Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluttomuudelle on useimmiten aito syy

Vierailija
25.10.2015 |

Olen tässä viimeaikoina miettinyt miksi en nykyään halua yhtä paljon seksiä kuin ennen. Huomaan miettiväni seksiä päivittäin ja monesti mietin kuinka kiva seksiä olisi harrastaa... Sitten näen mieheni tekemässä jotain typerää tai hän sanoo jotain inhottavaa tms. En siis yksinkertaisesti vain halua miestäni. Suhteen alussa mies lupasi että hän pysyy aina hyvässä kunnossa ja pitää itsestään muutenkin huolta... Nyt hän on n. 20kg lihavampi kuin silloin ja kulkee julkisillakin paikoilla epäsiisteissä vaatteissa hiukset laittamatta. Lisäksi mies on perusnegatiivinen, huutaa ja riehuu paljon ja purkaa pahaa oloaan yleensä minuun. Jos puolustaudun tai pyydän ettei mies huutaisi, saan kahta kovemmat huudot niskaani. Mies haluaisi paljon seksiä ja uusia virikkeitä. Nämä virikkeet ovat toki minun vastuullani koska miehen mielestä miehet eivät voi keksiä mitään uutta tai yllättää koska kaikki jutut ovat tyhmiä jos ne tulevat  miehen aloitteesta.... Monesti olen kertonut hänelle vinkkejä miten minut saisi syttymään tai yllätettyä, mutta kertaakaan ei mies ole halunnut edes kokeilla. Muutenkaan hän ei oikein hallitse minun "lämmittämistäni". Yleensä hän vain kysyy harrastettaisiinko seksiä tms. Moniko nainen syttyy noin? Tuntuu ettei minuun haluta käyttää lainkaan vaivaa... Lisäksi mies pahoittaa mielensä jos en halua seksiä. Olemme riidelleet monet kerrat siitä, miksi minä en halua. Tuntuu vain niin pahalta... Minä joka olen haluttomampi joudun keikistelemään kaikenmaailman asuissa ja keksimään uusia asentoja ja paikkoja ym. että mies pysyisi edes jokseenkin tyytyväisenä, mutta mies panostaa asiaan lähinnä suuttumalla ja vaatimuksilla. Miksi hemmetissä olen tässä suhteessa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla