Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pihi kaveri...

Vierailija

Oon tuonu sille itse poimittua marjaa. Yhtenä syksynä toin ja se otti vastaan. Sano vaan että "katotaan sitten" eli ei maksanut.
Vaikuttaa siltä ettei taaskaan maksa.
Tavattiin eikä puhunut nyt mitään siitä summasta.
Pyysi siis itse marjaa ja sanoi ostavansa.
Lisäksi muita pikkujuttuja joista oon huomannut pimeyden.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Hyväksikäyttäjä siis. Hae marjat pois. Sanot että yksi toinen kaveri lupasikin ostaa, kun sinä et tarvinnutkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olette siis sopinut mitä maksaa ja paljonko ostaa? Etukäteen?

Osasta sovittiin mutta lopullisesti jäi sopimatta koska toin lisää.

Vierailija

Mulla on kans ihan samanlainen kaveri. Jos hän on velkaa tai jostain muusta syystä joutunut maksumieheksi, ei maksulla ole mikään kiire ja voi haluttaessa unohtuakin. Mutta jos joku on hänelle velkaa tai muuten ostamassa jotain vaikka parilla eurollakin, se kyllä muistetaan niin kauan ennen kuin saa rahan.

Ärsyttävä piirre.

Vierailija

Älä tästä lähtien enää poimi hänelle marjoja tai ole muutenkaan avuksi. Selvää hyväksikäyttämistä tuo on ja noita vastaan on pidettävä puolensa.

Vierailija

Vaadit jatkossa marjoista maksun käteisellä ja heti. Muuten ei tule kauppoja.

Ehkä olet ensin tuonut joskus marjoja, ja hän on olettanut, että ne ovat lahjaksi.

Vierailija

Joskus vuosia sitten se vielä maksoi. Nyt on mennyt huonommaksi vaikka kyllähän se puhui tilisiirrosta.
En vaan kehtaa ruveta puhumaan asiasta.

Vierailija

Miksi tuot hänelle marjoja? Rahanhimoissasiko? 

Jos vain tykkäät marjastaa etkä itse pysty käyttämään kaikkea saalista, eikö ole kätevää, että on ystävä, joka auttaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuot hänelle marjoja? Rahanhimoissasiko? 

Jos vain tykkäät marjastaa etkä itse pysty käyttämään kaikkea saalista, eikö ole kätevää, että on ystävä, joka auttaa?

Hän itse tilasi!!

Vierailija

Totta kai kehtaat.

Lähettäisin tekstiviestin tai sähköpostin:

Hei, toin sinulle marjoja x kiloa. Sovimme hinnaksi x euroa kilolta. Oheisena tilinumeroni. Maksathan 27.10. mennessä. Kiitos!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat