Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättävintä mitä sinulle on seksin aikana sanottu.

Vierailija
26.10.2015 |

Onko teille jotain todella yllättävää sanottu partnerin toimesta seksin aikana?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalainen tyttö sanoi minulle: "Hål upp!" Luulin, että tyttö sanoi, "Håll upp" ja jatkoin innokkaana loppuun asti.

Seuraavana päivänä vasta ymmärsin, mitä tämä ruotsalainen tyttö tarkoitti. Meillä oli korkeushyppyä ja kun halusin riman yhtä reikää korkeammalle, sanoi opettaja telineen vieressä seisoville "Hål upp"

M55

Vierailija
2/20 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin naidessani nainen sanoi läpsi kovaa käsillä persettäni kun nait, minähän läpsin. Se sai mahtavan orkun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko mä kusta sun päälle? Nainen sanoi. Annoin luvan ja oli hemmetin kiihottavaa.

Vierailija
4/20 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nain naista pöydänreunalta pilluun, sitten siinä huohottaen sanoi vaihda reikää. Sinnehän spermani lennätin.

Vierailija
5/20 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut häkellytti, kun nainen kesken aktin sanoi: Yöpöydän laatikossa on liukkaria, jos haluat panna perseeseen. No, otin liukkarit ja toteutin toiveen.

Vierailija
6/20 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä oli kerran naisen kommentti: se on totta, osaat hoitaa naisia.

Siis oliko jokin maine kehittynyt?

Vierailija
7/20 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*röyh* oli yllättävää, joo...

Vierailija
8/20 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori mies oli eka kertaa sillai, ite olin jo ollut useamman partnerin kanssa. Juuri kun hän oli lähellä orkkua, niin huudahti, että nyt pitää mennä vessaan. Sitten juoksi kiireesti pöntölle. Palasi nolona ja sanoi, että maha meni kuralle. Jännitti raasu ilmeisesti niin kovasti. Vieläkin hymyilyttää.

Vierailija
9/20 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulla on niin iso kyrpä!" hirmu kiltin ja siivopuheisen naisen suusta pääsi kesken panemisen.

Vierailija
10/20 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimon suusta - kahdenkymmen avioliittovuoden jälkeen.

perjantai saunassa hän kysyi että haluaisinko nuolla posliinipillua. Ja minähän halusin, ensin tosin piti hetki sheivailla. Ihanaa oli

Vierailija
11/20 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs eukko makasi vatsallaan kun panin sitä perseeseen, sitten se huusi että "nyt tulee".
Ja tulikin, nimittäin paskaa.

Vierailija
12/20 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko murista :o

Vierailija
13/20 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota yöpöydän laatikosta rukkanen laita se käteesi ja runkkaa mua, oli pehmeestä mahasta tehty. Tein työtä käskettyä ja nainen nautti

Vierailija
14/20 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voitko hakea pakastimesta jääpaloja ja tunkea niitä mun perseeseen?"

Vierailija
15/20 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulujatkoilla hotellihuoneessa puolituttu mies kysyi yhtäkkiä "hitsi paljonkohan kello on?"

Vierailija
16/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuolin yhtä naista ja tunsin että kohta häneltä irtoo orgasmi niin hän sanoi juuri ennen laukeamista että voinko painaa parisormea hänen pyllyyn. Ja minähän painoin   =)

Vierailija
17/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*röyh* oli yllättävää, joo...

SAno se sika :)  Koira sano hau.

Vierailija
18/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen sanoi juuri ennen pyörtymistään: "Voi että kalusi tuntuu ihanalta". Hänellä oli taipumus muljauttaa silmänsä nurin ja poistua tästä maailmasta hetkeksi. Minulla meni vähän aikaa tottua näin totaaliseen orgasmiin.

Vierailija
19/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen sanoi juuri ennen pyörtymistään: "Voi että kalusi tuntuu ihanalta". Hänellä oli taipumus muljauttaa silmänsä nurin ja poistua tästä maailmasta hetkeksi. Minulla meni vähän aikaa tottua näin totaaliseen orgasmiin.

Tämän minäkin olen kokenut. Aluksi aika pelottavaa, kun toinen on ihan kuutamolla ja silmät pyörii päässä kuin hedelmäpelissä. Mutta sitten kun siihen tottui, niin ihan ok.

Vierailija
20/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kun naisen silmiä ei näy ja nainen nytkii kuin kaatumatautinen niin ehtii ajatella, että pitäisikö soittaa ambulanssi ja joutuuko sitten putkaan ja käräjille? Joskus hän ehti huutaa apuakin, mutta siitä sovimme, että munaa ei tipu, jos vielä kerrankin huutaa apua ja se loppui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme