Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä Vesalan Tequilasta?

Tziina

Onko onnistunut debyyttisinkku Vesalalta?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Erittäin kaupallista.

- haahuilevat ja vertauskuvalliset lyriikat ovat nyt trendikkäitä

- biisi on naamioitu hieman indiehenkiseksi

- kaihoisat rakkauslaulut menevät aina kaupaksi

- eroottinen vivahde "voit kaataa mun napaan tequilaa" tuo mieleen seksin ja paljaan ihon

Uskon että biisi myy hyvin. Tuon kohderyhmää ovat naisihmiset, jotka ovat täysin massaa mutta pitävät itseään hyvin uniikkina ja diippinä. 

Vierailija

Minä taas tykkäsin kovasti! En tehnyt mitään syväanalyysiä, tai miettinyt mihin kohderyhmään kuulun, tai onko biisi kaupallinen vai ei, kun kuulin vaan tykkäsin melodiasta ja äänestä, en edes tunnistanut laulajaa ja siksi piti Shazamkn kautta äkkiä napata mikä biisi oli kyseessä. 

Vierailija

Pidän itseäni massana, en uniikkina/diippinä, mutta tykkään silti biisistä. Enemmän PMMP ns. kolahti, mutta kyllä tätäkin mielellään kuuntelee!

Vierailija

Ihanan kyynistä; kaupallinen, tekodiippi, harkittua  kaihomilistä haahuilua jne määritän itseni musiikkimakuni mukaan, todelliset indiehenkiset ja diipit nirppistävät nokkaansa. Ei voi muuta sanoa kuin, Sori! :D

Vierailija

Jos Vesalan koko levy on tällaista schaibaa, floppi tulee. Monotoninen tylsä mitäänsanomaton sävel josta puuttuu huipennus ja koukut kokonaan. Sanat jotain lapsellista Sanni-linjaa. PETTYMYS!

Vierailija

Toivoisin, että Vesala laulaisi sanat paremmin,

nyt ainakin minun korviin seuraavat sanat kuulostavat tältä :
Tahden ei-toivotun (on :kahden ei-toivotun)
Tartu kii, piirrä taa et silmiin (on:Tartu kii, piirrä tähdet silmiin)

Vierailija

Hieno ja älyttämän tarttuva biisi jossa Vesalan väärä, yliavoin tapa lausua luo särmää. Vesala on laulajana ärsyttävä piipittäjä ollut PMMPssä eikä tässäkään mikään callas ole mutta saa esim. tuolla avoimella lausunnalla tulkintaan sellaitsa häröyttä joka toimii biisin eduksi. 

Vierailija

Biisi on kyllä ihana, mut ai siinä lauletaan navasta? Oonkin ihmetellyt, että lauletaanko siinä, että nappaan tequilaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat