Mitä peliä odotat eniten?

Vierailija

Minulla Mass Effect: Andromeda ja Cyberpunk 2077 jota saa kyllä odotella useamman vuoden. Tykkään scifistä ja roolipeleistä. Fantasiaroolipelit on monet ihan hyviä, mutta tylsistyttää se mielikuvituksen puute. Vaikka periaatteessa fantasiamaailmassa voisi tehdä mitä vain mielikuvitus keksii, niin silti melkein aina ne samat haltiat ja kääpiöt ja suuri paha uhkaa jonka chosen one kukistaa.

Kommentit (14)

Vierailija

AINA.. uutta Grand Theft Autoa. Ainut pelisarja, johon olen koukussa vielä teini-iän jälkeenkin. Myös Call of dutyt ja fifat on ihan vitun jees. m25

Vierailija

Cyberpunk 2077. CDprojekt RED niitä viimeisiä pelifirmoja joihin voi luottaa että tuovat laadukkaita ropeja pöytään. Pillars of Eternityn White March part 2 tietysti toinen jota odotan. Siinä olisi AP:lle laadukasta fantasiaropea. Enemmän henkilökohtainen tarina, haltiota ja örkkejä ei ole näkyvissäkään.

M50

Odotusjärjestyksessä:

-Just Cause 3 (12/2015), uusi tuttavuus minulle pelisarjana

-Far Cry Primal (02/2015), kivikauteen sijoittuvia pelejä ilmestyy harvakseen

-Red Dead Redemption 2? (??/????), odotukset korkealla edeltäjän, mielestäni jopa GTA4:sta paremman lännensaagan seurauksena

-GTA6...

Vierailija

Mä taas huomasin, ettei pelaaminen enää niin kiinnosta kun opettelin dokaamaan ja pajakin tuli mukaan kuvoihin. Loppujen lopuksi pelit ovat halpa ja huono kopio päihtymiselle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä taas huomasin, ettei pelaaminen enää niin kiinnosta kun opettelin dokaamaan ja pajakin tuli mukaan kuvoihin. Loppujen lopuksi pelit ovat halpa ja huono kopio päihtymiselle.

Mä taas aloin pelaamaan kuin raitistuin. Paljon terveellisempi vaihtoehto. Onhan se todellisuuspakoa ja viihdettä, mutta myös lievittää aika hyvin stressiä, eikä tule krapulaa. Kunhan ei tee siitä ongelmaa. En pelaa moninpelejä, niin helpompi pitää taukoa pelaamisesta aina kun saa pelin läpi.

Vierailija

Mä dokaan ja polttelen pajaakin välillä jossain hyvässä paikassa kun on tarjolla (mökki, lande yms.) en sitä uskalla poltella joka viikko, koska pelottaa jo työn takia jäädä kiinni. Ja tykkään siis pelata ihan vitusti. :)

Vierailija

Rise of the Tomb raider ja Halo 5. Ei enää pitkä odotus :) Myös Mass effect ja Uncharted 4 ovat kovasti odotettuja mutta niitä pitää odotella vähän kauemmin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pip-peliä
Sinkkunainen

Mä odotan että nainen pelaa mun pip-peliä. Suhteessa ja toinen flunssaisena, toivu beibe pian.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat