Haluaisin miehen jonka kanssa toteuttaa seksifantasioita (sisäkkö, hieroja, gynekologi jne)

Vierailija

Haluaisin miehen joka osaa heittäytyä mukaan täysillä. Fantasioitani olisi mm. minä sisäkkönä, mies hierojana ja gynekologina.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Oikeasti mielenkiinnosta kysyn, eikö teitä jotenkin nolota roolileikit? On mullakin joitain sellaisia fantasioita, mutta jotenkin tuntuu niin tyhmältä... "tää ois nyt se sisäkkö" :/ Ois kyllä kiva ehkä kokeilla jonkun ihmisen kanssa, joka ei muuten yhtään liity omaan elämään. Ap:ta en voi auttaa koska olen nainen

Vierailija

Sama juttu miehenä, eli harmittaa, kun nainen ei halua heittäytyä tuollaiseen leikkiin. Voihan se olla, että eka kerta on vähän kömpelö ja haparoiva, mutta niinhän se on kaikessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa todella mielenkiintoiselta. Missä asut?
Kiinnostunut

Helsingissä. Sinä?

Kaukana Helsingistä :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin miehen joka osaa heittäytyä mukaan täysillä. Fantasioitani olisi mm. minä sisäkkönä, mies hierojana ja gynekologina.

Toivottavasti löydät oikeasti roolileikeistä kiinnostuneen miehen etkä vain sellaisia, joiden motiivina on päästä roolileikin varjolla panemaan. Jälkimmäisiä on valitettavasti netin palstat pullollaan, ja heille ei tunnu millään avautuvan, että roolileikeistä kiinnostuneille tärkeintä on yleensä itse leikki, ei siihen mahdollisesti sisältyvä seksi.

T. Varattu roolileikkimies 

Vierailija

Tavallaan kiinnostaa, mutta samalla tuntuu, että voi mennä pelleilyksi koko homma. Toisaalta, eihän tuota tiedä jos ei kokeile. :)

-Niksu

hef

Vierailija kirjoitti:

Itseä kiinnostaa roolileikki, jossa itse olisin valokuvaaja ja nainen alusasumalli.

Pohjmies

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti mielenkiinnosta kysyn, eikö teitä jotenkin nolota roolileikit? On mullakin joitain sellaisia fantasioita, mutta jotenkin tuntuu niin tyhmältä... "tää ois nyt se sisäkkö" :/ Ois kyllä kiva ehkä kokeilla jonkun ihmisen kanssa, joka ei muuten yhtään liity omaan elämään. Ap:ta en voi auttaa koska olen nainen

Ajattelet juuri niin kuin minä, jotenkin fantasiat ja roolileikit on eriasioita.   Mutta teille molemille naisille, olis mukava kokeilla kaikenlaista.   Nimimerkillä löytyy s24treffistä

Vierailija

Minulla on lääkärintakki, aito, ja aito stetoskooppi. Joskus pidän yksityisvastaanottoa kumppaneilleni ja kaikki ovat olleet leikissö mukana. Ja aina on "sairauksia" löytynyt kun on tarpeeksi perusteellisesti tutkittu. Kun en ole oikra gynegologi, ovat "potilaat" opastaneet, mitä pitää tehdä ja ovat jopa vaatineet pitkäkestoisia lisätutkimuksia ja mittauksia "sillä".

rrwerewr

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti löydät oikeasti roolileikeistä kiinnostuneen miehen etkä vain sellaisia, joiden motiivina on päästä roolileikin varjolla panemaan. Jälkimmäisiä on valitettavasti netin palstat pullollaan, ja heille ei tunnu millään avautuvan, että roolileikeistä kiinnostuneille tärkeintä on yleensä itse leikki, ei siihen mahdollisesti sisältyvä seksi.

kai nyt kaikkii normiheteroita kiinnostaa nainti ja seksi eikä mitkää pelleleikit? ymmrrään jos sisäkköasu tms muttei varsinaista leikkiä ilman naintii

Vierailija

Niinpä! Johan tuossa otsikossakin mainittiin SEKSIfantasia. Mua ei ainakaan kiinnostais pelkkä leikkiminen. Kyllä menis hermo jos tyyppi tulis vaan leikkii ja eikä haluaiskaan seksiä. :D - nainen

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kai nyt kaikkii normiheteroita kiinnostaa nainti ja seksi eikä mitkää pelleleikit? ymmrrään jos sisäkköasu tms muttei varsinaista leikkiä ilman naintii

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat