En saa osaavaa palvelua.

Vierailija

Obgelma on tämä: aina meikkivoidetta ostaessa pyydän myyjältä apua oikean värin valinnassa. Ja aina he myyvät minulle aivan liian punaisen meikkivoiteen. Aivan sama ostanko Macista, Sokokselta vai laivalta, mutta aina sama ongelma. Äskenkin heitin roskiin kaksi meikkivoidetta. Alkaa kyllästyttää tällainen rahanhaaskaus jo, osaako joku kertoa missä on asiantuntevat kosmetiikkaosaston myyjät,jotka osaa etsiä tarpeeksi vaalean ja keltapohjaisen meikkivoiteen?

Kommentit (9)

Vierailija

No jos ne kaikki myyjät suosittelevat sinulle samantyyppistä sävyä, niin voisiko olla, että he tietävät mikä sinulle sopii ja se itse valitsemasi keltapohjainen ei oikeasti sovi sinulle ollenkaan?

Kaivapa ne meikkivoiteet sieltä roskiksesta.

Vierailija

Harvoin ne myyjät osaavat valita tismalleen oikean sävyn, näin olen itse huomannut. Kannattaa reippaasti ostaa keltapohjainen sävy, yleensä vaaleimmat sävyt ovat punapohjaisia, jolloin kannattaa ostaa esimerkiksi myös valkoinen meikkivoide. Sillä saa hyvin sekoiteltua oikean sävyn.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No jos ne kaikki myyjät suosittelevat sinulle samantyyppistä sävyä, niin voisiko olla, että he tietävät mikä sinulle sopii ja se itse valitsemasi keltapohjainen ei oikeasti sovi sinulle ollenkaan?

En kaiva, koska naamani on punavalkea kuin pellellä, ja aivan eri sävyä kaulani kanssa. ap

Vierailija

Käypä kokeilemassa Yves Saint Laurentin Le Teint Touche Eclat -meikkivoiteen BD- tai B-sävyjä. Mulla on joko BD40 tai B40, se on todella keltapohjainen ja muutenkin loistava meikkivoide!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kaiva, koska naamani on punavalkea kuin pellellä, ja aivan eri sävyä kaulani kanssa. ap

Jos tiedät itse mikä sävy sopii sinulle parhaiten, niin miksi tarvitset myyjää suosittelemaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät itse mikä sävy sopii sinulle parhaiten, niin miksi tarvitset myyjää suosittelemaan?

Koska en osaa etsiä itse, ja pyydän myyjältä apua. Mutta sen osaan sanoa itsekin, että ostamani meikkivoiteet ovat aina liian jotakin. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Käypä kokeilemassa Yves Saint Laurentin Le Teint Touche Eclat -meikkivoiteen BD- tai B-sävyjä. Mulla on joko BD40 tai B40, se on todella keltapohjainen ja muutenkin loistava meikkivoide!

Kiitos todella paljon vinkistä! ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat