Voiko suihkuverhon laittaa olohuoneeseen?

Vierailija

Löysin ihanan verhon, mutta se on suihkuverho. Onko se outoa jos laitan sen olohuoneeseen?

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis sellainen suihkuverhokankaasta oleva verho, joka myös näyttää suihkuverholta? Mikäs siinä jos itse tykkäät.

Se ei kuvioltaan ole suihkuverhoa nähnytkään, mutta verho myydään suihkuverhona.

Vierailija

Mulle ei kerran myyty kangaskaupassa kangasta, kun olisin ostanut sen keittiön verhoksi. Kankaasta kuului myyjän mukaan ommella vaatteita eikä siksi myynyt kangasta minulle. Kun sitten sanoin, että taidan ommella siitä miehelle paidan, niin myyjä väitti, että valehtelen (!) eikä edelleenkään suostunut myymään kangasta.

Anteeksi, kun meni vähän aiheesta ohi, mutta ap:n aloitus nosti muiston mieleen.

Laita ihan mikä verho vaan olohuoneeseen, jos se sinusta sinne sopii.

Vierailija

Nykyään on niitä tosi kangasmaisia suihkuverhoja, joten sellaisen kyllä voisi laittaa. Sellaista perusmuoviversiota nyt ei kyllä voi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei kerran myyty kangaskaupassa kangasta, kun olisin ostanut sen keittiön verhoksi. Kankaasta kuului myyjän mukaan ommella vaatteita eikä siksi myynyt kangasta minulle. Kun sitten sanoin, että taidan ommella siitä miehelle paidan, niin myyjä väitti, että valehtelen (!) eikä edelleenkään suostunut myymään kangasta.

Anteeksi, kun meni vähän aiheesta ohi, mutta ap:n aloitus nosti muiston mieleen.

Laita ihan mikä verho vaan olohuoneeseen, jos se sinusta sinne sopii.

Apua.... :O

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat