Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Diane Novan lopettamisen jälkeen on tullut kolmet menkat..

Vierailija

Kahden kuukauden sisällä! Eikä tosiaankaan mitään kiinnittymisvuotoa vaan kunnon lorinat. Millonkahan kierto tasaantuu?

Kommentit (5)

Vierailija

Kohta olen odottanut vuoden. Ei ole vieläkään tasaantunut.
Söin Diane novaa 14 vuotta.
Primoluteilla kierrot väkisin käymään. Vuoto tosin ihan onnettoman olematonta.

Vierailija

Ekan kerran kun lopetin (n. 3 vuotta sitten kahden vuoden käytön jälkeen) , kesti 7kk että tuli menkat. Vuoden olen taas käyttänyt pillereitä ja mietin pitäisikö lopettaa käyttö kun jään olen työtön ja en ole koko 30 vuotisen elämäni aikana edes harrastanut seksiä.

Vierailija

On muuten aika vaihtelevaa. Itsellä ei edes turvotus laskenut monenkaan kuukauden aikana lopettamisen jälkeen. Eli tuntui että hormonit vaikutti elimistössä edelleenkin, vaikka olin jo lopettanut. Minulla siis parani iho, kasvoi rinnat ja lihoin jonkin verran kun aloitin Diane Novat. Söin niitä n.2 vuotta ja meni varmaan puoli vuotta ennen kuin iho huononi ja kilot ja rinnat lähti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat