Yllättävintä mitä sinulle on seksin aikana sanottu.

Vierailija

Onko teille jotain todella yllättävää sanottu partnerin toimesta seksin aikana?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Ruotsalainen tyttö sanoi minulle: "Hål upp!" Luulin, että tyttö sanoi, "Håll upp" ja jatkoin innokkaana loppuun asti.

Seuraavana päivänä vasta ymmärsin, mitä tämä ruotsalainen tyttö tarkoitti. Meillä oli korkeushyppyä ja kun halusin riman yhtä reikää korkeammalle, sanoi opettaja telineen vieressä seisoville "Hål upp"

M55

Vierailija

Minut häkellytti, kun nainen kesken aktin sanoi: Yöpöydän laatikossa on liukkaria, jos haluat panna perseeseen. No, otin liukkarit ja toteutin toiveen.

Vierailija

Nuori mies oli eka kertaa sillai, ite olin jo ollut useamman partnerin kanssa. Juuri kun hän oli lähellä orkkua, niin huudahti, että nyt pitää mennä vessaan. Sitten juoksi kiireesti pöntölle. Palasi nolona ja sanoi, että maha meni kuralle. Jännitti raasu ilmeisesti niin kovasti. Vieläkin hymyilyttää.

Vierailija

vaimon suusta - kahdenkymmen avioliittovuoden jälkeen.

perjantai saunassa hän kysyi että haluaisinko nuolla posliinipillua. Ja minähän halusin, ensin tosin piti hetki sheivailla. Ihanaa oli

Vierailija

ota yöpöydän laatikosta rukkanen laita se käteesi ja runkkaa mua, oli pehmeestä mahasta tehty. Tein työtä käskettyä ja nainen nautti

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat