Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

harvat virtsaamisajat???

09.02.2006 |

Hei!

Mietityttää lapseni(tyttö 6V),harvat virtsaamisajat?

Yön jälkeen saattaa olla, että hän ei ollenkaan tee aamulla virtsaa ja sanoo ettei esikoulussakaan käy. Kotona sitten illemmalla kyllä tekee. Hän on ollut pienestä pitäen samantyylinen. Päivähoitoon siirtyessä saattoi olla ettei kokopäivänä sielläkään tehnyt virtsaa lainkaan??!! Kuulostaako kenenkään toisen perheen kohdalla samanlaiselta? Huolestuttaa, onkohan tuo nyt ihan terveellistä?Välillä on ollut mahakipuja ja ummetusta on myös aika ajoin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mukaansa koulupäivän aikana pitää käydä pissalla ainakin kerran.

Kuulema panttaamisesta tulee sitten muita ongelmia, mutta en tiedä mitä...

Vierailija
2/4 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö täyttää kohta 4v. Aamulla pissaa yleensä vaippaan (yövaippa vielä käytössä...) Seuraavan kerran voi mennä pissalle vasta 2-3 aikaan iltapäivällä!

Meillä ongelmana myös pienet lirahtelut housuun ja sen takia patistan häntä käymään vessassa, ettei aina tarviis vaihtaa alushousuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän samanmoista ongelmaa tytöllä 12v...mummi lähinnä kiinnittänyt huomiota...johtuu selvästi meillä siitä että tyttö ei juo tarpeeksi, joten olen kiinnittänyt huomiota enemmän hänen juomisiinsa. Välillä pitää oikein tyrkyttää juotavaa ja toki selittää hänelle vaikka noin iso jo onkin, että aineenvaihdunnan, ja munuaisten toiminnan kannalta on pakko juoda!

Oletko itse kiinnittänyt huomioo lapsesi juomis määrään?? voipi olla ihan yks yhteen.

Vierailija
4/4 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen kiinnittänyt huomiota myös juomis asiaan.Mielestäni hän juo kyllä ihan normaalisti.Hyvin usein pyytää ihan vetttä jano juomaksikin.Ja maitoa menee joka ruoalla se 1 lasillinen ainakin.Kiva kuulla että muillakin samanlaista,oletteko neuvolasta kyselleet muuten tuota asiaa??

Kiitos kaikille vastaajille!