Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä ok?

Vierailija

Mies pani mua nukkuessani. Olin ottanut nukahtamislääkkeen ja viiniä enkä herännyt. Aamulla housut oli märät ja tuntui että mua on pantu. Mies myönsi. Kysyin oliko se pikapano. Sanoi että ei vaan sellainen hyvä 20 minuuttia.

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

olispa mullakin mies joka himoitsis mua niin paljon että ottais mut vaikka ilman lupaa keskellä yötä ;))) hot!! ;)

Täähän se juttu just onkin. Meillä on kireetä, mies on mustasukkainen, ailahteleva. Mullekin on joskus ok, että herätetään aamuseksiin, mutta juuri nyt pano niin että mä nukun tuntuu loukkaavalta.

Vierailija

No mitä olette sopineet? Jos on yhteinen sopimus, että noin saa tehdä, niin on ok. Muussa tapauksessa ei millään tavalla hyväksyttävää ja kyseessä raiskaus. Kunnioitus puuttuu parisuhteesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No mitä olette sopineet? Jos on yhteinen sopimus, että noin saa tehdä, niin on ok. Muussa tapauksessa ei millään tavalla hyväksyttävää ja kyseessä raiskaus. Kunnioitus puuttuu parisuhteesta.

Näistä asioista ei ole yhteistä sopimusta. Suhteen aikana ikään kuin vakiintuu käytännöt, tuntee toisen. Mä en ole pihtari ja jossain tilanteessa tosi rakastuneena tuon voisi kokea kiihottavana, harvoin olen sanonut ei. Nyt tuntuu vain kuin kroppa olisi tahrittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat