Naiset on miehiä kokeneempia

Vierailija

Kaikissa seksiin ja seurusteluun liittyvissä jutuissa. Syy on yksinkertainen. Naisia tullaan iskemään ilman että heidän tarvitsee itse paljoakaan tehdä. Naiset siis saavat paljon kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta ihan automaattisesti. Jotta yhdelläkään miehellä voisi olla yhtä paljon kokemusta näistä asioista kuin naisella, niin hänen täytyisi olla todella aktiivinen. Käytännössä siis vain pelimiehillä ja naistenmiehillä on yhtä paljon tai enemmän kokemusta kuin keskivertonaisella.

Tässä vallitsee myös erikoinen epäsuhta. Kun ja jos naistenmies päättää asettua aloilleen jonkun naisen kanssa ja lopettaa muiden naisten aktiivisen jahtaamisen, niin tuolla naisella jonka kanssa hän asettuu aloilleen, hänellä mikään ei muutu, miehet tulevat edelleen häntä iskemään.

Tietenkin on niitä vähemmän viehättäviä naisia, joita ei paljon isketä, mutta suurinta osaa naisista isketään paljon etenkin kun he ovat nuorempia. Tilanne muuttuu vasta jos nainen rupsahtaa.

Kommentit (15)

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Olin tuossa vasta yhdessä koulutuksessa, jossa keskusteltiin nopeasti miesten reagoimisesta parisuhteen loppumiseen ja miten pohjalle se voi viedä. Kaikki muut osanottajat olivat naisia. Joku naikkonen sanoi että se voi liittyä miesten keskusteluseuran puutteeseen ja siihen ettei ole muita verkostoja parisuhteen loppumisen jälkeen. Jotenkin jäi sellainen tunne, että nuoret naiset ehkä mielessään kavahtivat tätä asiaa ja sitä kautta miehiä, koska voisivathan he sitten kysyä mikseivät miehet osaa rakentaa niitä verkostoja tms.

Itselläni tuo meni jotenkin niin syvästi tunteisiin, että tunsin hengitykseni tulevan raskaammaksi ja tuntui kuin olisi tehnyt mieli sanoa jotakin, mutta koska minulta ei mitään kysytty, en mitään kehdannut sanoakaan. Olisihan se ollut mielenkiintoinen sosiaalinen koe nähdä minkälaisen kohtelun olisin saanut kertoessani palstaviisauksia ihan elävien, lähinnä nuorten ja nättien naisten ympäröimänä suljetussa tilassa. Se olisi varmasti kiristänyt ilmapiiriä ja huonontanut muiden näkemystä minusta, vaikka toisaalta se olisi saattanut olla todella vapauttavaa minulle, koska yksinäisenä miehenä ainut lohtu tuntuu olevan asioiden purkaminen kommunikoimalla. Olisin ehkä voinut liikuttua kyyneliinkin asti ja en tiedä olisiko se sitten ollut hyvä vai paha asia; olisin ainakin saanut huomiota, vaikka ei ihan oikeanlaista.

Se parisuhteen loppumisen rankkuushan perustuu paljolti siihen, että;

-seuraavaa parisuhdetta voi joutua odottamaan kymmenen vuotta ja

-mies saa kaiken myönteisen huomion vastakkaiselta sukupuolelta vain parisuhteessa, nainen taas sadoista eri lähteistä

Kun kukaan ei sitten muutenkaan jutellut minulle tai suuremmin hakenut katsekontaktia tai muuta sellaista, alkoi se istuminen tuntua aina pahemmalta ja loppupäivästä sitä pahaa oloa oli jo melkein mahdotonta peitellä, vaan se alkoi vähän vuotaa läpi.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Jaa että naisilla on enemmän kokemusta. Kenenkä kanssa  ne ovat sitä hankkineet?

Nyt päästään taas siihen jännittävään matematiikkaan, joka vallitsi vielä menneiden vuosien seksitutkimuksia. Tilastoissa ilmeni selvästi, että miehet olivat useammin yhdynnässä, kuin naiset.

Tätähän ei voi selittää muulla, kuin että jostain kaukaiselta planeetalta on käynyt himokkaita naaraita maapallolla hoitamassa sen osuuen yhdynnöistä, jotka naisosapuolelta puuttui. (ei ole korrektia väittää, että jompi kumpi osapuoli liioittelisi tai vähättelisi ko. määriä).

Kuulemani mukaan tämä ei enää vaivaa ko. tutkimuksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jaa että naisilla on enemmän kokemusta. Kenenkä kanssa  ne ovat sitä hankkineet?

Nyt päästään taas siihen jännittävään matematiikkaan, joka vallitsi vielä menneiden vuosien seksitutkimuksia. Tilastoissa ilmeni selvästi, että miehet olivat useammin yhdynnässä, kuin naiset.

Tätähän ei voi selittää muulla, kuin että jostain kaukaiselta planeetalta on käynyt himokkaita naaraita maapallolla hoitamassa sen osuuen yhdynnöistä, jotka naisosapuolelta puuttui. (ei ole korrektia väittää, että jompi kumpi osapuoli liioittelisi tai vähättelisi ko. määriä).

Yritit kai olla nokkela, mutta jos vähän annat aivosolujen raksuttaa, niin pääset ehkä sellaisenkin matematiikan ytimeen, että jos yhdellä naisella on kokemusta sadasta miehestä, niin noilla sadoilla miehillä ei automaattisesti ole kokemusta sadasta naisesta, vaan todistettavasti ainakin yhdestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Et vain osaa laskea. Jos yksi mies on 100 naisen kanssa, niin 99 miestä on silloin jäänyt vähemmälle kokemuksia. Mikä tässä on vaikeata ymmärtää?

Ja naisten vähättely oman seksielämänsä suhteen on maailman kuulua. Lisäksi yksi nainen voi jakaa vaikka 10:lle miehelle ja joku toinen voi olla taas harrastamatta vapaata seksiä ollenkaan. Tällöin saadaan keskiarvoksi 50% vaikka se ei tietenkään määrissä mitenkään pidä paikkaansa keskiarvoa laskettaessa.

Vierailija

Tähän on olemassa sellainen lääke, että käy parisuhteessa vieraissa. tai maksullisissa. Näin voidaan tilannetta vähän tasata.

Vierailija

Ei tässä pelkistä seksikokemuksista puhuttu, vaan myös ihan siitäkin miten vastakkaisen sukupuolen kanssa vuorovaikutetaan. Kun kokematon mies lähestyy naista, niin hän todennäköisesti saa pakit ihan vaan kömpelyyttään, koska ei oikein tiedä miten naisten kanssa ollaan. Naiset taas saavat jatkuvasti kokemusta siitä että kun heitä tullaan iskemään että miten annetaan tehokkaasti pakit tai miten päästetään mies jatkoon. Tällaista määrää kokemusta ei miehet voi saada, elleivät ole todella aktiivisia naisten lähestymisessä.

Vierailija

Toisaalta miehet siinä juuri saavat aloitteen tekemisestä kokemusta ja ajan kanssa kehittyvät satojen pakkien myötä sulaviksi ja luonteviksi. Ne, jotka eivät kestä pakkien tuomaa stressiä, ovat kömpelöitä aina, ja tavallaan karsiutuvat pois. Todella surullista, mutta näin se menee.

Naiset eivät joudu samaan kouluun, eivätkä kehity aiktiivisina toimijoina, vaan valitsijoina ja ihmistuntijoina.

Sanoisin, että sukupuolet kärjistäen ovat vain kokeneita eri tavalla.

Vierailija

Mies29v kirjoitti asiaa.

Lisäksi naisten seksikokemukset pitää kertoa neljällä, miehen jakaa neljällä. Tämä kertoo epäsuhdasta, joka seksin suhteen miesten ja naisten välillä on: meille pitäisi tuoda huomattavasti enemmän naisia, jotta miehillä olisi enemmän mahdollisuuksia. Esimerkiksi Thaimaasta.

Vierailija

Naisilla on kysyntää pääasiassa vain irtoseksiin, eikä oman näkemyksen mukaan se paska, tuntemattoman kanssa vain kerran harrastettu seksi lisää kokemusta _lainkaan_.

Sen sijaan kokemus kertyy vasta suhteessa vakikumppanin kanssa ja naisen on tunnetusti vaikeampi päästä suhteeseen. Minua ei ole yksikään mies koskaan halunnut suhteeseen, sen sijaan seksiin olisin kelvannut varmasti sadoille näiden vuosien aikana. Mutta mitä mä sellaisella kokemuksella edes tekisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on kysyntää pääasiassa vain irtoseksiin, eikä oman näkemyksen mukaan se paska, tuntemattoman kanssa vain kerran harrastettu seksi lisää kokemusta _lainkaan_.

Sen sijaan kokemus kertyy vasta suhteessa vakikumppanin kanssa ja naisen on tunnetusti vaikeampi päästä suhteeseen. Minua ei ole yksikään mies koskaan halunnut suhteeseen, sen sijaan seksiin olisin kelvannut varmasti sadoille näiden vuosien aikana. Mutta mitä mä sellaisella kokemuksella edes tekisin.

Näin juuri: ei toisen ihmisen fysiologiaan ja psyyken toimivuuteen pysty tutustumaan lyhyessä suhteessa. Esimerkkinä sellaiset parit, joissa nainen räpeltää itseään tuottaen itselleen orgasmin samalla kun mies vaan pumppaa päällä ja "tekee tarpeensa naiseen": he kuvittelevat, että seksi on vain tarpeidensa tyydyttämistä ja nainen on vastuussa omasta orgasmistaan. Hyvässä suhteessa molemmat tuntevat toisensa ja voivat tyydyttää toistensa tarpeen ilman itsetyydytystä.

plaapla

Jos mies ei naista saa niin..

a) kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Laajenna reviiriäsi ja etsi myös muualta

b) miehen iskureplat ovat tavattoman huonoja ja vuorovaikutus Ö-luokkaa

c) saa olla toooooosi ruma (luokkaa pussi päähän niin sen kanssa voi kulkea)

d) sun persoona ei loista, et osaa tuoda sitä esille tai siinä vaan on jotain niin perinpohjaisesti vialla.

e) vaatimustasosi ei ole realistinen

mä käsittelin nyt asiaa kyllä parisuhdenäkökulmasta, mutta kai tää pätee pelkkää seksiseuraa etsiviinkin miehiin. Jos mä en ikinä olis onnistunu luomaan onnistunutta kontaktia mieheen, niin en mä kyllä ekana mitään universumia ja "kovia maailman totuuksia" syyttäis. Pohtisin että me ei vaan keskenämme natsattu, mutta eiköhän tuolla joku oo joka natsaa. Ja sitte vaa jatkat elämää, mutta pidät silmällä otollisia tilaisuuksia, ihmisiä, juhlia.... Missä vaan voi kohdata jonkun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri: ei toisen ihmisen fysiologiaan ja psyyken toimivuuteen pysty tutustumaan lyhyessä suhteessa. Esimerkkinä sellaiset parit, joissa nainen räpeltää itseään tuottaen itselleen orgasmin samalla kun mies vaan pumppaa päällä ja "tekee tarpeensa naiseen": he kuvittelevat, että seksi on vain tarpeidensa tyydyttämistä ja nainen on vastuussa omasta orgasmistaan. Hyvässä suhteessa molemmat tuntevat toisensa ja voivat tyydyttää toistensa tarpeen ilman itsetyydytystä.

En sitten ole vielä ollut hyvässä suhteessa. En ole vielä kertaakaan ollut suhteessa, jossa nainen tyydyttäisi minut. Toki ovat joskus sitä kokeilleet, mutta pääasiassa ovat seksissä keskittyneet itseensä. Jos en olisi itse nautinnostani huolehtinut, niin kovin vähiin olisi jäänyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sitten ole vielä ollut hyvässä suhteessa. En ole vielä kertaakaan ollut suhteessa, jossa nainen tyydyttäisi minut. Toki ovat joskus sitä kokeilleet, mutta pääasiassa ovat seksissä keskittyneet itseensä. Jos en olisi itse nautinnostani huolehtinut, niin kovin vähiin olisi jäänyt.

Oletko saanut orgasmin valtaosassa seksikerroista?

Vierailija

Mua ei ainakaan juuri tulla iskemään, mutta isken itse usein kiinnostavan miehen. Jostain syystä aina ne joista todella kiinnostun (ulkonäöölisesti) niin on messissä, kun taas ne joita paremman puutteessa isken niin ne ei lämpeä. Olen nainen. Hanki ap elämä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ainakaan juuri tulla iskemään, mutta isken itse usein kiinnostavan miehen. Jostain syystä aina ne joista todella kiinnostun (ulkonäöölisesti) niin on messissä, kun taas ne joita paremman puutteessa isken niin ne ei lämpeä. Olen nainen. Hanki ap elämä.

Eli saan pakkeja useinkin, ja vieläpä tosi rumasti, eli ne haukkuu mut pystyyn. Oot ruma jne. Mutta mä kestän tollaset aika hyvinkin niin kuin sanoin välillä tulee todella helmiä kohdalle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat