Mies ei ikinä tee mitään lasten kanssa

Vierailija

Meillä mies ei tee mitään lasten kanssa. Hän on vuorotöissä, useasti iltavuorossa mutta silloin kun hänellä on aamuvuoro ja olis aikaa olla lasten kanssa töiden jälkeen hän liimautuu puhelimen tai tietokoneen ääreen. Ei kuuntele lapsia (saan huomauttaa joka kerta että kuuletko kun lapsesi puhuu sinulle), ei leiki, piirrustuksia tai lasten temppuja ei katso kuin ehkä sekunnin ja ainut asia mitä hän sanoo on wau. Illan aikana hän puhuu lapsille korkeintaan 10 lausetta, useimmiten kuitenkin alle viisi. Lisäksi ruokailun jälkeen hän jättää kaikki likaiset astiansa pöytään, ja suuttuu lapsille jos eivät putsaa omia lautasiaan pois. Kun pienempi meinaa joskus jättää, sanoen että sinäkin jätät, niin mies suuttuu ja sanoo tiukasti että vie astiasi pois. Minä joudun tekemään kaikki kotityöt ja vietän silti aikaa lasten kanssa töiden jälkeen, olen läsnä ja jätän kännykän pois. Laitan aina lapset nukkumaan, tänä vuonna mies tehnyt sen max 20 kertaa. Kun olen saanut tehtyä kaikki pakolliset asiat, kirjotan koneella koulutöitä jonka jälkeen saan hetken rentoutua. Nukkumaan mentäessä mies virkistyy ja hänellä on petipuuhat mielessä. Enkä tietenkään halua, enkä todellakaan jaksa. Ja sitten hän on marttyyrinä kun hän tekee kaikkensa perheensä puolesta ja minä en voi sitä yhtä asiaa hänelle antaa. Haluaisin erota, mutten kumminkaan halua koska jostain kumman syystä rakastan häntä (vielä). Kiitos kun sain avautua.

Kommentit (8)

Vierailija

Olen monest hänelle sanonut että en jaksa yksin, olen kokopäivätyössä, opiskelen viikaa vuotta, ja meillä on kaksi alle 6-vuotiasta lasta. Hän parantaa tapansa (eli ainoastaan tiskaa ja hieman imuroi, ja yleensä pilaa koneellisen vaatteita, josta en suutu koska hän yrittää), tätä kestää yleensä viikko tai pari, jonka jälkeen hän palaa samaan vanhaan..AP

Vierailija

No meillä ihan sama juttu ja viimeksi eilen sanoin haluavani erota. Ei sitten erottu, mutta haluaisin, koska ahdistaa tilanne. Meillä lisäksi se, että mies tuhlaa niin paljon eikä jotenkin kontroloi omaa rahankäyttöään, ettei mitään jää säästöön.

En kai vaan uskalla erota, toisaalta en jaksaisi sitä härdelliä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kumma miten joitain miehiä ei lainkaan hävetä tuollainen loisiminen. Ja aina naiselta löytyy se ymmärrys ja paapominen.

Ne kuule odottaa että on pari lasta tehtynä, ettei nainen lähde (lasten takia yleensä jätetään eroamatta).Oli minunkin mies oikein kiva alussa, piti yhteistä kotia kunnossa (yhdessä!) ja oli muutenkin kivaa olla hänen kanssaan. AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette hankkineet lapsia tuollaisten miesten kanssa?

Se patalaiskuus ja itsekkyys ei näy alussa... En tietenkään ole ajatustenlukija. Jos olisin tiennyt ei olisi hänen kanssaan lapsia.AP

Vierailija

Totta että lasten jälkeen mies monesti repsahtaa, vaikka alkuun olisikin ollut ihan normaalin ja reippaan oloinen yksilö. Hurjan riskin kyllä jokainen nainen ottaa lisääntyessään miehen kanssa. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat