mies ei pitänyt lahjastani..

Seuraa 
Liittynyt26.10.2015

Mulla ja mun miehellä (ollaan oltu yhessä yli vuosi) on tapana silloin tällöin ostaa toisillemme spontaanisti lahjoja. No, mä tänään näin useamman kivemman lahjapaketin miehelle, jota satsasin Biothermin ihonhoitopakkaukseen (huom! mieheni on kiinnostunut ihonhoidosta ja huolissaan oman ihon kunnosta) sekä pakkauksen, jossa mustat ja valkoiset Calvin Klein boxerit. Mun miehellä on nyt musta ihan suoraan sanottuna karmeat kalsarivalikoimat, kaiken värinsä käytöstä menettäneitä, riemunkirjavia ja kulahtaneita yksilöitä. Muuten pukeutuu hyvin ja siististi. Ajattelin siis, että uusille pareille olisi käyttöä ja yksiväriset olisivat paremmat.

No, mieheni reaktio oli, että: " mitä ihmettä olen mennyt kalsareita ostamaan??! Kuka ostaa alusvaatteita toiselle?!  ei ole sopivaa ostaa alusvaatteita!"

Olin aika yllättynyt tuosta reaktiosta ja selitin, että mun perheessä on tapana antaa boxereita lahjaksi, etenkin vähän kallimmaan merkkisiä, ja ei olisi mulle outoa, jos antaisin niitä veljilleni tai isälle. Hän tähän kuittasi, että on väärin ostaa toisille alusvaatteita. Ihonhoitopaketista ei valittanut mitään, mutta ei kyllä kehunutkaan.

Ymmärrän, ettei mun lahjanantajana tule odottaa mitään riemun kiljahduksia, jos toinen ei kerta tykkää, mutta jotenkin tästä jäi nyt tosi paha maku. Onko normaalia olla surullinen jostain näin typerästä asiasta? Voinko pyytää niitä boxereita takaisin, jos eivät hänelle kelpaa?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

lähetä ne bokserit mulle.  Tavallaan ymmärrettävää sillä 99% naisista valittaisi jos mies yllättäen ostaisi naiselle rintsikoita ja alkkareita

Vierailija

Häh. Outo mies. Mä oon varmaan ekan kuukauden jälkeen alkanut ostelemaan toiselle boxereita. Just sellasia vähän kalliimpia ns parempia, mitä toinen ei ite ostais!

Vierailija

Tosi outo mies sulla! Kuka edes kehtaa valittaa lahjoista. Varsinkin kun ovat parempia kuin jotkut cittarin ouhenryt. 

Mä olen saanut paljon alusvaatteita mieheltäni ja aina tykännyt niistäkin. Hän osaa ostaa paremmin niitä kuin mä. 

Mä varmaan haluaisin lahjan takaisin ja palauttaisin sen kauppaan. Enkä ostaisi seuraaviksi synttäreiksi kuin herkkuja ja max. 20 euron lahjakortin jonnekin kauppaan.

Ehkä mies miettisi sen jälkeen käytöstään. 

Vierailija

Äitini ostaa joulunakin miehelleni kalsareita. En itsekkään näe "kalsari lahjoissa" mitään pahaa. Vaikkakin kun asiaa nyt pyörittelin niin olishan se outoa saada appiukolta alusvaatteita!

Vierailija

mareko kirjoitti:
Onko normaalia olla surullinen jostain näin typerästä asiasta? Voinko pyytää niitä boxereita takaisin, jos eivät hänelle kelpaa?

Minusta on täysin normaalia jos surun/pettymyksen tunteen osaa kuitenkin käsitellä, eikä tunteeseen jää vellomaan. Voit tietenkin pyytää takaisin ja kerro samalla että tarkoitus tosiaan oli vilpittömästi ilahduttaa lahjalla jolla olisi myös käyttöä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Äitini ostaa joulunakin miehelleni kalsareita. En itsekkään näe "kalsari lahjoissa" mitään pahaa. Vaikkakin kun asiaa nyt pyörittelin niin olishan se outoa saada appiukolta alusvaatteita!

Varo vaan äitisi yrittää miestäsi. Etkö ihmetellyt miksi miehesi sai anopiltaan miesten stringejä?

Vierailija

Kummallisia mietteitä nuo ettei alusvaatteita sopisi ostaa toiselle lahjhaksi. Mä sain mieheni siskolta lahjaksi Victoria secretin alusasusetin, enkä todellakaan pitänyt sitä outona. Oli kysynyt mieheltäni koon. Oikein olin kiitollinen ja tyytyväinen kauniista lahjasta, enkä todellakaan nähnyt siinä mitään outoa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Kun asiaa ajatteleekin toisin päin, niin se jotenkin muuttuu. Ihan samalla tavalla tuntuu olevan ihan hyväksyttävää naisen huomauttaa miehensä pukeutumisesta. Mutta auta armias mikä meteli syntyy, jos mies menee arvostelemaan vaimonsa vaatteita.

Ihan vain uteliaisuudesta. Miten te olette naiset reagoineet, jos miehenne on antanut teille lahjaksi alusvaatteita, jotka eivät ole teidän makuunne tai väärän kokoisia? Itse en ole vaimolle suuttunut vaikka hän onkin näin joskus tehnyt. Olen kiittänyt lahjasta ja jättänyt vaan käyttämättä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten te olette naiset reagoineet, jos miehenne on antanut teille lahjaksi alusvaatteita, jotka eivät ole teidän makuunne tai väärän kokoisia?

Kiittänyt lahjasta, sovittanut ja kertonut jos vaate ei jostakin systä sovi. Sen että vaate ei ihan vastaa makuani mies huomaa kyllä siitä että se jää käyttämättä, jos asiasta tulee puhetta kerron kyllä miksi se ei oikein vastaa makuani.

Vierailija

Mies kertoi selvästi, ettei pidä kalsareiden antamista sopivana. Nyt tiedät olla ostamatta niitä tulevaisuudessa. Tämä on sitä avointa kommunikointia. Toki asian voisi sanoa hienovaraisemminkin, mutta se tuli selväksi.

Ps. Olen miehesi kanssa samaa mieltä. En ikinä haluaisi vaimoltani lahjaksi kalsareita.

Vierailija

Toi on aika perheriippuvaista että millaisiin lahjoihin on totuttu. Meidänkin perheessä äiti antoi aina boksereita isälle lahjaksi. Kun sitten itse annoin miehelleni ensimmäisenä jouluna lahjaksi juurikin ck:n bokserit niin ihmetys oli kyllä suurta.

Vierailija

Jännä reaktio. Bokserit ovat yksi yleisimmistä miesten lahjoista stickidödöjen ohella - tylsää ehkä, mutta että epäsopivaa? Huh. Reaktio kuulosti hieman ylimitoitetulta ja epäkohteliaalta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat