Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiset jouluverhot teille tulee? :)

Joulu on taas...

Muita sisustusintoilijoita tai ihan pelkästään jouluintoilijoita paikalla?

Minkälaisia juttuja olette hankkineet joulua varten tai mitä suunnitteilla?

Itse selailen parhaillaan jouluverhoja, jotenkin tänä vuonna jouluinnostus on viime vuosia suurempaa ja kaipaa perinteistä joulua! Mites teillä muilla, joko odotatte joulua?

Ja vinkatkaa kivoista jouluverhoista, jos olette jossain sellaisia nähneet! :)

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Täyspitkät tummanpunaiset silkkiverhot.

Kuulostaa kivalta. Onko nämä valoisassa vaaleassa huoneessa vai tummempisävyisessä?

Katselinkin juuri Ellokselta tuollaisia tummanpunaisia/burgundyvärisiä verhoja, näyttivät kivalta pellavaisina. :)

Ehkä käännyn itsekin perinteisempään punaiseen, viime jouluna oli enemmänkin harmaa/hopea-linjaa.

Vierailija

Enpä ole vielä ajatellut... jos vaikka ripustaisi joihin normaaliverhoihin hopean- ja kullanvärisiä palloja niin olisko ne sitten jouluverhot? Niissä on vaalealla pohjalla isoa vihreää peikonlehtikuviota. Punaiset pallot ei noihin oikein sopisi, menisi räikeäksi.

Vierailija

En usko, että viitsin tänäkään vuonna hankkia erikseen jouluverhoja. Tykkään skandinaavi-tyylisestä joulukoristelusta, joten nykyiset harmaat ja valkoiset verhot sopii tyyliin hyvin.

Ekat joulutortut aion kyllä leipoa jo ensiviikolla! Pipareita ja glögiä on myös tehnyt mieli, joten eiköhän näillä eväillä herätellä joulumieltä pikkuhiljaa.

Vierailija

Meillä ei voi laittaa jouluverhoja vaikka haluaisin. Kaikissa ikkunoissa on laskosverhot. Olohuone-keittiö yhteistä tilaa. 

Vierailija

Minä laitan sellaiset kirkkaan punavihreät verhot, joissa on kirjailtu juoksevia poroja, lahjapaketteja, joulukinkkuja, kynttilöitä, revontulia ja tonttu ukkoja!

Vierailija

Eioo jouluverhoja ei, mutta vähän nyt ylipäätään pimeämmän vuodenajan piristeeksi laittelen pikkuhiljaa esille muutaman valosarjan ja kynttiläjutun, ne saavat mieluusti olla joulun ylikin esillä vähän valoa tuomassa :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eioo jouluverhoja ei, mutta vähän nyt ylipäätään pimeämmän vuodenajan piristeeksi laittelen pikkuhiljaa esille muutaman valosarjan ja kynttiläjutun, ne saavat mieluusti olla joulun ylikin esillä vähän valoa tuomassa :)

Piristäähän ne kivasti kun on muuten synkkää. Ehkä tänä vuonna tulisi sitä luntakin hiukan enemmän niin olisi valoisampaa. :)

Vierailija

Siis hä? Mä luulin, että jouluverhot on juttu jota vain wt-väki ja mummot harrastaa. Meillä käytetään samoja valkoisia verhoja ympäri vuoden.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis hä? Mä luulin, että jouluverhot on juttu jota vain wt-väki ja mummot harrastaa. Meillä käytetään samoja valkoisia verhoja ympäri vuoden.

Ne laittaa jotka tahtoo ja ne jotka ei tahdo ei laita. Niin kai se elämässä yleensä menee, en ole kyllä koskaan kuullut että ketään olisi ikinä henkeä uhaten pakotettu vaihtamaan verhoja loppuvuodesta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat