Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV ei ole enää se sama!!

Vierailija

Ylläpito, te tapoitte tämän palstan. Nyt on liian hiljaista, keskustelu ei enää solju niinkuin ennen. Mutta teidän pakkomielteenne moderoida on tuhonnut tämän palstan. Voitte pian sulkea koko sivuston.

Kommentit (15)

Vierailija

Minulla ainakin syy on se, että jostain syystä mobiilipuolella viestin kirjoittaminen on mahdotonta. En tiedä onko asetukseni väärin, mutta jokaisen kirjaimen jälkeen sivu hyppää ylös, joten kirjoittamisesta ei tule mitään. Ja käytössä on Lumian romu.

Vierailija

Hirmu hiljaista on ja sellainen iskevä huumori puuttuu.

Ehkä ne viikonlopun myöhäis-iltojen keskustelut olivat niitä av-legendoja, kun kommentit lensivät sekunneissa.

Ymmärrän toisaalta rekisteröitymisen vaatimuksen, mutta nyt ehkä turhan monta asiaa osui samaan - uudistus, joka ei mennyt kuin Strömsössä, rekkaripakko ja ylitehokas moderointi pakolaiskriisin vuoksi.

Itsekin huomaan käyväni enää tosi harvoin. Nyt olen angiinassa kotona, sängyn pohjalla ja harmittaa. Tää olis just passelia ajanvietettä torkahtelun lomassa :)

Vierailija

Minua ei haittaa yhtään, että karseimmat trollit ovat häipyneet. Teidän joidenkin motivaatiota näihin valitusaloituksiin voi tietysti ihmetellä. Pysykää poissa, jos noin ahdistaa. Enemmän te palstaa pilaatte kuin muut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap:ta harmittaa, ettei saa haukkua ja puhua pahaa muista.

Minä en ole kuulunut näihin haukkujiin, kiitos vaan.

-ap

Vierailija

Ei tosiaan ole enää jäljellä kuin rippeet. Rasistinen trollauskampanja ja muut spämmääjät pilasivat ensin keskustelun ja sitten ylläpidon täysin älyvapaa "uudistus" loput.

Iltaisin ei palstaa viitsi avata senkään vertaa, kun tulee kuitenkin vilkaisseeksi kelloa, että jassoo, palsta meneekin kohta kiinni. Ei kannata aloittaa mitään keskustelun tynkää.

Vierailija

Olen palstaillut yli kymmenen vuotta ja olen törmännyt vain muutamaan trolliin jotka ovat minua jonkin verran järkyttäneet.

Huomaa, että tylsiä on ne ihmiset joilla on asioista vain yksi mielipide ja jotka eivät muiltakaan hyväksy poikkeavia mielipiteitä. Palsta on juuri sellainen kuin ansaitsette ja olette halunneet; tylsä, harmaa ja ankea, jossa juttu ei luista eikä huumori kukoista.

Harvoin täällä enää jaksaa itseään viihdyttää.

Vierailija

10

koetko sinä olevasi jotenkin muiden käyttäjien ulkopuolella, yläpuolella? MIelenkiintoinen, värikäs, älykäs ja viihdyttävä, kaikkea paljon enemmän kuin muut?

Kuulostat tämän uudistuksen käsikirjoittajalta, jonka sielua on nyt arvostelulla loukattu. Ehkä sekin on ansaittua.

Vierailija

Vapauttakaa av ja palauttakaa teknisesti sama palsta kuin ennen uudistusta!

Tämä ei toimi.

Tiedän myös että teitte copy paste:sta tarkoituksella hieman vaikeampaa, mutta se ei kyllä ketään estä. You lose.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap:ta harmittaa, ettei saa haukkua ja puhua pahaa muista.

Jaa-a, minä en ole ap, mutta en ajattele kyllä näin. Haukkumisketjut eivät todellakaan ole olleet palstan suola.

Uskoisin, että suuri enemmistö tuomitsee rasistitrollauksen, ainakin minä sen takia lopetin palstan lukemisen pitkäksi aikaa. Ei vaan jaksa sitä yhtä asiaa millään.

Sen sijaan, minusta tämän "pahaa ruokaa" -keskustelun osalta keskustelu oli varsin rakentavaa. Ehkä kriittistä, mutta ihan hyvää. Mietittiin juuri sitä, että pienillä valinnoilla ruoka voisi maistua paremmin ja toisaalta, että muutkin joutuvat syömään "laitosruokaa" laitoksissa. Näiden ihan fiksujen keskustelujen moderointia en ymmärrä.

Minusta täällä on nyt negatiivisempaa kuin aikaisemmin, noin yleisesti. Tai totista ja ankeaa. Mutta ehkä se vaan on tilanne nyt Suomessa, että on ankeaa ja se heijastuu keskusteluun.

Kyllä minusta parhaita ovat olleet takavuosien hihittelyketjut (Uusi Päävalmentaja jne.) ja toisaalta oikein hyvää yhteiskunnallista keskustelua sisältäneet pitkät ketjut (vaikkapa 70-luvulla syntyneiden äidit).

Lisäksi av:lla löytyi usein päivänpolttaviin uutisjuttuihin uskomattoman nopeasti faktaa. Jos nyt miettii, entisaikaan ja entisillä kävijämäärillä, täällä olisi jo selvitetty Iitissä löytyneen kuolleen henkilöllisyys. Täältähän on ammennettu mm. journalistipalkinnon ansainneeseen juttuun "uskomaton murhenäytelmä".

Vierailija

Ennen palstan uudistusta meno oli sellaista, että moni sulki luukun lopullisesti. He turhautuivat siihen, että kun kysyi vinkkiä vaikkapa kaakaojuoman valmistukseen, niin vastaukseksi tuli mamua ja hyysäriä ja haistapaskaa tuutin täydeltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

10

koetko sinä olevasi jotenkin muiden käyttäjien ulkopuolella, yläpuolella? MIelenkiintoinen, värikäs, älykäs ja viihdyttävä, kaikkea paljon enemmän kuin muut?

Kuulostat tämän uudistuksen käsikirjoittajalta, jonka sielua on nyt arvostelulla loukattu. Ehkä sekin on ansaittua.

Koin enemmän kodikseni sen entisen av:n. Värikkään, älykkään, mielenkiintoisen ja viihdyttävän, jollainen palsta oli ennen mielivaltaista moderointia ja tätä uudistusta -jonka ulkoasu kieltämättä kuvaa nykymeininkiä.

Ihastelin loistavia lohkaisuja, hervottomia heittoja, pitkiä syvällisiä keskusteluja, huumoriketjuja, asiasta aivan toiseen sinkoavia viestejä ym. ym. En sano että olisin mielikuvitukseltani ja huumorintajultani ylintä kastia mutta moneen keskusteluun osallistuin, sekä asiallisiin että hervottomiin.

Nyt kaikki tämä loistaa poissaolollaan. Monesta uudistuksesta av onkin selvinnyt, mutta nyt näyttäö pahalta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat