Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä vaikuttaa ihastuneen naispuoliseen kaveriinsa

Vierailija

Sen näkee kilometrin päähän. Kumpikaan ei edes peittele asiaa, varsinkaan kännissä. Luulin että meillä on hyvä suhde ja olenkin varmaan ensimmäistä kertaa elämässä oikeasti rakastunut. Sen takia sattuu nähdä miten nuo katsoo toisiaan, tyttö saa enemmän hänen huomiotaan kuin esim. minä jos hän on paikalla, keskustelevat joita kukaan ei saa olla kuulemassa ja  hakeutuvat aina toistensa seuraan. Silmäilevät ja flirttailevat toisilleen ihan avoimesti. Hänen seurassaan poikakaveri on tosi etäinen minua kohtaan, vaikka hän aiemmin on osoittanut tunteitaan ihan avoimesti missä ihmisjoukossa vain.

Pitäisi varmaan ottaa asia puheeksi, mutta pelkäänpä että sieltä tulee vain "mä ja x ollaan hyviä ystäviä" ja välit vain huononevat entisestään jos alan syytellä. Juu ja tiedän että olen tosi epävarma itsestäni, mutta väkisinkin tässä sellaiseksi on muuttunut. :(

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Unohtui kysyä tuossa aloituksessa, että mitä tekisitte tilanteessa? En kestä enää hetkeäkään tätä epävarmuutta... Ap

Vierailija

No et kai meinannut tollasta jäädä kattelee? Miten niin et kehtaa ottaa asiaa esille, jotai rajaa kuitenkin!

Vierailija

Kauanko olette seurustelleet? Kuinka vanha ystävyys on? En mä tuollaista katselisi. Vaikka olisivatkin vain hyviä ystäviä, niin.todella epäkunnioittavaa käytöstä. 

Vierailija

Aika selvä case. Jos tunteet vahvat toista kohtaan ja käytös epäkunnioittavaa ja asiasta valehdellaan/ei puhuta rehellisesti niin ei jatkoon tuollainen.

Vierailija

Ottamalla suhun etäisyyttä, saattaa sille toiselle koittaa viestittää et teijän suhde ei oo vakava/onnellinen tmv. Merkit vaikuttaa pahoilta, itse miettisin eroa tuossa vaiheessa :/

Vierailija

Mietin myös, että se tosiaan yrittää viestittää sillentoiselle, että teillä on etäiset välit ja huono suhde.

Jos olette seurustelleet alle vuoden, olette alle 28-vuotiaita ja ei ole lapsia, niin aivan selvää, että kannattaa etsiä uusi mies. Etsi vaikka siinä samalla jo parempaa, kun ukkoskin on samanlainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi varmaan ottaa asia puheeksi, mutta pelkäänpä että sieltä tulee vain "mä ja x ollaan hyviä ystäviä" ja välit vain huononevat entisestään jos alan syytellä. Juu ja tiedän että olen tosi epävarma itsestäni, mutta väkisinkin tässä sellaiseksi on muuttunut. :(

Kyllä, sinun täytyy ottaa asia puheeksi. Puhuminen on eri asia kuin "syyttely". Jos kerrot vain rehellisesti, miltä sinusta asia näyttää ja tuntuu, kyseessä ei ole syyttäminen. Sitten on poikaystäväsi vuoro vastata tähän. Jos hän ei kykene vastaamaan tavalla, joka oikeasti saa mielesi rauhoittumaan, sinun on syytä kunnioittaa itseäsi sen verran että lopetat tuollaisen parisuhteen.

Ei kannata laskelmoida, mitä tapahtuu tai ei tapahdu jos teet niin tai näin. Sinulla on aihetta puuttua tilanteeseen ja pyytää itsellesi rakastavaa kohtelua ihmiseltä, jonka kanssa olet (tai luulet olevasi) rakkaussuhteessa. Jos suhde siihen loppuu, niin se on sinun kannaltasi vain hyvä, koska näin pääset lopulta surutyön jälkeen vapaaksi ja voit etsiä itsellesi kumppanin, joka oikeasti rakastaa sinua.

Itse olen ollut yli 10 vuotta suhteessa, jossa mies ei koskaan oikeasti rakastanut minua, ja nyt kun ero on edessä, voin kertoa että kaduttaa. Olisinpa vain silloin heti alussa myöntänyt tosiasiat itselleni! Luulin, että huonot fiilikseni suhteessa johtuvat vain omasta huonosta itsetunnostani, ja että tunnen siitä huolimatta että mies rakastaakin minua (tämä oli miehen tarjoama selitys). Todellisuudessa huono fiilis johtui siitä, että mies ei oikeasti rakastanut ja minä vain tuhlasin aikaani! Alitajuntani yritti viestittää, että kannattaisi lähteä suhteesta, mutta minä en kuunnellut.

Naisen aika on hyvin rajallista, jos lapsiakin haluaisi. Itse olen nyt sen ikäinen, että en välttämättä koskaan tule lapsia saamaan, koska haluaisin hyvä ja vakaan parisuhteen ennen perheen perustamista. Uuden kumppanin löytäminen ja suhteen rakentaminen vie aikaa.

Älä sinä tee tätä samaa virhettä!

Vierailija

Kiitos mielipiteistänne. Kyllähän se on selvää että asiasta pitää alkaa puhumaan ennen kuin asiat paisuvat vieläkin suuremmaksi... En vain löydä sanoja :/

Silloin kun ollaan kaksistaan poikakaverin kanssa, hän on minua kohtaan normaali ja sanoo rakastavansa. Tuon naisen seura vain saa hänet etäisemmäksi. Ja välillä tuntuu että hän jopa tarkoituksella yrittää saada minua epävarmaksi ja mustasukkaiseksi. 

En kyllä ole valmis luovuttamaan vielä, koska itse rakastan häntä niin paljon enkä usko että hän pettäisi minua. Mutta eipä oo hääppöstä elää pelossa että se vaihtaa mut tuohon toiseen ennemmin tai myöhemmin =( ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kiitos mielipiteistänne. Kyllähän se on selvää että asiasta pitää alkaa puhumaan ennen kuin asiat paisuvat vieläkin suuremmaksi... En vain löydä sanoja :/

Silloin kun ollaan kaksistaan poikakaverin kanssa, hän on minua kohtaan normaali ja sanoo rakastavansa. Tuon naisen seura vain saa hänet etäisemmäksi. Ja välillä tuntuu että hän jopa tarkoituksella yrittää saada minua epävarmaksi ja mustasukkaiseksi. 

En kyllä ole valmis luovuttamaan vielä, koska itse rakastan häntä niin paljon enkä usko että hän pettäisi minua. Mutta eipä oo hääppöstä elää pelossa että se vaihtaa mut tuohon toiseen ennemmin tai myöhemmin =( ap

No jos et halua erota niin ainoa mahdollisuus on se että mies lakkaa kokonaan tapaamasta tätä naisystäväänsä.

Jos ei suostu vaan valitsee kaverinsa, niin mitä muita mahdollisuuksia sulla omasta mielestäsi on, paitsi erota?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihastuksia nyt tulee ja menee. Täysi rakastuminen onkin sit toinen juttu...

No jos itse parisuhteessa ihastuisin toiseen, yrittäisin kyllä tapattaa nuo tunteet ennemmin kuin ruokkia niitä. :/ Melkein toivon että mies flirttailisi mieluimmin kaikille naisille, kuin vaan tuolle yhdelle ja ainoalle jonka kanssa hän on tekemisissä paljon... Luulis kyllä molempien niistä huomaavan että kuinka pahalta tuo minusta tuntuu! Ap

Vierailija

Kiva tossu on ap. Vai oletkohan vaan muuten helvetin tyhmä?

Miten annat miehen kohdella sua tolla tavalla? Se suoraan käytöksellään osoittaa, että sä et ole sille mitään kun kaveri tulee kuvioihin. Jos se sua oikeasti rakastaisi, niin eihän se noin koskaan käyttäytyisi.

Terveellä itsekunnioituksella varustettu nainen olisi lähtenyt jo tai ainakin tehnyt miehelle selväksi, että et siedä tuollaista kohtelua.

Vierailija

Lisään vielä että en usko että mies tunnustaisi tekemisissään mitään väärää, vaan sanoisi mua vainoharhaiseksi ja mustasukkaiseksi...Lisäksi hän varmaan loukkaantuisi siitä että edes epäilen hänen ihastuneen toiseen. Sen takia on vaan niin vaikea puhua, pelkään että tästä syntyy vain kamala riita

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että en usko että mies tunnustaisi tekemisissään mitään väärää, vaan sanoisi mua vainoharhaiseksi ja mustasukkaiseksi...Lisäksi hän varmaan loukkaantuisi siitä että edes epäilen hänen ihastuneen toiseen. Sen takia on vaan niin vaikea puhua, pelkään että tästä syntyy vain kamala riita

Sinä olet väliaikainen korvike juuri tuon takia, koska miehesi tietää että sä siedät vaikka miten paljon paskaa etkä edes inahdakaan vaan otat kaiken hyvillä mielin vastaan kun nuo kaksi nöyryyttävät sua julkisella, sinun läsnäolon aikanasi, tapahtuvalla vispilänkaupalla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat