valehtelin tyttöystävälleni.

Seuraa 
Liittynyt25.10.2015

Ollaan oltu tyttöystäväni kanssa 8kk yhdessä. Valehtelin tyttöystävälleni ku sanoin että mul on ollu kaks exää todellisuudessa vaan yks. Toinen tilanne oli kun kesäl hän oli ollu samal riparin mun kaverin kans. Kyselin mun kaverilt siit mielipidettä siit mun tyttöystästäni yhes kysymys palvelus ja sanoin, että en tehny sitä ja nyt, kun se sai tietää nii se suuttu mulle tosi pahasti. Mitä mä teen. Auttakaa! En haluu,että me erotaa.

Kommentit (13)

Vierailija

Miten teinipoika eksyy aikuisten naisten keskustelupalstalle? En oikein pääse tämän yli mitenkään, koska kukaan itseään kunnioittava teini ei rupeasi kyselemään angstikysymyksiään täällä. Provo ja ei jatkoon.

Käyttäjä158
Seuraa 
Liittynyt25.10.2015

Vierailija kirjoitti:

Miten teinipoika eksyy aikuisten naisten keskustelupalstalle? En oikein pääse tämän yli mitenkään, koska kukaan itseään kunnioittava teini ei rupeasi kyselemään angstikysymyksiään täällä. Provo ja ei jatkoon.

En tiiä

Vierailija

Kysy äidiltä! Äideillä on paljon elämänkokemusta sellaisissa asioissa ja se tuntee sut paremmin kuin kukaan muu. Ja ilahtuu, jos saa olla osa elämääsi vaikka oletkin jo niin iso, että sulla on tyttöystävä ja neuvoo mielellään.
T. Yksi pojan äiti

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat