Sisko syyttää minua keskenmenostaan

Vierailija

Siskoni on aina ollut ylidramaattinen ja nyt rv 12 ultrassa selvisi kkm, siis sikiö ollut kuolleena pari viikkoa mutta keskenmeno ei ole tapahtunut spontaanisti. Meillä oli kova riita pari viikkoa sitten joka meni todella yli, koska hän sanoi todella törkeästi. Pelkäsin huutavaa siskoani joten tönäisin hänet kauemmas ja potkaisin. Nyt tuo keskenmeno on muka minun vikani, vaikka vika on ollut selvästi sikiössä. Siskolla on ikää jo 38v, joten eivät aio enää yrittää uudestaan ja sekin on kuulemma minun vikani.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap ei kertonut, mihin potkaisi. Jos vatsaan niin onhan se keskenmeno tuon takia mahdollinen.

Rv 10 ei todellakaan iskut vielä vaikuta :DD

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei sit tullut mieleen lähteä pois tilanteesta ja jättää potkaisematta? Kukaan ei potki raskaana olevaa joten ei jatkoon...

Entä jos se raskaana oleva käy kimppuun?

Vierailija

Eli keskenmeno ei ollut spontaani, vaan ilmeisesti toisen osapuolen eli sinun potkun/tönäisyn aikaansaama. Saakin syyttää. Kuinka kehtaat potkia raskaana olevaa. Etkö usko, että aiheutit, vaikka hänellä olisi lääkärinlausunto. Lääkäri kyselee aina tarkasti, mitä tapahtui, ja takuuvarmasti on kertonut sinun väkivallan purkauksesta. Kuinka kehtaat, olla noin paska.

Vierailija

No jos sikiö on kuollut pari viikkoa sitten ja tönäiset myös pari viikkoa sitten, niin eikö se sikiö ole voinut kuolla siitä tönäisystä.

100% varmuudella on vaikea tietää.

Millainen ihminen tönii raskaana olevaa naista ja potkii? Vaikea sanoa voiko liittyä keskenmenoon kun en tiedä mihin ja miten kovaa tönit ja potkit. Jos vatsaan on osunut kunnon tärähdys, niin istukkakin on voinut irtoutua.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat