Ristiriitainen olo treffeistä

Vierailija

Treffikumppani kehotti mua laittamaan hänelle viestiä, mutta tiedusteluuni mahdollisesta uudesta tapaamisesta sanoi: "No, pitää katsoa jos on aikaa"

Oon ollut nyt hämilläni. Haluaako hän olla yhteydessä vai ei? Itse olisin kiinnostunut. Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (10)

Vierailija

Jätä pallo hänelle, ottaa yhteyttä halutessaan. Voi olla epävarma tyyppi, väsynyt tai jotain murheita. Ei välttämättä ole kyse kiinnostuksen puutteesta. Odottele muutama päivä ja ellei kuulu mitään, anna olla.

Vierailija

Me ei voida sitä tietää. 

Älä tulkitse liikaa. 

Kerro, että sinä haluaisit tavata ja odotat sitten rauhassa, mitä toinen vastaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jätä pallo hänelle, ottaa yhteyttä halutessaan. Voi olla epävarma tyyppi, väsynyt tai jotain murheita. Ei välttämättä ole kyse kiinnostuksen puutteesta. Odottele muutama päivä ja ellei kuulu mitään, anna olla.

No mutta minulle jäi olo, että hän jätti pallon minulle, kun kehotti laittamaan viestiä.... Pitäisikö silti odottaa hänen yhteydenottoaan. Treffit tuntuivat myös aika lyhyiltä, joten siitäkin jäi olo, etten ole sitä mitä hän etsii.

Ap

Vierailija

Laita viesti, jossa kiität kivasta illasta ja kyselet kuulumisia/muuta yleistä. Sitten jos mies vastaa kiinnostuneen oloisesti, voit heittää hänelle kommentin että olisi kiva nähdä uudestaan mutta kuitenkin jättää varsinaisen ehdottamisen hänelle. Sitten jätät asian hänen harteilleen, eli ainakin odotat seuraavaa yhteydenottoa hänen puolelta ja jos ei kuulu, unohdat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Laita viesti, jossa kiität kivasta illasta ja kyselet kuulumisia/muuta yleistä. Sitten jos mies vastaa kiinnostuneen oloisesti, voit heittää hänelle kommentin että olisi kiva nähdä uudestaan mutta kuitenkin jättää varsinaisen ehdottamisen hänelle. Sitten jätät asian hänen harteilleen, eli ainakin odotat seuraavaa yhteydenottoa hänen puolelta ja jos ei kuulu, unohdat.

Juurikin noin. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat