Tiina Jylhä, onko tämä mielestänne kaunista?

Vierailija

Minua yököttää. Mielestäni rumaa. Ja  itse olen hyvässä kunnossa oleva kolmekymppinen. Siis ei kateuskorttia, ihan vaan mielipide. Mitäs mieltä te olette?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1445823382213.html

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Tuo Jylhän toinen sukunimi ei oikein käy yksyhteen rouvan ulkonäön kanssa. Valkonen. Näyttää kyllä mun mielestä aika oranssilta. 

Vierailija

Karsean näköistä. Kroppa ihan kaunis (paitsi pallosilarit), mutta toi rusketus - jessus!

Ymmärrän, että lavalla pitää olla ruskettunut, mutta kun toi näyttää tuossa lavakuvassakin ihan karsealta.

Sinänsä arvostan, että 52 -vuotias saa itsensä fyysisesti tuohon kuntoon. Itse en haluaisi näyttää tuolta.

Itse en ymmärrä tätä kehonrakennus/bikini fitness jne. harrastusta. Tai siis noita kisoja. Kun kisaajat ovat kisoissa poikkeuksetta ihan kamalan näköisiä, vaikka ovat treenikaudella kauniita ja sopusuhtaisia. En siis ihmettele fitness-harrastusta, vaan noita kisoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä arvostan, että 52 -vuotias saa itsensä fyysisesti tuohon kuntoon. Itse en haluaisi näyttää tuolta.

Mua kauhistuttaa se että joku on valmis riskeeraamaan terveytensä tällä lailla.

Vierailija

Ei tuo nyt minun mielestäni kaunista ole. Silti Tiina saa olla tuon näköinen, jos haluaa. Ei minua "yökötä" tai puistata. Kukin tyylillään.

Vierailija

Joo, minunkin mielestä saa olla ihan minkä näköinen vaan. Ihan jokainen. Julkkikset vaan joutuu/pääsee suurennuslasin alle. Itse en pidä todellakaan kauniina, mutta lienee katsojan silmissä. ap.

Vierailija

Ootin jotain karseeta kommenttien perusteella, eihän tuo ollut ollenkaan niin paha! Ei oo ehkä mun juttu, mutta onhan tuo ikäisekseen melkosessa tikissä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat