Masentuneet (tai jo toipuneet) av-mammat!

Vierailija

Olen itsekseni paljon pohtinut, kumpi tulee ensin AV vai masennus. Olen nimittäin masennukseen taipuvainen, toistuvan vaikean masennuksen dg minulla on, mutta vain yksi hoitojakso on takana eli se on aika hyvin balanssissa kuitenkin. Huomaan huonoina kausina notkuvani täällä paljon, mutta en ole vielä saanut selvää, notkunko täällä koska masentaa vai masennunko koska notkun täällä. Kokemuksia? Mulla on olleet sekä masennus että AV seuralaisina jostain hamalta 90-luvulta asti.

Kommentit (4)

Vierailija

Minä notkun netissä kun en saa itsestäni muutakaan irti. Selain, luen, selaan, luen, kirjoitan lyhyen vastauksen jne. En keskity mihinkään, en pystyisi. Oleminen, joka itsessään tuntuu sietämättömän epämiellyttävältä, helpottaa vähän kun on jotain tekemistä joka ei vaadi mitään. Vähän kuin selaisi lehteä tai sarjista, katselee kuvia ja lukee kuvatekstin sieltä täältä ja selaa, selaa.

Masennus tuli ensin.

Vierailija

Masennus tulee ilman av:takin, mutta av pahentaa oireita entisestään. On yleensä niin masentava ja negatiivinen meno täällä nykyään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Masennus tulee ilman av:takin, mutta av pahentaa oireita entisestään. On yleensä niin masentava ja negatiivinen meno täällä nykyään.

Totta. En täällä, tai facessa, uskalla kovasti ottaa kantaa mihinkään koska ihmiset ovat netissä kovin kärkkäitä vääntelemään asioita, vänkäämään, olemaan epäkohteliasta ja suoranaisen vittumaisia. Tämä psyyke on niin typerän hauras etten osaisi asiaa olankohautuksella ohittaa, kuten pitäisi ja terveenä pystyisi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat