Vaatteet pikkujouluihin!

Vierailija

Menen pitkästä aikaa työpaikkani pikkujouluihin. En yhtään pidä juhlavaatteista, mutta en toki halua ihan arkisissakaan mennä. Missään nimessä en halua hametta tai kokomekkoa, joten miten olla juhlava housuissa. Haluaisin pärjätä vaatteilla, jotka mulla jo on, enkä ostaa uutta, ainakaan koko vaatekertaa. Mulla on tarkoitus pukeutua mustaan. Ehdota miten yhdistän tarpeeksi juhlavan kokonaisuuden näistä, mulla on laskeutuvat, suorat, leveähköt housut tai tiukat joustavat ja kapeat housut, yläosaan väljä musta tunika, ylipitkä laskeutuva neuletakki, keinonahkatakki, jalkaan joko maltilliset korkkarit tai pitkävartiset saapikkaat. Lisäksi mulla on muutamia juhlavia huiveja, näyttävä pukukoru. Miten yhdistäisit asuksi?

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

piukat housut, korkkarit, tunika, takki,  pukukoru, iltalaukku, hiukset laineille. Voila! Muista, saa koreilla!!!

Tunika?! Hei please, eikö ne tunikat nyt voisi edes yhden juhlan ajaksi unohtaa? Se kun nyt on enemmän kotivaate... Ylipainoisilla näkee toki töissäkin niitä riepuja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kapeat mustat housut, se keinonahkatakki ja korkkarit.

Tämä, mutta osta tunikan tilalle joku kiva toppi. Vaikka ilmavaa "silkkiä" tai sifonkia tai sit joku kivasti kimaltava.

Vierailija

Ei koko mustaa. Laita joku värikäs laukku tai superisot korut vähintään. Itse laittaisin jonkun värikkään paidan. Koko musta luo nuhruisen kokonaisuuden (paitsi jos kyseessä on pikkumusta).

Vierailija

Minä aion laittaa polviin asti yltävän mekon, sukat, joku tiukka toppi ja EI pikkuhousuja.

Toteutan vihdoin fantasiani vieraasta. Toivottavasti monesta eri miehestä

n40 

Vierailija

Näyttävällä korulla saat asuun nostetta, varsinkin mustaan vaatetukseen. Satsaa koruihin, niin tulee halvemmaksi kuin aina hankkia uusi vaatetus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Menen pitkästä aikaa työpaikkani pikkujouluihin. En yhtään pidä juhlavaatteista, mutta en toki halua ihan arkisissakaan mennä. Missään nimessä en halua hametta tai kokomekkoa, joten miten olla juhlava housuissa. Haluaisin pärjätä vaatteilla, jotka mulla jo on, enkä ostaa uutta, ainakaan koko vaatekertaa. Mulla on tarkoitus pukeutua mustaan. Ehdota miten yhdistän tarpeeksi juhlavan kokonaisuuden näistä, mulla on laskeutuvat, suorat, leveähköt housut tai tiukat joustavat ja kapeat housut, yläosaan väljä musta tunika, ylipitkä laskeutuva neuletakki, keinonahkatakki, jalkaan joko maltilliset korkkarit tai pitkävartiset saapikkaat. Lisäksi mulla on muutamia juhlavia huiveja, näyttävä pukukoru. Miten yhdistäisit asuksi?

Eikö sulla oo mitään muuta paitaa kun toi musta tunika? Joku lyhyt juhlavampi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat