Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuijottaako muut naiset teitä?

Vierailija

Mua ärsyttää  jos teinit katsoo.

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pullottaaks sulla

Pullottaa. Niin paksut reisilihakset, että ei mahdu pallit ja isohko nakki roikkumaan väliin.

Vierailija

Aina joskus, yleensä nyrpistävät nenäänsä/katsovat kopeasti, joskus joku satunnainen hymyilee ystävällisesti. Miehet katsovat enemmän, ja esim. baarissa sanovat kauniiksi (eivät tosin tule iskemään, vaan esim. tupakkakopissa pyytävät "kauniilta naiselta" tulta).

En ole klassisen kaunis, vaan minulla on aika eksoottiset kasvonpiirteet ja intensiivinen katse, ja ne kuulemma vetoavat moniin miehiin. Nainen on naiselle susi, vaikken ole mikään uhka toisille naisille/tytöille. En ole tehnyt mitään, ja silti minua katsotaan halveksuvasti.

Vierailija

Jep. Tavallisesta tuijottamisesta niihin katseisiin, joissa nainen skannaa naama happamana koko vartalon päästä varpaisiin. Tosi epämiellyttävän tuntuista.

Miehiltä tulee kivempia katseita, aina.

Vierailija

No siis naisena vastaan että ei tuijota, mutta jotkut katselevat oikein myönteisesti ja jotenkin kiinnostuneen oloisina. Tätä tapahtuu nykyään paljonkin, eikä se ollenkaan haittaa minua. Enenevässä määrin kanssani avataan keskustelujakin tietynlaisissa tilanteissa, kun alkusysäys tulee ensin tuollaisesta. Nämä katselijat ovat lähtökohtaisesti yleensä sen tyyppisiä että olen itsekin heistä mahdollisesti kiinnostunut ihmisinä, eli fiksun oloisia ja itsestään huolta pitäviä, hyvännäköisiäkin. En edes muista koska joku nainen olisi katsonut minua jotenkin ikävän tuntuisesti, mutta joskus sellaistakin kyllä tapahtui. En tyrkkyile missään enkä tuputa seuraani, mutta olen tahtomattanikin tavallaan sellainen aika näkyvä. Tai olenhan kyllä ihan tyytyväinen siihen millainen olen, siihenkin miten näkyvä olen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tavallisesta tuijottamisesta niihin katseisiin, joissa nainen skannaa naama happamana koko vartalon päästä varpaisiin. Tosi epämiellyttävän tuntuista.

Miehiltä tulee kivempia katseita, aina.

Oletko tosi nätti tai muuten vain hyvännäköinen? Ja minkä ikäiset tuijottaa suurinpiirtein?

Vierailija

Tuijottaa. Yleensä pitkään ja jokseenkin vihaisen näköisenä. Jatkuvasti hämmentää ja harmittaa, että miksi. Juhlissa naiset eivät halua jutella kanssani. Miehet taas tulevat juttelemaan enemmänkin.

Tämä on sikäli kettumaista, että olen lesbo.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat