Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksikää rakennustekniikan opinnäytetyö

wannabeinsinööri

Minulla on vakavia ongelmia keksiä opinnäytetyön aihetta. Olisko teillä rakkaat av-mammat mitään hyviä ehdotuksia.

Kommentit (15)

Vierailija

Miten huonomaisen alueen rakentaminen eroaa hyvämaineisen alueen rakentamisesta ? (esim. rakennusaika, käytettävät materiaalit) tai jotain muuta tuosta aihealueesta

wannabeinsinööri

Suuntautuminen on tuotantotekniikka, infra- ja siltrakentaminen ja rakennesuunnittelu. Yritykset sanovat minulle, että pitäs olla oma aihe mitä kysyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Suuntautuminen on tuotantotekniikka, infra- ja siltrakentaminen ja rakennesuunnittelu. Yritykset sanovat minulle, että pitäs olla oma aihe mitä kysyä.

Mikä noista kolmesta on sun suuntautumisvaihtoehto?

wannabeinsinööri

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, ei ole yksittäistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti ole opiskelija.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti ole opiskelija.

Voit käydä vaikka kaikki suuntautumiset mitä löytyy mitä on tarjolla jos on aikaa

Vierailija

No paljon on ollut keskustelua siitä että Suomen sillat on surkeessa kunnossa. Tästä joku jatko selvitys; siltatyyppien elikaari vertailu, millaisia siltoja kannattaisia tehdä. Tai miten siltaverkosto kestää uudet mammuttirekat? 

Mutta eikö aiheen pitäisi olla sellainen mikä itseä kiinnostaa eikä sellainen minkä joku on vaan antanut??

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat