Nolo pieru poikaystävän luona

Vierailija

Maha oli ihan sekaisin yöllä niin tuli päästettyä muutama valtava pieru sängyn vieressä, mutta mies olikin hereillä ja totesi heti että mitä helvettiä :(

3kk ollaan nyt tapailtu, kuolen häpeään :(

Kommentit (9)

Vierailija

Hahha en kestä xD näitä asioista mies ei unohda ikinä :'D ton jälkeen sun on turha valittaa maha kipua tai sitä jos pidätän kauan pirua ja mahastasi alkaa kuulua kun ilma pyörii mahasi sisällä, että muka olisi nälkä. Mies tulee aina näihin sanomaan että pierase :'D etkä voi edes sanoa että naiset eivät piere xD

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hahha en kestä xD näitä asioista mies ei unohda ikinä :'D ton jälkeen sun on turha valittaa maha kipua tai sitä jos pidätät kauan pirua ja mahastasi alkaa kuulua kun ilma pyörii mahasi sisällä, että muka olisi nälkä. Mies tulee aina näihin sanomaan että pierase :'D etkä voi edes sanoa että naiset eivät piere xD

Pieru ja piru :D no kyllä se on sama asia :'D

Vierailija

Hahaha voi ei :D ymmärrän, että sinua nolottaa, mutta minusta oli mieheltä nolompaa sanoa noin, vaikkakin nauran tuolle kommentille! Mitähän helvettiä, sinä pieraisit niinkuin ihmiset tekevät, ei pitäisi ihmetyttää jätkää noin paljon :'D

Muistan itsekin miten sitä ei kehdannut pieraista toisen kuullen seurustelun alkuaikoina. Mies meni piereskelemään parvekkeelle kun kävi tupakalla, luuli ettei ne pörinät kuuluneet sisälle. Nauroin sohvatyynyyn kun toinen päästeli antaumukselle menemään partsilla. Itse taas kävin pieremässä vessassa, menin muka käymään pöntöllä, vedin pöntön ja kun pesin käsiä, laitoin hanan ihan täysille ja piereskelin samalla, veden holina peitti äänen :D minun taktiikkani oli parempi, myöhemmin näille on naurettu ja mies sanonut, että hänellä ei ollut aavistustakaan että piereskelin siellä vessassa, mutta kuuli kuinka yöllä pierin. Hih.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hahaha voi ei :D ymmärrän, että sinua nolottaa, mutta minusta oli mieheltä nolompaa sanoa noin, vaikkakin nauran tuolle kommentille! Mitähän helvettiä, sinä pieraisit niinkuin ihmiset tekevät, ei pitäisi ihmetyttää jätkää noin paljon :'D

Muistan itsekin miten sitä ei kehdannut pieraista toisen kuullen seurustelun alkuaikoina. Mies meni piereskelemään parvekkeelle kun kävi tupakalla, luuli ettei ne pörinät kuuluneet sisälle. Nauroin sohvatyynyyn kun toinen päästeli antaumukselle menemään partsilla. Itse taas kävin pieremässä vessassa, menin muka käymään pöntöllä, vedin pöntön ja kun pesin käsiä, laitoin hanan ihan täysille ja piereskelin samalla, veden holina peitti äänen :D minun taktiikkani oli parempi, myöhemmin näille on naurettu ja mies sanonut, että hänellä ei ollut aavistustakaan että piereskelin siellä vessassa, mutta kuuli kuinka yöllä pierin. Hih.

Täähän oli kun mun suusta. Mies kans kävi partsilla piereskeleen seurustelun alkuaikoina. Mä en kehdannut pierrä edes vessassa, odotin aamuun että lähti töihin :( :D Voitte kuvitella mitkä vatsakivut.. En edelleenkään piere miehen kuullen (paitsi vessassa).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat