Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia vähäpuheisista kosmetologeista?

Vierailija

Haluatko hoidon aikana puhua kosmetologin kanssa ihostasi? Vai haluatko, että hoito tehdään alusta loppuun lähes puhumatta?

Itse en ole aikoihin käynyt kosmetologilla. Yllätyin, kun kosmetologi  (jolla en ole koskaan aiemmin käynyt) sanoi vain ihotyyppini ja lyhyesti selosti, mitä tekee (tuntuu kylmältä / nyt puhdistan) yms.

Mitään tarkempaa analyysia en saanut ihostani, en mitään kotihoito-ohjeita, en saanu tuotesuositteluja. Ja tosiaan on todella pitkä aika edellisestä käynnistä.

Kokemuksia siis kosmetologeista!

Kommentit (9)

Vierailija

Jaa, mitäkö ne tuppisuut miettii?   Näin - " Ei tuosta finninaama, rupikonna elukasta,  enää ihmisen näköistä saa. Tässä vaan jotain tököttiä pyöritän sen elähtäneessä naamassa, niin luulee saavansa hoitoa. Kunhan vaan maksa kalliin laskunsa, kaikki muu evvk. Hohhoijaa!! Pääsisinpä päivätorkuille."

Vierailija

Häiritsee tän alotuksen otsikko.. Luen koko ajan nopeasti vähäpukeisista...

Noh, en osaa sanoa... Itse en uudella kosmetologilla välttämättä mitään kotiohjeita odottaisi, tietty se olisi vaan plussaa, mutta kai sitä voi itsekin kysäistä, jos kotihoidossa on epäselvyyttä? Harvoin kun käyn, on tuttu kosmetologi, ja tulee vähän juteltua kaikkea muuta kun ihosta.. Myös tuntematon kosmetologi, joka olisi suht hiljaa, olisi ihan ok.. Tietty tekemisen selostaminen on tärkeää, mitä tekee milloinkin..

Vierailija

Mä en ole ikinä törmännyt puheliaisiin kanpaajiin tai kosmetologeihin. Mua harmittaa se, koska en ole töissä ja musta olis kiva jutella jopa kampaajan kanssa, mutta eivät he koskaan mulle pölötä ja juoruile, vaikka mä itse juttelen heille. 

Kosmetologilta kannattaa kysyä mitä suosittelee jne. Moni menee sinne rentoutumaan eikä halua kuunnella mitään ylimääräisistä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hah haa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah haa!

Itsekin luin monta kertaa, että puhutaan vähäpukeisista kosmetologeista, ja mietin jo että missä topless-paikassa ap mahtaa käydä..

Vierailija

Minä taas tykkään kampaajista ja vastaavista, jotka ei puhu paljoa. Introvertti kun olen niin nautin hiljaisuudesta. Joitakin taas voi haitata asiakkaan puhumattomuus ja huomasinkin kotona että kampaaja oli vähän leikannut vinoon kun ei näemmän kestänyt tilannetta ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat