Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitsen laastarimiehen

Vierailija

Tarvitsen miehen joka ottaa kainaloon ja pitää hyvänä, halaa, silittää hiuksia, puhuu mukavia. Tarvitsen turvallisuuden tunnetta ja miehen läsnäoloa.

Olisi ihana itkeä surut pois miehen kainalossa ja kun pikku hiljaa alkais paha olo helpottua niin vois sitten alkaa keskittymään siihen mieheen ja palkita sen kärsivällisyyden ja ystävällisyyden.

Ois ihana joku kerta siinä kainalossa ollessa antaakin miehen käsien eksyä paidan alle ja itse painaa huulet sen kaulaan ja yllättää mies.
Joo, eipä taida tällaista kärsivällistä miestä löytyä, mutta saahan sitä haaveilla.
N38

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Siis ensin laastarimies mutta sen jälkeen kun laastaria ei enää tarvitsis niin siitä tulis ihan vaan mies. Mun mies :)

Vierailija

Mulla on vähän tällainen mies. Olin lapsuudesta haavoitettu ja olen vieläkin. En ole sen takia koskaan kokenut miehen ja naisen välistä tasa-arvoista parisuhdetta. Vaan meillä asetelma pn se, että mies hoivaa ja mä saan olla kipuilija ja keskeneräinen. 

Haluaisin sellaisen oikean mies-nainen parisuhteen, mutta pelkään, että se olisi täynnä väkivaltaa alkuihastuksen jälkeen. Henkistä ja fyysiseksikin menevää, kun sanat loukkaisivat liikaa. Puolin ja toisin. 

Mutta siis eksyin vähän aiheesta. Olin tulossa sanomaan, että kyllä helliä ja toisia kunnioittavia ja ajattelevia miehiä on olemassa, mutta joudut laajentamaan porukkaa, josta katselet. Minunkaan mieheni ei sytytä minua miehenä erityisesti, vaikka miten haluaisin, koska on porukasta, josta en miestä olisi valinnut, ellen olisi ollut ihan rikki. 

Mutta jos itse tiedostat laastaritarpeen noin selvästi, niin otat miehen ilman hämäystä siitä, että "tämä on alusta asti normaali parisuhde", kuten itse ajattelin kun en muusta tiennyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

ja kun pikku hiljaa alkais paha olo helpottua niin vois sitten alkaa keskittymään siihen mieheen ja palkita sen kärsivällisyyden ja ystävällisyyden.

Niin ja me ollaan tässä vaiheessa nyt, missä katsotaan, mihin suhde kääntyy, näenkö miehessä myös kumppanin vai joudunko menemään omille teilleni. Haluaisin palkita miehen, mutta kun tunteitaan ei voi pakottaa. Palkita voi toki omien tunteiden kustannuksella eli pysyä miehen vieressä tunteiden puutteista huolimatta, mutta mieheni ei halua minun takiani sitä.

2

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei löydy, kyllä minulle tuollainen sopisi.
Sinkkumies

Miehet tulee iskemään vain baarissa ja siellä tällainen kaunis nainen on pulassa. Toisin sanoen eivät ole herrasmiehiä vaan haluavat heti pöksyihin. Irtosuhteita en harrasta enkä kaipaa.
N38

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Miehet tulee iskemään vain baarissa ja siellä tällainen kaunis nainen on pulassa. Toisin sanoen eivät ole herrasmiehiä vaan haluavat heti pöksyihin. Irtosuhteita en harrasta enkä kaipaa.
N38

Kannattaa varmaan etsiä miestä netistä omalla ilmoituksella, niin suurempi on todennäköisyys saada mitä haluat.
Sinkkumies

Vierailija

Mulla oli tavallaan tuollainen. Minä tosin en kaivannut laastarilta mitään muuta kuin sitä, että hän halusi mua seksuaalisesti ja tuotti nautintoa, siis keskittyi siihen oikein kunnolla. Ja kun mulla oli paha mieli, niin ei kysellyt mitään, antoi mun itkeä utelematta. Hyksyi mun skitsoilut ja epävarmuudet, suostui siihen, että mä määräsin suhteen "tahdin". 

Mä sitten vuoden laastaroinnin jälkeen tajusin, että hemmetti, toi mies on oikea kultakimpale. Syvennettiin suhdetta. Seksin lisäksi alettiin jutella. Kokkailla yhdessä. Käydä kävelyllä. Ruoka-kaupassa. Mentiin juhliin yhdessä. Rakastuin enemmän ja enemmän. 

Nyt on kaikkineen oltu 2,5 vuotta yhdessä ja aivan ihana ja erityinen ja täydellinen suhde. Rakastan ja mies rakastaa.

Minäkin siis todella arvostan miestä ja olen kyllä moneen kertaan palkinnut. 

Vierailija

No voit miettiä kuinka moni tasapainoinen mies haluaa alkaa tyynyksi vieraalle naiselle. Ehkäpä läheisriippuvainen mies joka tarvitsee itsekin sellaista, mutta kypsät miehet kääntää kyllä selkänsä epätasapainoiselle suhteelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No voit miettiä kuinka moni tasapainoinen mies haluaa alkaa tyynyksi vieraalle naiselle. Ehkäpä läheisriippuvainen mies joka tarvitsee itsekin sellaista, mutta kypsät miehet kääntää kyllä selkänsä epätasapainoiselle suhteelle.

Sä vain luulet olet olevasi tasapainoinen mies, mutta oikeasti olet katkera pikkupoika. Mutta ihan hyvä, ettet ryhdykään kenenkään laastariksi.

2

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

N38

Sanoinkin, että sun pitää laajentaa porukkaa, josta haet. Ei mistään baarista löydäkään sitä mitä haet. Luultavasti baareista voit saada miehen, joka haluaa myös itselleen laastarin, jos haluaa halia ja seksiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä vain luulet olet olevasi tasapainoinen mies, mutta oikeasti olet katkera pikkupoika. Mutta ihan hyvä, ettet ryhdykään kenenkään laastariksi.

2

Niin kumpikohan on katkera, se joka näkee parisuhteen kahden yksilön tasapuolisena suhteena vai se joka etsii kumppania hyötyperusteisesti.

Vierailija

Kannattaa varmaan etsiä miestä netistä omalla ilmoituksella, niin suurempi on todennäköisyys saada mitä haluat.
Sinkkumies

[/quote]

Sitä jo kokeilin, mutta ei osunut sopivaa kohdalle. Missähän muualla voisi miehiin tutustua? Ei ole töissä eikä muuallakaan piireissäni vapaita miehiä.
N38

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2

Niin kumpikohan on katkera, se joka näkee parisuhteen kahden yksilön tasapuolisena suhteena vai se joka etsii kumppania hyötyperusteisesti.

En mä sanonutkaan, että itse en olisi katkera, vaan että mun mieheni ei ole katkera pikkupoika, toisin kuin sä olet. Eikä läheisriippuvainen tai valita vaan aidosti lämminsydäminen mies.

Vierailija

Mitä mieltä miehet olette kyseisestä asetelmasta? Että olisit vain naista varten ilman lupausta tulevasta. Tyydyttäisit naisen läheisyyden tarpeen ja olisit valmis kuuntelemaan ja pitämään kainalossa. Naisilla on useammin ylikehittynyt empaattisuus ja tarve 'parantaa' mies, mutta löytyykö tällaisia miehiäkin?

Toki omassa tapauksessani olisi toivottavaa tilanteen kehittyminen miehenkin kannalta tyydyttäväksi, olisi oikeasti ihanaa palkita miehen kärsivällisyys ja tuottaa hänelle suurta nautintoa, mutta ihan alkuun mies olisi vain minua varten.
N38

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat