Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hätä!

27.06.2008 |

Niin, raskaana ollaan viikolla 5 ja mahassa menkkamaisia kipuja ja pientä rusehtavaa ja hieman punaista vuotoa tullut tänään. Onko muilla kokemuksia vastaavasta, että ei olisi tullut keskenmenoa. Pelkään NIIN paljon tätä tilannetta!!!

Pelkään, kuinka käy.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet tomi taas nopeempaa kun aivot....

Ei oo tarkotus pelotella tai masentaa,mut mulla kävi just noin viikolla 5+5...

Oli tullu jo muutaman päivän ruskeaa vuotoa ja neuvolassa sanottiin et ihan normaalia se on.No sit parin päivän päästä rupes tuleen ihan verta ja tosi kovat menkkamaiset kivut...Keskenhän se meni!Menin lääkäriin ja tuulimunaks se todettiin,pussin sisällä ei ollut minkäänlaista alkiota.

Tulin heti ton tapauksen jälkeen raskaaks ja nyt viikot 11+5,uskaltaa jo vähän rentoutua..

Mut sinuna selvittäisin tilanteen...

2/8 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mie olen viidennellä viikolla raskaana. Plussasin viikko sitten. Nyt kuitenkin äsken vessassa käydessäni paperiin tuli aavistuksen verran veristä limaa, eilen tuli vaaleanruskeata limaa...

Menossa on kp33/26 ja dpo21. Nyt alkoi pelottaan että onko menossa kesken, kemiallinen raskaus vaiko tuulimuna...?

Todellakin pelottaa aika julmetusti. Mutta mitä tälle nyt näin viikonlopuna voi tehdä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne kivut ja vuoto alko yöllä ja eikun päivystykseen sit...Mut tiesin jo siinä vaiheessa et kesken menee,tuli niitä kudospaloja jo pihalle...Mut se on jo aika varma merkki keskenmenosta jos niit hyytymiä alkaa tuleen.

Pidetään peukkuja et kaikki on hyvin!

Vierailija
4/8 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parisen viikkoa tuli kaikkiaan veristä limaa ja ihan niukan oloista kuukautisvuotoakin ja ei kesken mennyt. Nyt olen jo viikolla 26 ja terve vauva mahassa ultrien perusteella.

Mulla nyt toinen raskaus ja esikoista odottaessa ei ollut mitään vuotoa, (mutta menkkamaista kipua molemmissa on ollut alussa), joten minäkin olin varma että kesken meni, muttei mennytkään. Älkää siis vielä kirvestä kaivoon heittäkö jos vuoto ei muutu runsaammaksi, kivut kovene.

Itse kysyin naistenklinikalta silloin kuin vuoto alkoi ja käskivät vain tarkailemaan ja hakeutumaan lääkäriin jos vuoto muuttuu runsaaksi/olo kovin kivuliaaksi. Minä vain odotin ja toivoin parasta np-ultraan asti ja sieltä sitten helpottuneena kotiin..

Rouvaii ja poju 1v ja masumulperi viikolla 26

Vierailija
5/8 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille voi tulla jopa menkat tai parikin, eikä tarkoita vakavaa. Mutta toisille pienikin vuoto on merkki tulevasta keskenmenosta. Ei kukaan täällä voi sanoa kumpaa sinun kohdalla tarkoittaa. Itsellä ainakin keskenmeno alkoi pienellä vuodolla ja sitten seuraavana päivänä alkoikin kunnon vuoto.

6/8 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä nippailua/nipistelyä oli alavatsassa/kohdun kohdalta mutta se meni kyllä aika äkkiä ohi. Mitään verilimaakaan ei nyt ole paperiin tarttunut kun kävin vessassa ja kävinpä pari kertaa varsin kokeilemassakin että vieläkö jotain tulee. Mitään ei kuitenkaan tuon säikäyttävän kerran jälkeen ole tullut. Seuraan kuitenkin tilannetta. Päivystys on kiinni koska täällä on iltapäivystys vain joka toinen ilta. Jos sitten jotain radikaalimpaa sattuisi niin se pitäisi sitten lähteä taksilla lähimpään kaupunkiin jonne on parin tunnin matka :/

Tällä hetkellä kuitenkin tuntuu taas varsin normaalilta.

Säikähdin kyllä aikalailla mutta toivottavasti siitä selvittiin vain pelkällä säikähdyksellä!

Vierailija
7/8 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisissa paikoissa ei edes oteta tarkistettavaksi, jos viikkoja vähän. Niin meille silloin sanottiin, kun sentäs olin rv 14. Vauvan menettäminen on aina kauheeta tapahtui se millä viikolla tahansa.

Vierailija
8/8 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eka raskaus ja säikähdin n.rv7 kun tuli todella kovat kuukautiskivut (makasin sohvalla ja vedin panadolia naamaan) ja ruskehtavaa tuhruvuotoa. Kestivät sen yhden illan. Seuraavana päivänä tajusin tarkistaa kalenterista, että juuri silloin olisi pitänyt kuukautisten alkaa. Nyt menossa rv29+3 ja kaikki hyvin.