Miesystävä pitkällä työmatkalla ja mä vaan

Vierailija

Syön ja syön. Kilon vasta lihonut mutta näkyy kyllä. Mitähän ajattelee kun näkee mut jos en tästä ryhdistäyty?

Kommentit (9)

Vierailija

Join just paljon vettä ja en ajatellut syödä enää tänään yhtään mitään. Onneksi olen kuitenkin jonkun verran treenannut. Peppu on selvästi pyöristynyt mikä on varmasti miehen mielestä plussaa. Harrastan kuitenkin säännöllisesti liikuntaa, että kroppa on enemmän sporttinen kuin plösö. Turvonnut vatsa kuitenkin on. Onneksi mies ei tule vielä hetkeen, ehtisin laihduttamaan. Ap

Vierailija

m

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tahti jatkuu, niin alkaa työmatkoilla vieraat naiset kiinnostamaan.

Oletko ihan varma? Ap

En mä sun miestäsi tunne, mutta riski kasvaa kilo kilolta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No tykkäisitkö ite jos et näkisi miestäs hetkeen ja se odottais sua turvonneena possuna kotona? 

No auts! En itseäni ihan possun näköiseksi sanoisi. Olen kuitenkin ihan normaalipainoinen. Jos miehgni lihois vaikka 10 kiloa se olisi mulle ok. Jos enemmän niin sitten voisi pikkuhiljaa vaivata. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

m

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tahti jatkuu, niin alkaa työmatkoilla vieraat naiset kiinnostamaan.

Oletko ihan varma? Ap

En mä sun miestäsi tunne, mutta riski kasvaa kilo kilolta.

Juu ymmärrän. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tykkäisitkö ite jos et näkisi miestäs hetkeen ja se odottais sua turvonneena possuna kotona? 

No auts! En itseäni ihan possun näköiseksi sanoisi. Olen kuitenkin ihan normaalipainoinen. Jos miehgni lihois vaikka 10 kiloa se olisi mulle ok. Jos enemmän niin sitten voisi pikkuhiljaa vaivata. Ap

Eipä sulla kuumaa ja timmiä vartaloa ole, kun aloituksen perusteella JO 1 kg lihominen näkyy. 

Turha vedota normipainoon, kun siinäkin voi olla ruma vartalonmuoto, sellua, raskausarpia ja muuten löllö :S

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sulla kuumaa ja timmiä vartaloa ole, kun aloituksen perusteella JO 1 kg lihominen näkyy. 

Turha vedota normipainoon, kun siinäkin voi olla ruma vartalonmuoto, sellua, raskausarpia ja muuten löllö :S

No ei ehkä ole mitään hottis vartaloa, mutta sellua, raskausarpia ei ole. Vartalonmuoto on oikeinkin hyvä. Tää paska syöminen vaan turvottaa. Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat