Keksikää rakennustekniikan opinnäytetyö
Minulla on vakavia ongelmia keksiä opinnäytetyön aihetta. Olisko teillä rakkaat av-mammat mitään hyviä ehdotuksia.
Kommentit (15)
Miten huonomaisen alueen rakentaminen eroaa hyvämaineisen alueen rakentamisesta ? (esim. rakennusaika, käytettävät materiaalit) tai jotain muuta tuosta aihealueesta
Joo kannattaa etsiä joku rakennusfirma joka voisi työtäsi rahoittaa. Sitä kautta varmaan aihekin löytyy.
Laiturin valmistu betonituotteilla
Vierailija kirjoitti:
Mikä suuntautuminen?
Miks alapeukku, tottakai suuntautuminen vaikuttaa.
Suuntautuminen on tuotantotekniikka, infra- ja siltrakentaminen ja rakennesuunnittelu. Yritykset sanovat minulle, että pitäs olla oma aihe mitä kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Suuntautuminen on tuotantotekniikka, infra- ja siltrakentaminen ja rakennesuunnittelu. Yritykset sanovat minulle, että pitäs olla oma aihe mitä kysyä.
Mikä noista kolmesta on sun suuntautumisvaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, ei ole yksittäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti ole opiskelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti ole opiskelija.
Voit käydä vaikka kaikki suuntautumiset mitä löytyy mitä on tarjolla jos on aikaa
Hirsitalojen (uusien) rakentaminen suhteessa nykyaikaisiin energiatehokkuusvaatimuksiin.
Myöhäisbarokki-arkkitehtuurin energiatehokkuus ja lämmityskustannukset 1700-luvun Ranskassa.
No paljon on ollut keskustelua siitä että Suomen sillat on surkeessa kunnossa. Tästä joku jatko selvitys; siltatyyppien elikaari vertailu, millaisia siltoja kannattaisia tehdä. Tai miten siltaverkosto kestää uudet mammuttirekat?
Mutta eikö aiheen pitäisi olla sellainen mikä itseä kiinnostaa eikä sellainen minkä joku on vaan antanut??
Puurakentaminen ulkotoileteissa - miten materiaalivalinta vaikuttaa paskanhajun leviämiseen