Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mielestä tuo iltasanomien "maailman rumin nainen" on todella kaunis

Vierailija

Ja hyvä kroppa.Kasvotkin kauniit. 

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

linkki olis näissä tämmöisissä suotava

No kato ite. Kerroin jo mistä löytyy. Oot kyllä laiskaakin laiskempi 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

linkki olis näissä tämmöisissä suotava

No kato ite. Kerroin jo mistä löytyy. Oot kyllä laiskaakin laiskempi 

Älä ihmettele jos kukaan ei keskustele sun kanssa. ohis

Vierailija

No nyt tätä ei varmaan saisi sanoa, mutta minusta ei kyllä todellakaan ole vaan häntä on jopa vähän vaikea katsoa. 

Sen sijaan hän vaikuttaa mukavalta tyypiltä ja tekee tärkeää työtä. On ehdottomasti todella inhottavaa ja väärin, että häntä on ulkonäkönsä takia niin raa'asti kiusattu. 

Vierailija

+ Hymystä paistaa mun mielestä sisäinen kauneus, mikä on ulkoista tuhat kertaa tärkeämpää. Hänellä on kaunis sielu. :)

Vierailija

Itse tuossa tilanteessa leikkauttaisin nenää (nyt on kovin terävä ja pitkä) ja silmänympäryksiä. Muuten on kaunis, aivan ihanat hiukset.

Vierailija

shatteredkav kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1426400519436.html

Tämä uutinen, vai?

Hiukset ja silmät ovat ainakin todella kauniit. Eikä ketään pitäisi haukkua ominaisuuksien perusteella. Minkäs kukaan ulkonäölleen voi.

Itse en kyllä voi kauniina pitää, vaan sairaalta tai epämuodostuneeltahan hän näyttää. Ja joku vaisto pistää "kavahtamaan" poikkeavan näköisiä vähän. Mutta onneksi ihminen ei ole vaistojensa armoilla, vaan minä ainakin järjellä ajattelen sitten että se poikkeavan näköinen ei asialle mitään voi, ja suhtaudun aina asiallisesti poikkeaviin ihmisiin huolimatta siitä tuleeko jopa inhotusreaktio vai ei.

Vierailija

Tuokin muija pesee perus kurpat jotka tuolla ulkona kävelee mennen tullen. Oon muuten aivan varma että miehiäkin riittäs!Kateellisten panettelua. Onhan tuo nyt paljon kauniimpi ja älykkäämpi kuin joku sara sieppi esim. joka näyttää mieheltä ja porsaalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aha. Mun mielestä sairaudessa ei ole mitään kaunista.

Sanoo läskiporsas. Se on vaan yleisempää olla lihavanpuoleinen, ja siksi sitä ei määritellä sairaudeksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat