Julkkisihastus sekoittaa pään ja pilaa parisuhteen

Vierailija

Onko antaa jotakin vinkkejä? Olen palavasti ihastunut yhteen näyttelijään, ajattelen häntä koko ajan, googletan hänen haastatteluja yms. Olen etäinen miehelleni eikä hän kiinnosta minua. Kun näyttelijästä selviää, että hän on parisuhteessa niin kiinnostukseni lievenee. Pari päivää on ihan ok, mutta kohta ihastun johonkin toiseen ja sama ruljanssi alkaa. Olen 25. Mikä avuksi?

Kommentit (6)

Vierailija

Hommaa sytyttävämpi mies, tai sitten ala salasuhteeseen jonkun sun julkkisihastuksen kans. Tai ees yhenillanjuttu. Kyllä niiltä saa.

Vierailija

Sinä harjoittelet rakastumista "turvallisen", saavuttamattoman kohteen kanssa, koska kaipaat rakastumisen tunnetta. Yleensä tuo käydään läpi teini-iässä. Miksi miehelläsi ja sinulla on etäiset välit? Oletteko joskus olleet läheisiä? Miksi olette vielä yhdessä?

Vierailija

Mullakin on tota samaa aina välillä. Se tulee kausittain. Olen hetken ihan huumassa jostakin julkkiksesta niin paljon, että oma mies tuntuu vaan ärsyttävän. Hetken päästä ihastus unohtuu ja elämä palaa raiteilleen. Olen tulkinnut sen johtuvan siitä, että välillä oma elämä ja parisuhde tuntuu tylsältä ja kaipaa jotakin jännittävää. Toiset ihastuu naapuriinsa tai työkaveriinsa niin minä ihastun julkkikseen.

Niin ja olen reippaasti AP:ta vanhempi ja näitä julkkisrakastumisia oli myös teini-ikäisenä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat