Lapsi haluaa, että mies muuttaa pois

Vierailija

Olemme olleet 10v yhdessä ja meillä on yksi lapsi. Miehellä on ollut aina oma kämppä..mutta ei ole siellä paljpa.

Mitä se täällä tekee? Kun lähden töihin jää nukkumaan. Ei pese pyykkejä tms. Kun tulen töistä - katsoo telkkaria niin että se pauhaa. Lapsi sanoi eilen "mun elämä olisi parempaa kuolleena", eli ollaan jo näin pahassa jamassa. En minäkään voi hyvin kun en saa läheisyyttä enkä elä parisuhteessa vaan jonkun kämppiksen kanssa.

Ero taitaa olla ainoa vaihtoehto?

Kommentit (11)

Vierailija

Miksi käytät lasta omien ajatuksiesi vipuna? Mistä lapsi on oppinut ajattelemaan, että parempi elämä olisi kuolleena, sinulta? Älä käytä lasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytät lasta omien ajatuksiesi vipuna? Mistä lapsi on oppinut ajattelemaan, että parempi elämä olisi kuolleena, sinulta? Älä käytä lasta.

Mistä lapset oppii?! Esimerkistä!

Ero taitaa olla ainoa vaihtoehto.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sangen ristiriitainen aloitus.... ymmärrän kyllä, että mies häiritsee sinua. Mutta ei tuollainen häiritse ketään lasta...

Te ette tiedä mitä tää on

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sangen ristiriitainen aloitus.... ymmärrän kyllä, että mies häiritsee sinua. Mutta ei tuollainen häiritse ketään lasta...

Pää pois perseestä ja hoida lapses kuntoon. Voi sen miehenkin pistää pois mutta suurempi ongelma on tuo että olet noin oman navan ympärillä, että lapsen paha olokin saa sinut rypemään itsesäälissä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pää pois perseestä ja hoida lapses kuntoon. Voi sen miehenkin pistää pois mutta suurempi ongelma on tuo että olet noin oman navan ympärillä, että lapsen paha olokin saa sinut rypemään itsesäälissä. 

No mitä mä voin tehdä jos isän läsnäolo ahdistaa lasta? Isä ei tee mitään hänen kanssaan. Isänsä saattaa puhua 4 tuntia putkeen puhelimessa, joka häiritsee lasta ja silloin hän heittäö tavaroita pitkin seuniä sekä huutaa. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis puhelimessa puhuminen häiritsee lastasi?

Kannattattaisi oikeasti viedä poikasi jollekin kallon kutistajalle. 

Näin on. Ja nyt ei puhuta mistään hiljaisesta ihmisestä vaan joku jolla ääntä lähtee. ap kestäisitkö itse ihmistä joka ei tee mitään kun kattoo telkkuu tai puhuu puhelimeen?

Vierailija

No, jumalauta sentään! Sano sille vätykselle että alkaa tekemään lapsensa kanssa jotain, tai häipyy! Sillähän siitä pääsette (luultavasti).

Vierailija

Voikohan tässä olla niin että lapsi näkee mun pahanoloni? Olen ehjä ääneen sanpnut kuinka hekpompaa olisi jos mies muuttaisi pois..ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat