Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teille käynyt näin.

Vierailija

On sellainen vanha sanonta että, mieti mitä toivot sillä se toteutuu.

Itselle on näin on käynyt monta kertaa. Olen toivonu jotain ja sitten se on jäänyt unholaan. Ja muutama vuosi kulunu ja sitten se totetutuu. Aina se ei ole koskenu itteäni ollenkaan se toive. Ja välillä se on koskenu itteäni.

Esim. Kerran muutama vuosi sitten aina kun ajoimme yhden talon ohi. Harmittelin miehelleni että miksi tota taloa ei kukaan entisöi ja ota käyttöön. Tuosta tulisi niin hieno johonkin virkistyskäyttöön. (kyseessä kaunis vanha villa) Ja kerran tuossa ajeltiin sen ohi ja se oli entisöity tosi hienoon kuntoon ja siinä on hieno yleinen kahvila ja taukotilat vapaajan liikuntaa harrastaville kuntalaisille. Ihanaa.

Ja moni toive on toteutunu omassakin elämässä. Mutta joistakin on joutunu maksaan kalliisti. Toive jonka olin toivonu joskus nuorena toteutui  kypsässä iässä, mutta toi tullessaan suurta tuskaakin. En ikinä olisi sillon toivonu jos olisin tienny mitä se tulisi mulle maksamaan.

Onko teille kellekkään käyny näitä juttuja.

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos toivoo jotain, niin on kaksi mahdollisuutta: a) toive toteutuu tai b) toive ei toteudu.

Näin. Apllakin varmasti on toiveita jotka on jäänyt unholaan eivätkä ole koskaan toteutuneet. Se on 50/50

Vierailija

On käynyt. Vuosia sitten asuin pienessä 2h + keittokomero asunnossa huonomaineisella asuinalueella. En uskaltanut päästää lasta pihalle leikkimään ja monesti, kävellessämme läheiseen leikkipuistoon 1km päähän menimme erään kerrostalon ohi, jossa oli kaunis piha ja turvallisen näköinen leikkipaikka. Mietin silloin, että miten kivaa olisi asua tässä. 

Sitten jonkun ajan päästä erään ihmeellisen sattuman kautta sain asunnon juuri tuosta talosta :) en hakenut nimenomaan siihen koska ajattelin, etten kuitenkaan pääse siihen (se oli hyvin suosittu asuinalue)

Vierailija

Jos ajatuksela leikittelee, niin on kyllä. Aika hurjiakin juttuja, joita voisi miettiä "ajattele kaksi kertaa mitä toivot, saatat saada enemmän kuin pyysit".

Lapsen kohdalla sanoin ääneen, kun oli suloinen ja pieni ja ihana, että "voi kun pysyisit aina pienenä!". No pysyyhän hän  -kehitysvammainen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat