oman kiihottumisen kannalta.

Eiköhän nyt ole niin, että nostat kunnioittavalla asenteella kissan pöydälle ja kysyt asiaa puolisolta itseltään. On naisia, jotka vaivaantuvat siitä, että mies palvelee vain heitä antamalla suuseksiä. Tiedän tämän olevan totta, koska kuulun itsekin sellaisiin naisiin. Innostun siitä, että mies on kiihottunut ja kunnon pano voittaa mennen tullen sen, että mies nuolee. Entä jos masturboisit itse itseäsi ja samalla hoitelet naistasi ihan miten hän itse tykkää (suuseksillä, käsin, dildolla) tai sitten masturboitte naisen kanssa yhdessä? Onnistuisko tämä?

Ja alkuperäiseen kysymykseen vastaus: ihmiset on seksihalujensa kanssa kovin erilaisia.  Naisilla haluihin vaikuttaa tietysti myös kuukautiskierron ajankohta. Ulkopuolisena on tosi vaikea sanoa, millaiset ovat puolisosi halut. Tsemppiä teille ja pikaista toipumista itsellesi! 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Moi!

Aika vaikea sanoa, mistä kiikastaa. Sitäkään on vaikea tietää, missä kunnossa suhteenne muuten on, seksiä lukuunottamatta. Ehkä puolisollesi sun nautinto on oikeasti tosi tärkeää, ehkä jopa hänen oman kiihottumisen kannalta.

Eiköhän nyt ole niin, että nostat kunnioittavalla asenteella kissan pöydälle ja kysyt asiaa puolisolta itseltään. On naisia, jotka vaivaantuvat siitä, että mies palvelee vain heitä antamalla suuseksiä. Tiedän tämän olevan totta, koska kuulun itsekin sellaisiin naisiin. Innostun siitä, että mies on kiihottunut ja kunnon pano voittaa mennen tullen sen, että mies nuolee. Entä jos masturboisit itse itseäsi ja samalla hoitelet naistasi ihan miten hän itse tykkää (suuseksillä, käsin, dildolla) tai sitten masturboitte naisen kanssa yhdessä? Onnistuisko tämä?

Ja alkuperäiseen kysymykseen vastaus: ihmiset on seksihalujensa kanssa kovin erilaisia.  Naisilla haluihin vaikuttaa tietysti myös kuukautiskierron ajankohta. Ulkopuolisena on tosi vaikea sanoa, millaiset ovat puolisosi halut. Tsemppiä teille ja pikaista toipumista itsellesi! 

Kiitosta taas teille vastauksistanne. Uskoisin että teistä jokin on ollut leikkuupöydällä, ei siinä mitään ollaan nostettu kissa pöydälle ja vastaus on tuo millä aloitinkin. Puolisoni on vissiin vaan niin kärsivällinen suhteeni että voisin melkein sanoa ettei käy vieraissa, hänenkin sanojensa mukaan. Tottakai hän saa itsetyydyttää itse en siihen pysty, niinkuin kirjoitinkin en saa orgasmia suuhunotolla tai puolisoni runkkaamisella. Lisäksi minulla on fipromyalkia ja krooninen kipuoireyhtymä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat